…ישראפיל, עליו השלום, מי שרואה אותו בשנתו מפוצץ תמונות וחושב שהוא שמע אותו לבד ולא אחרים, אז הוא ימות . ואם הוא חושב שאנשי המקום ההוא שמעו, אז יופיע במקום מוות נורא . ונאמר : חזון זה מצביע על הרחבת הצדק לאחר התפשטות העוול . והחזון של ישראפיל, עליו השלום, מעיד על הצטיידות בצבא, מסעות, קשיים, פחד, חרדה, הבטחות, הקלות חוב ותגמול עבור עבודה . חזונו מעיד גם על חורבן . נאמר : המכה הראשונה מעידה על המגיפה, והשנייה מעידה על חיים והצלה מהמגיפה ….
חולם על מדקלם את הקלימה הראשונה למישהו
(119 פירושים ומשמעויות של חלומות על מדקלם את הקלימה הראשונה למישהו)…אסטרונומיה: מי שיראה בחלומו שהיא האסטרונומיה הראשונה, אז ילווה אותו נסיך לא צודק או שר כוזב . התחום השני הוא סופר המלך . ומי שרואה שהוא בתיבה השלישית, הוא מתחתן . ומי שרואה את הארון הרביעי, אז הוא מלווה את הח'ליף או מלך גדול, ואם הוא לא כשיר לכך אז הוא יתחתן עם אישה יפה . ומי שרואה את התיבה החמישית, הוא רואה את בעל המלחמה של המלך או איש אדוק . ומי שראה את האסטרונומיה השישית זכה בידע וראוי והיה תקיף . ומי שיראה את הארון השביעי, הוא יפגוש את בעל המלך . ומי שרואה את הארון השמיני, ילווה אותו מלך גדול . ומי שרואה את התיבה התשיעית הוא בן לוויה של אדם מפואר . ומי שרואה את המסלול העשירי, שהוא התחום שמסביב, הוא רואה את הח'ליף הגדול ביותר או את המלך הגדול ביותר . ואם הוא יראה את התיבה כולה, אז הוא יהיה קרוב לאלוהים הכל יכול ויקבל פנים או ילווה את גדולי מלכי הארץ . אם אישה רואה שהיא נמצאת תחת התחום התחתון, היא תתחתן עם פקיד הנסיך או עם כמה מעובדיו ….
…סריס: מי שרואה סריס בחלום ורוצה שמישהו יפקיד כסף או סוד, אז הוא לא . ומי שראה שהוא סריס, הוא החזיק בעדות . ומי שרואה שהוא הפך סריס, או אבן בעצמו, הוא יושפל ויהיה נתון למי שמתווכחים עליו . אם הוא רואה סריס לא ידוע שיש לו את סימן הצדיקים ואת דברי החכמים, אז הוא מלך המלאכים שמטיף או מטיף . אם הוא ידוע מהסריסים, אז הוא הוא עצמו . ומי שראה שהוא הופך כסריס היה מקבל הדרכה מאלוהים אדירים . ומי שרואה את עצמו כסריס שמגיע למעמד של פולחן וצניעות הנרתיק . הסריס הלבן הוא מלך הרחמים . הסריס השחור והאתיופי הם מלך הייסורים. הראשונה חדשות טובות והשנייה רעה . ראיית הסריסים מעידה על שוד חסד, או חוסר סבלנות ומיטה גרועה . ראיית סריסים בחלום היא עדות למלאכים, מכיוון שהסריס הסיר את רצונו מהתשוקה ….
…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….
…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…מי שרואה יתוש באפו ולא יוצא, מעיד על אסון גדול ומצוקה וקושי שנופל בתוכו . וכמה מהמביעים אמרו, מי שראה יתוש בזמן שחשב על יצירתו ועל מה אלוהים אדירים עשה עבורו, אז הוא פירש בתשובה ובסליחה כמו שאמר אל-זמכשרי בשירה : ( הו הרואה את היתושים מותחים כנפיים. … בחושך של הלילה, הפראות של האללים ) (והוא רואה את הוורידים שהם חותכים בשחיטתם … והמוח בעצמות האלה הם דבורים ) ( סלח למשרת שחזר בתשובה על התירוצים שלו .. . מה היה אותו בפעם הראשונה )…
…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….
…השתטחות דקלום אם אדם משחווה בחלום את השתטחות המנהגים, אז הוא שומר על הצוות הטוב והאסור על הרע, וגודל שלו הוא נשגב . ואם ההשתטחות של הרעם מרמזת על כבוד, יש צורך בציות . אם ההשתטחות של ההשתטחות של מרי מעידה על חסד, חסד והעלאת הגורל בעולם הזה ובעולם הבא . אם ההשתטחות של ההשתטחות הראשונה של חג'ג 'מעידה על אזהרה ואימה בגלל הרשלנות שהיא, וההשתטחות השנייה שלה מעידה על הדחף לציית, להורות על מה שטוב ולאסור על מה שלא בסדר . אם ההשתטחות של ההשתחלות של אל-פורקן מעידה על סלידה מציות ורצון לחטא, ואם יש טעות כלשהי, זה מעיד על אמונה טובה באלוהים כל יכול ואמונה טובה . השתטחות הנמלים מעידה על הגזמת הזיכרון, על המוניטין הטוב בקרב אנשי החדשנות, על חדירת המילה בקרב המלכים ועל האמת עמם . אם מתגלה השתטחות הכאב, זוהי עדות לאמונה באלוהים ולחשש ממה שיש לו, ורצון לשפע, לתשובה, ולצורך התפילה . ואם הוא משחווה את השתטחות ה ', שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, זה מצביע על כך שהוא מאציל, שהוא עושה שנה טובה, וכי הוא מחדש ברכה שהוא לא מודה . אם ההפרדה של ההשתטחות מופרדת, הדבר מעיד על עמידה בפקודות האל הכל יכול והשומר . השתטחות הכוכב מעידה על חרטה על החוטא, הימנעות מחטאים, הימנעות מהאסור, וסגידה לאלוהים הכל יכול . והשתטחות ההשתטחות של עריקה מעידה על הפחדה ותוכחה מביצוע חטאים וחטאים . אם ההשתטחות של ההשתטחות, קראו, זה מעיד על חזרה בתשובה וויתור על חטאים ומעשי בידור ומה מחייב הלפייר ….
…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….
…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….
…אחר הגיע אליו והוא אמר, אבו בכר בן סירין, שאדם ראה כאילו חתך ביצה מראשיה ולקח את לבן שלה והשאיר את הצהוב שלה. אבן סירין אמר, תגיד לאיש, אבל זה נגמר. הוא אמר שסיפרתי לו עליך. הוא אמר לא. ואז הוא חזר אליו שוב ושוב הוא אומר לו את זה ועונה לו כמו התשובה הראשונה שלו ואז הוא אמר לו אם ראית אותו, אז נשבע לידו. אם הוא ראה אותה, הוא נשבע בשבועה, והוא אמר: אם אתה כנה, אז אתה נבלות שלוקחת את תכריכי המתים ועוזבת את גופם, אז הוא אמר, אלוהים, אני לא אחזור לעולם….
…העט : מציין מה האדם זוכר, והפסיקה מיושמת בגללו, כגון השליט, המלומד, השליט, הלשון, החרב והילד הזכר . ואולי מצוין על ידי דהיקר, וההיצע הוא הזרע שלו ומה שכתוב בו . אולי הוא ציין את המסלול, את אצבעות בעליו ואת אספקת הזרע שלו, אבל זה מוביל לאמיתות הפרשנות שלו עם עובדות הסופרים והגדלת החזונות והמצפון, ומה נמצא בהתעוררות של תקוות . ונאמר שהעט מציין ידע . מי שיראה שהוא פגע בעט, הוא יפגע בדגל שתואם את מה שראה בחלומותיו שהוא כתב איתו . ונאמר כי הוא נכנס לערבות וערבות, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ולא היה לך אותם כשהם מטילים את עטם, אשר יהיה הערב של מריה .~ ומסופר שאמר אדם לאבן סירין : ראיתי כאילו אני יושב עם עט לידי, אז לקחתי אותו אז כתבתי איתו וראיתי עט נוסף מימיני, אז לקחתי אותו וכתבתי עם שניהם והוא אמר : האם אתה נעדר? הוא אמר שכן . הוא אמר : כאילו הוצגה בפניו . אם סופר רואה שיש לו עט או עט ביד, אז הוא מבטח עוני למלאכתו . אם הוא רואה כאילו הרוויח מכל כלי הכתיבה, אז הוא סובל את הכתיבה במנהיגות כוללת העולה על חבריו מהספר . וכך היה כל מי שראה כי הוא נהנה מכלי אחד ממלאכתו היה בטוח מפני עוני . אם יראה שהוא פגע במקצוע אוניברסיטאי, הוא ישיג שם הנהגת אוניברסיטה . והמסילה שעל פיה חותכים את העט, מעידה על בן התיק המקנא . ונאמר שמי שיראה סכין ברזל בידו, הוא ישוב לאישה שעזבה קודם . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור: היה אבן או ברזל, או יצירה של דברים שיגדלו בחזה שלך, והם יגידו מי שמחזיר אותנו, אומר מי שבר את צום בפעם הראשונה .~ העט הוא הפקודה והאיסור והאפוטרופסות על כל מלאכה, והעט מעריך הכל . נאמר שהעט נולד כסופר . וכשאדם ראה כאילו רכש עט, הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ונאמר לו : נולד לך ילד הלומד ידע טוב . האלודה : פג'אדמה ותועלת על ידי אישה, וכמו בעבר נולד . מי שרואה שהוא כותב מתוף, קונה משרתת ועושה איתה יחסי מין, ואין לו איטיות ואין עמידה, ונאמר שמי שראה שהוא מכה בתוף, הוא יריב עם אשתו או מישהו אחר . אם הוא היה אז עד טוב, הוא התחתן עם קרוב משפחה שלו . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא מתאים להליכון, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה והיא אמרה : זה אדם שבא לזכרים . רוב הפרשנים אמרו כי הדוואט הוא אשה ומנוערת, כמו גם את הדיו . העט מוזכר, גם אם אשתו הייתה כספה או טובת הנאה שלה, או דאגתה וייסוריה, במיוחד אם פניו או בגדיו הושחרו . הדיבל עשוי לציין את הכיב, את העט על הברזל ואת משך הזמן, שכן מי שרואה שלגופו טבעת, והוא נובע ממנה עם העט, ומי שרואה שהוא כותב בעיתון, הוא יורש ירושה . אלוהים אדירים אמר : ~ זה בעיתונים הראשונים, בעיתונים של אברהם ומשה .~ אם הוא רואה שהוא כותב בפפירוס, הרי זו חוסר הכרת הטוב בינו לבין העם . ואם הוא ראה שהאימאם נתן לו נייר מכתבים, אז הוא ממלא לו צורך, אז הוא מעלה לו את זה . אל-קורטאס מציין עניין דו-משמעי, שכן הקב~ה אומר : ~תבהיר זאת לקראטיס .~…
…דורה סיפרה שאדם הגיע למעבר החוצה ואמר שראיתי את זה כאילו אני אוכל תאנים, אז הוא אמר שאתה אוכל את המספר של כל מקל תאנה, וזה היה ככה, ואז הוא ראה גם אחרי זמן מה. הוא בא אליו ואמר לו את זה שוב. הוא אמר לו: ~הוא צריך לראות את המספר של כל עץ תאנה ברתיחה, וזה היה ככה.~ ואז הוא הלך, ואחרי זמן מה הוא ראה שליש. בדלת ביתו הוא מצא שקית ובה כמות, ואז הוא לקח אותה, ואז אמר לו מה שראה מהאמור לעיל, אז הוא אמר לו שתמצא את המספר של כל תאנה שאכלת דינר, אז הוא אמר שמצאתי שהתיק ההוא נפל מהמעבר, אז אמר לו, תהילה לאלוהים, מפרש את החזון בידך, וכל מה שתגיד, הוא אמר: אכלתי אותך? התאנה הייתה הפעם הראשונה, כך שהעץ היה חשוף מעלים והוא היה מקל, אז נתתי לו אותו, ובפעם השנייה אכלתי אותו ממנו בענפיו, והוא נראה כמו דמאם, וה בפעם השלישית אכלתי אותו כשהיה צלול וטוב, אז זה היה כמו דינרים והשק שמצאתי היה התיאור שלו כזה וכזה והוא שלי ונתתי לך אותו ….
…ומי שראה שהוא מצא קריאה גדולה בכתב עם כותרת ואז פתח את החותם שלה וקרא אותה, אז זה מציין את גובה הפקודה שלו, ואם הוא היה מאנשי המדינה הוא השיג את זה ואם הוא לא היה בין אז הוא גדל בגאווה שלו ואם הוא לא היה ספר או מדקלם אבל הוא קרא אותו אז זה מעיד על עלייה בגאווה ובמצב ואולי מציין שהמועד האחרון שלו קרוב, כי אלוהים אדירים אומר, קרא את הספר שלך, עצור את עצמך, היום אתה בודד ….
…הרועה הוא בחלום בעל אפוטרופסות, ומציין את מורה הנערים, ואת מי שמשתלט על עניין הסולטאן והשליט . ומי שרואה שהוא כבשה רועה בדואי, ולא יודע איפה לרעות, אז הוא מדקלם את הקוראן ולא מבין היטב את משמעויותיו . והפטרון של דור הבוכאטי והלא פרסים . הרועה וצאן שלו מתכנסים לטובתם . אם הוא רואה שהוא רועה צאן, אז זה מצב שעוקב אחריו, לפי מה שראה מכבשים . חזון הרועה מעיד על עליונות הגורל ועל שליטת הקהילה בצדק ובהגינות, אלא אם כן הוא מרעה חזירים, הדבר מעיד על מגורים משותפים של כופרים וכופרים ….
…סוראט אל-בקארה: מי שמדקלם אותו או מדקלם אותו, כפי שאמרו נאפה ואבן קטהיר, הוא מבורך בידע, חיים ארוכים וצדקה בדתו, ואל-קסאי הסכים עמו על כך, ואיישה, רשאי אלוהים יהיה מרוצה ממנה, אמר : מי שיקרא זאת בשנתו עבר ממקום למקום ומזלו יהיה במקום אליו עבר . ואבן פדאלה, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : אם הוא היה הולך אחריו בשנתו והיה מדען, חייו היו מתארכים ומצבו ישתפר . כמה חוקרים אמרו : מי שמדקלם את סוראט אל-בקארה יהיה אספן דת, ממהר לכל פרס, ויהיה ארוך טווח, מעט רשע וסבלני עם נזק . אם הוא קורא את האיאת אל-כורסי ממנו בחלום, הוא מציין את השינון והאינטליגנציה שלו ….
…סוראט אל-איכלס, מי שמדקלם או מדקלם את זה, מאחד את אלוהים אדירים ולעולם לא מברך ילד . ונאמר : הוא משיג את שמו הגדול ביותר של אלוהים, נענה לו, ומצבו משתפר . ונאמר : אם הוא מפחד, הביטחון, ואם נגרם לו עוול, אלוהים אדירים יעזור לו . ונאמר : הוא משיג תשובה כנה ואמונה ….
…סוראט אל-אסר מי שקורא או מדקלם אותו מציין אזהרה ובשורות טובות . ונאמר : יהיה לו הרבה רווח ומעשים טובים, והוא ינצח את האויבים . ונאמר : הוא נותן סבלנות והופך להיות קל למה שקשה לו ….
…ואם הוא רואה כאילו הוא מאכיל אותו לאנשים, אז הוא מדקלם את הקוראן בקרב אנשים בנימה טובה ….
…סוראט אלזומאר מי שמקריא אותה או מדקלם אותה ירוויח ידע רב ונאמר : יום התחייה יהיה בתחילת השורות עם המאמינים . ונאמר : התוצאה שלו השתפרה, והוא חי הרבה ….
…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….
…סוראט صلى الله عليه وسلم , מי שקורא את זה או מדקלם לו יצטרך יותר כסף ומיומנות שהופך אותו . ונאמר, הוא נשבע בשבועה כנה ומתחרט על חטאו ….
…סוראט אל-אינסאן מי שקורא את זה או מדקלם אותו, כג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שהוא שמח למשפחתו של מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ונאמר : הוא מבורך בתודה, פולחן ואדיקות, ואחרים משפיעים על עצמו . ונאמר : הוא הרבה צדקה, הוא בעל נימוסים טובים ומברך אנשים במזל ובחיים טובים ….
…סוראט אל-מוטאפיפין מי שקורא אותו או מדקלם אותו מצביע על חוסר מוסריות באמונה ולוקח את כספם של המוסלמים בזול ובשקר . ונאמר : הוא מבורך בצדק, בכבוד ובמימוש מספיקים . ונאמר : הוא מתון את המשקולות והמידות, אז שיחזור בתשובה על כך ….
…סוראט אל-חג'ג ': מי שקורא את זה או מדקלם אותו, כמו שאמרו נאפי' ואבן קטהר : הוא מספק את חג'ג שוב ושוב, ואבן פדאלה אמר אלא אם כן הוא חולה, אז הוא מת, ונאמר : הוא מבצע את החובה חג'ג ' ….
…סוראט אלעראף אמר כי אבן סירין שראה כי הוא מדקלם כי יהיה כן בדתו, והשלכותיו יהיו ראויות לשבח . אל-קירמני אמר, ~הוא עשוי לבקר בטור סינה, ונאמר שאויב מתלהב ורואה אותו בצורה רעה .~ וג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הבורא יהיה מרוצה ממנו וישמור על האמון .~…
…ומי שראה שהוא מדקלם את סוראט אל-עימראן, היה מנקה את דעתו ומשחרר את עצמו, והוא התווכח עם אנשי השקר ….
…סוראט אלמומינאון מי שקורא אותו או מדקלם אותו רואה יצירה נפלאה . ונאמר : הוא מברך את העלייה לרגל, והוא יהיה עם המאמינים בדרגות הגבוהות, והוא מגיע לאמונה קלה ואמורה טהורה וכנה . ונאמר : אמונתו מתחזקת ואטומה באמונה, הוא מבורך בצניעות וניצלה מפורענות, וה 'אלקיך יספק לו הוכחה בעולם הזה, והמלאכים יטיפו לו את הרוח ואת הבזיליקום את מה שהוא עצמו מכיר כשמלאך המוות יורד ….
…סוראט אלקריאה מי שקורא אותה או מדקלם אותה מציין את החדשות הטובות והאזהרה . נאמר שהוא הבעלים של אדיקות וסגפנות, וסגידה ויראה ….
…סוראט אל-נסר מי שמדקלם אותו או מדקלם לו, אם הוא סולטנה שכובש ערים וכובש, ואם הוא לא ריבון אז הוא ימות . ונאמר : הוא ינצח את אויביו, והוא יהיה עם השהידים ועם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ונאמר : אדם שאוהב אותו מת ….
…סוראט אל-פאג'ר מי שמדקלם אותה או מדקלם אותה, כפי שאמרו נאפי ואבן כתר, לא השלים את השנה עד שמת . ונאמר : הוא מברך בתהילה ויוקרה, אוהב יתומים ונזקקים, ומזמין תחנונים לעצמו ולמאמינים, אלוהים אדירים יועיל לו בכך ….
…סוראט אל-ישראא: מי שקורא אותו או מדקלם אותו, כמו שאמרו נאפי 'ואבן כתר, יש לו חזון, או שהוא חושש מטענה, הוא חף מפשע . ונאמר שהוא יהיה צדיק לאלוהים, ועם העם היה אדם אדוק, וייתכן שילד ילד שאינו מקובל ואז מצבו יתוקן, ברוך השם ….