צמח עם פירות קוצניים אם חלמתם על צמח עם פירות קוצניים זה אומר שתשתדלו להשתחרר מכמה מהעומסים המעצבנים ותחפשו שינוי בסביבתיכם ….

צמח שרך לראות צמח שרך בחלומות מנבא ששעות נעימות יהפכו לסימנים עגומים . אם אתה רואה שרך נבול, זה מצביע על מחלות רבות ומגוונות בהתקשרויות המשפחתיות שלך שיגרמו לך צרות חמורות ….

…ומי שרואה שהוא צמח שיער במקום שלא צומחים לו שיער, אז הוא מציין שהתחולל חוב, ואז אלוהים יכול יכול לשלם אותו ….

צמח הקנאביס בגוף : תועלת מעושר . אם הוא גדל בצורה שפוגעת בצמח שלו, הרי שלא אוהבים אותו, אלא אם כן הוא חולה, זו עדות למותו ….

…ומי שרואה שידו מתכת או צמח, אין זה ראוי לשבח, וזהב ילך ….

…מי שרואה שהוא צונח ממקום גבוה לגג או לקרקע, בין אם זה עם חבל או משהו אחר, אז הוא ירתע בתנאיו ויתנער מתנאי העולם, והנחמה היא ביטחון ….

…נדיר, אמרו כמה מהביעים, ראיתי מלך במקום גבוה כאילו קבוצה מסתכלת עליו, אז סובבתי את הגובה הזה בסוף פקודתו, ואנשים הביטו בו בעבודה עם מה שקורה עם אותו, אז עבר זמן קצר והוא נפטר ואנשים עבדו בפקודתו ….

…ומי שראה שהסולטן נופל ממקום גבוה, או שהוא נבעט על ידי חיה, או לקח את מכסה המנוע או את חרבו, או שגולחו את ראשו, אז היה מסיר אותו או את מותו ….

…ומי שרואה שהוא על דבר גבוה והנהר זורם מתחתיו, אז זה ישיג טוב, חסד וגובה, וייתכן שהוא היה בין אנשי החינה, כי אלוהים אדירים אמר: ~ מלמטה זורמים נהרות עבורם, אז לכו מה שהם רוצים . ~…

…ומי שרואה שהוא עולה על עץ בית משפט גבוה ומוצא את עצמו מקבל עליו שליטה, הוא יפרש את גובה העניין והשגת הרצוי ….

…ומי שרואה שהוא על עץ גבוה, הוא קשור לגבר ענק או ניצל ממה שהוא חושש, גם אם הוא גבר יחיד, הוא מתחתן עם אישה ….

…ומי שרואה שהוא נפל ממקום גבוה כמו הר או חומה וכדומה, אז זה מצביע על כך שהמטרה לא הושלמה ….

…ומי שרואה שהוא נמצא במקום גבוה בזמן שהוא בצורת גן עדן וחושב שהוא גן עדן, הוא יגיע לסמכות צודקת, לעושר מוסרי או לעולם עובד ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בחורשה בזמן שהוא נמצא במקום גבוה ושוכב, אז הוא מציין את שפע צאצאיו ….

…ומי שרואה שהוא מת והוצב במקום גבוה או משהו פשוט, הוא יזכה לגובה ולנחם, ואולי הוא ירוויח ממשפחתו ….

…אם הוא רואה שופט, הושיב אותו לידו או למקום גבוה, אז זה תהילה, כבוד וכבוד, ואולי חזון השופט הצביע על ויכוח וסכסוך ….

…ומי שראה שהוא עולה על ספינה למקום גבוה שלא ניתן היה לעלות על ספינה כמוהו, אז יש לו שני פנים שגרמו לאחד האינטרסים שלו, למעמדו הגבוה ולתהילה שלו בקרב העם, ואולי זה לא היה ראוי לשבח ….

ומי שרואה בביתו עץ שגדל ירוק, ובכל פעם שהרוח טלטלה אותו, הוא מתעכב, אז הוא מרים את זכרו ומעלה את ערכו ….

ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

ומי שרואה שזקנו הפך אפור משלוש שערות לרובו, הרי שזה גידול בהדרתו, באי-הפגיעות ובכבודו, ואם הוא רואה שהוא נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח, חוסר קדושה, וירידה בכסף ….

באשר לקוצי הצמחים, אין זה ראוי לשבח מבחינת המשפט, ויתכן שחזונותיו היו חוסר מזל ועצב ….

ומי שרואה שהוא נמצא במקום ששתל או משהו מהצומח או אכל ממנו משהו, אז זה טוב וברכה, ואם הוא עובר ממקום למקום אחר, אז הוא נוסע לחיפוש מזונות ….

ומי שרואה שהוא הצמיח מסמר נוסף במקום שהוא לא מכחיש, אין בזה שום דבר רע, ואם הוא מכחיש זאת, זה לא מחמוד ….

…באשר לצמח החינה, המשמעות בכך שייכת לנייר, ולא לסורגים, מכיוון שהוא כסף ותועלת, ומוטותיו התבטאו בחזון העצים והעלווה מהם, שהוצגו בפרקו גם בפרק. תשע עשרה ….

ומי שרואה שמשהו מזה נובט במקום ולא נעלם, אז הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום ….

ומי שרואה שהוא כרע ברך והאריך את זה ולא השתטח, אז הוא רחוק מחזרה בתשובה, ואולי הוא היה קצר מועד, אז שיזדרז לחזור בתשובה ….

ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….

…אם אתה חולם להיות גבוה זה מצביע על כך שתיהנה לבקר חבר שנעדר תקופה ארוכה . אם אתה חווה רמות גבוהות של חלומות רעים, תהיה נוטה לעצב ולאכזבה ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…חרדל אם חקלאי רואה צמח חרדל ירוק, פירושו הצלחה ואושר בחייו . עבור המלחים שרואים חרדל פירושו גם עושר קדימה . אם חלמת שאכלת זרעי חרדל וחשת את טעמם החריף, פירוש הדבר שתתחרט במרירות על הטעויות שעשית ללא תובנה שהכניסה אותך לצרות . ואם אתה חולם שאתה אוכל צמח חרדל מבושל, זה אומר לבזבז עושר וטירוף . אם בחורה חלמה שהיא אוכלת צמח חרדל צעיר, זה מנבא שהיא תמעיט בערך בריאותה למען הנאתה וטומאתה ….

…מי שרואה סולטן בבית ונכנס למסגד או לארץ, זה עדות לפורענות המתרחשת לאנשי המקומות ההם, ומי שרואה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטן מסתכסך איתו, הוא ירוויח את שלו צריך, ומי שרואה שהסולטן חותך את ידו הימנית, הוא נשבע על ידו, ומי שרואה שהסולטן נפל ממקום גבוה, או בהמה חתכה אותו או לקחה את כובעו, את חרבו או את ראשו מגולח אז זה הסרתו או מותו, ומי שרואה שהוא הפך לסולטן, אם הוא ראוי לכך אז הוא מהולל ומדינה, ואם הוא לא ראוי, אז זה מצער עבור המחפש, מי שרואה שהסולטן מרחיב אותו באמצעים פשוטים, אז הוא זוכה לפרנסה וברכה, ואם הוא רואה אותו גרוש, הוא ייפגע במשהו שטוף פנים טוב, וכל מי שרואה שהוא לבוש אותו ונותן לו או רוכב עליו מותקן, אז תהיה לו סולטנות, ואם הוא כשיר לכך לקחת עבודה, עליו להשתלט עליה, ואם הוא רואה שהוא אוכל איתו או מאכיל אותו במזון, אז מצידו הוא ייפגע מצער ככל שהוא האכיל אותו ומי שרואה שהסולטן נכנס ל מקום וזה לא עניינו זה השפלה וחרפה, ואם הסולטן היה צדיק, נאמר שהוא מראה צדק באותו מקום, ומי שראה שהסולטן לוקח משהו מהלבוש שלו, הוא היה לוקח את הכסף שלו, ואם הייתה לו עבודה של בידוד או פנסיונר, אז הפנסיה שלו הייתה מדוכאת ומושפלת, ומי שראה שהסולטן קם למקום גבוה ואין גבוה ממנו זה סוף פקודתו וגסיסתו הסמכות ומי שראה בא ' לסולטן יש את מה שהוא מבזה, כי זה חסר בהדר שלו, ואם הוא רואה מה מעטר אותו, אז הוא נגד זה. ומי שרואה שהסולטן ישב לשרת את עבודת העם, אז הוא עדות לכך שהוא קשוב לאינטרסים שלהם, ואם הוא רואה שהוא ישן, אז הוא נגד זה. ומי שרואה את אחד הנציגים, אז הוא מהולל ומדינה. אולי חזון הנציג מעיד על הסולטאן ועל מי שהוא ראה שהנציג הפך לסולטן, מכיוון שהוא איתן בו ומגביר את תפארתו, שלא כמו שראה שהסולטן הפך לסגן, אז הביטוי שלו נגדו…

…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….