…באשר לאל-מעידה : נאמר שחלקם ראו כאילו טלפון נשמע ששומע את קולו ולא רואה את האדם שלו אומר את הפסוק הזה : ~ אלוהים אדוננו, הוריד עלינו שולחן משמים . ” הוא סיפר על חזונו במעבר, והוא אמר : אתה נמצא בקושי ומתפלל לאלוהים הכל יכול להקלה וקלות, והוא יענה לך . זה היה כמו שאמר . המביעים נבדלו בפירוש הטבלה. כמה מהם אמרו שהשולחן היה אדם מכובד ונדיב, ולשבת עליו זו החברה שלו, ואכילה ממנו תרוויח מזה . אם יש איתו גברים ליד השולחן ההוא, אז הוא מתסכל את העם בהנאה, ובינו לבינו קיימת מחלוקת בעניין פרנסה עבורו, והפלפלים הטהורים והאוכל הטוב שעל השולחן הם עדות להוכחתם. חיבה רבה, וחלקם אמרו שהשולחן הוא דת . נאמר שאדם בא אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים, אתמול ראיתי מדשאה ירוקה עם שולחן ערוך, ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך שליח אלוהים, קמת לשביעית, קוראת לזה וקוראת אנשים לשולחן . הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : באשר לשולחן, האיסלאם והמדשאה הירוקה הם גן עדן, והדוכן הוא שבע מעלות, כך נותר העולם שבעת אלפים שנה, שעברו שש אלפים שנה, ו הפכתי לשבע . ואת הערעור, אני מזמין את הבריאה לגן עדן ולאיסלאם . וכמה מהם אמרו : אלמיידה היא עצה עליה שזקוקה לעוזרים מבניין עירוני או מבניין כפר . וכמה מהם אמרו שהשולחן הוא אישה של גבר . והוא אמר שכמה מהם ראו כאילו הם אוכלים ליד שולחן . בכל פעם שהושיט אליו את ידו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן, והוא אכל איתו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם חזונך אמיתי, אז ילד סקלבאח ישתף אותך עם אשתך . הוא חיפש את העניין ומצא אותו כדבריו . ואם הוא רואה כיכרות פרושות על השולחן, אז נראה לו אויב . ואם יראה שהוא אוכל מזה, תיווצר מחלוקת בינו לבין אויבו, על פי אמירתם של כמה מביעים . ונאמר שהוא אכל ליד השולחן הוא אכל הרבה יותר מההרגל שלו לאהוב את זה, זה מעיד על אורך חייו כמו שאכל . ואם היה רואה שהשולחן הועלה, היה נגמר לו החיים . ונאמר שאם הוא רואה צבע אחד או שניים של אוכל על השולחן, הרי שהוא הוראה שהוא יוכל להגיע אליו . ולילדיו, על סמך מה שהקב~ה אמר: ~ תוריד אלינו שולחן משמים .~ ונאמר שהשולחן הוא שלל בסכנה, ושלל זה הלך לעולמו . נאמר שזה האוכל והמחיה של מי שהיה ואכל ממנו . אם זה רק עליה, אז זה לא מתווכח . ואם היה לה מישהו אחר, זה היה האחים המעורבים . וההתנפנפות התכופה של חיבתם, והיעדר חוסר חיבתם . כיכר אהבה היא סונה, ואם הוא רואה שהוא מפיץ אוכל, הרי זו התעלמות מחסדו של האל הכל יכול . וממלוק ראה כאילו שולחן אדוניו יצא וברח כשהחיה ברחה. כשהגיעה לדלת היא הייתה שבורה, אז הוא הציע לו שאשתו של אדוניו מתה מאותו יום והרסה את כל מה שהיה לה, וזאת חובה, כי הוא ראה את השולחן עליו הוגש היה שבור . באשר לטיול : מסע נהדר שמשיג יכולת בו, ונאמר שהוא מסע אל מלך בעל משמעות רבה, וצובר יכולת ונוחות למי שמוצא אותו, כי זה המינרל של אוכל ואכילה. ….
חולם על ראו אביזרי זהב
(61 פירושים ומשמעויות של חלומות על ראו אביזרי זהב)…הנישואין בחלום מציין עמדה נהדרת . כל נישואין בהם נראה זרע בחלום עד שיש צורך לשטוף אותו כשהוא ער, הוא פסול, ואינו מתפרש משום שהוא חלום רטוב . ומי שמתחתן עם אויבו, הוא ינצח אותו . ומי שמתחתן עם אחת מקרוביו, הוא ייכנס למקדש . ומי שיראה שהוא התחתן עם אמו בקבר, הוא ימות . אם אתה רואה אויב מקרב הכופרים מתחתן עם אישה מוסלמית, אזי זו עדות לפשיטה . הנישואין מעידים על חיסול הדת והקלה בדאגות . מי שיזיין אישה עירומה ברח מהם . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אשה ניאופה, אז הוא ייפגע בעולם קדוש . ומי שיראה שהוא מתחתן בין נשות השמים, הוא יסבול מענייני דת . מי שרואה שהוא מסתכל על אישה עירומה מבלי שידע זאת יעשה טעות . ראו גם את הסוד, ראו יחסי מין, וראו קומפוזיציה ….
…נייר זהב אם אתה חולם על נייר זהב, המשמעות היא שמצפה לך עתיד מזהיר ….
…** חזון הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא קיבל את המפתחות לאוצרות האדמה . בסמכותו של עוקבה בן עאמר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – כי שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יצא יום אחד והתפלל למשפחת אחת מתפילותיו במהלך הלינה ואז הלך לדוכן ואמר : ( אני עליכם ואני קדוש מעונה נגדכם ואני, על ידי אלוהים, מסתכל על האגן שלי עכשיו ונתתי את המפתחות לאוצרות האדמה. או את מפתחות הארץ, ו אני, על ידי אלוהים, לא חושש שתצטרף אליי אחרי, אבל אני חושש שתתמודד בזה .) אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו – אמר : שליח אללה עליו השלום ( נוסראט) אימה ובהתחשב בתמציתות הדיבור ובזמן שאני ישן כשג'י מפתחות ארונות קרקע הניחו בידיי ), אמר אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: שליח אללה הלך אללה יברך עליו השלום, בזמן שאתה מרים אותה . אל-חאפיז אבן חג'אר אמר ב ( פת אל-בארי ): אנשי ההבעה אמרו : המפתח הוא כסף, כבוד וכוח . אם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח, הוא יזכה בצורך שלו בעזרת מישהו שנמצא בצרה, ואם הוא רואה שיש לו מפתחות ביד, אז הוא פוגע בסמכות גדולה . אל-חטאבי נמסר כי אמר : מה הכוונה באוצרות הארץ הוא מה שנפתח לאומה משלל התחמושת של חוסראו וקיסר ואחרים, וייתכן כי מינרלי האדמה מכילים זהב ו כסף . אחרים אמרו : במקום זאת, זה מתבצע באופן כללי יותר מזה. אל-חאפיז אמר : המפתחות לאוצר הארץ המיועדים הם מה שנפתח לאומה שלו אחריו מאל-פוטוח, ונאמר : מינרלים . אמרתי : זה זהה למציאות בזמננו, כפי שיסביר האל הכל יכול . ואל-חאפיז אמר בנאומו באמירתו, ואתה שולף אותו מהנוזל על ידי הנזירה והמשולש, כלומר אתה מחלץ אותו, אתה אומר : חתכת את הבאר אם הוצאת את אדמתה . האותנטיות של שני הקריינות של אוקבה ואבו הוריירה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – הופיעה בתקופתנו, כאשר בארות נפט ומים הופיעו רחוק במעמקי האדמה, ומה שנראה גם ממינרלי זהב ואוצרות אחרים של האדמה שאנשים לא יכלו להגיע אליה אלא בזמנים האלה ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה משהו עשוי כסף או זהב, ואם סוגו ידוע, פירושו הוא בעוד שסוג זה הוא במקור הביטוי, ואם סוגו אינו ידוע, הרי זה זהב הם כסף עדיף . ~…
…הכתר : באשר לכתר, אם אישה רואה אותו על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה בעל סמכות או עשיר, ואם היא בהריון, היא יולדת ילד . ואם אדם רואה אותו על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם הוא נכנס למה שמתאים לו, שלום דתו בא אליו, אחרת יש משהו שמקלקל את הדת, כי לא אוהבים ללבוש זהב. בשריעה לגברים, והוא יכול להיות גם אישה שמתחתנת איתה ברמה גבוהה של עושר ועושר, ואם הוא רואה את מי שנכלא בכלא הסולטן, כי הוא מוביל אותו ומכבד את עניינו איתו, כמו שסדר יוסף, עליו השלום, כובד עם המלך, אלא אם כן יש לו אב נעדר, והוא לא מת עד שהוא רואה אותו כך שהוא הכתר שלו, והכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר הזהב בלבד . ומסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו כתר זהב על ראשי, והוא אמר לו : אביך בכרכרה יצא מעיניו, והיה לו ספר עליו, והוא אמר שהכתר נמצא על ראשו של האיש, הבוס שלו שהיה מעליו, ומשהו שהוא יקר לו עבר ממנו. וראייתו יקרה ביותר ….
…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…
…שילוב של שילוב בחלום של חפצים פרופורציונליים כמו פנינים עם זהב, ענבר עם זהב, או מהות עם פנינים, זה מעיד על התועלת של אנשים עם הידע או הדעה שלו ….
…ואצבעות הרגליים : אביזרי כסף, ויצירות צדק, ועצמות עושרו, שאימץ וחי…
…גורל אם ראו אדם כי השופטת ואת הסכום להיות עצמו או את כספו, הוא מראה כי Agnm שלם רבות, או הצעות לפחד, ולהיות תוצאה של אשר שפירים, על שאמר שלום עליו : ( אלוהים אינו אלוהים לבלות משרתו כדי לבלות רק היה נדיב לו אשר )….
…ראו את המנזר בחלום כמו חזון כנסייה . אולי חזונו הצביע על היעלמות הדאגה, המצוקה והישועה מהמצוקה . ואם הרואה חולה, הוא ימות ….
…** התגלות ניידת מאבו עמיר בן ענאס מדודיו של האנסאר אמר : דאגה לשלום הנביא עליו כיצד אנשים אוספים אותם ואמרו להם : ממקד את הדגל לנוכחות תפילה. אם הם ראו רשות זה לזה לא מצא חן בעיניו, הוא אמר : הוא נזכר באלגואנה שלו – פירושו אלהבור – שבור היהודים לא אהבו את זה והוא אמר : ( הוא מפקודת היהודים. ) הוא אמר, אז הוא הזכיר ל לו את הפעמון, והוא אמר (זה מפקודת הנוצרים ) . ואז עזב עבדאללה בן זייד כשהוא מעוניין בהם, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, וראיתי את הקריאה לתפילה בשנתו. הוא אמר : אז מחר שליח האל התפלל שאלוהים עליו והוא אמר לו, והוא אמר : שליח אלוהים, אני אחד שישן וער בזמן שהוא בא אלי והוא הראה לי את הקריאה תְפִלָה. הוא אמר : עומר בן אל-חטאב ראה אותו לפני כן, אז שמר על זה במשך עשרים יום. ואז הוא אמר לנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואז אמר לו : ( מה מנע ממך לומר לי ) הוא אמר : עבד הקדים אותי אלוהים בן זייד, התביישת, אז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, אמר : ( יבל, קום ותראה מה עבדאללה בן זייד מצווה עליך לעשות ) הוא אמר : ואז בילאל נתן רשות . ובסמכותו של עבד אל-רחמן בן אבי לילה, אמר : חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, אמרו לנו כי עבדאללה בן זייד אל-אנסארי הגיע אל הנביא, יהי רצון שתפילותיו של האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו אדם קם וכנגדו שני ירוקים על רכס הקיר, אז הוא עשה אוזן מתכופפת ומתיישב. קאדה . הוא אמר, ואז בילאל שמע את זה, אז הוא קם והתקשר לאוזן שנייה, והוא עמד ליד שתיים וישב שתי רגליים ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר שחלק מהצדיקים ראו כי טלפון הקורא את אדוננו מוריד אלינו את שולחן הפסוק. שהוא ליד שולחן עם אנשים שהתאספו עליו, הוא עושה עם מאושר, ובינם לבינו מחלוקת בעניין פרנסתו, ונאמר שהשולחן מתפרש על ידי הדת ….
…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….
…הפחדנות : מציין את הנ~ל מכיוון שזה הנוסעים שלה וכלפיו, מי שהגיע אליו הולך אליו, וזה המסתגר של מי שהגיע אליו, וזה עשוי להצביע על משכן העבדות, סגפנות, פולחן, נטישה של העולם, בכי ודרשות, מכיוון שאנשיו בהתרחקותם מאנשים הוא לקח לאלו שביקרו בהם ודרשה לאלה שראו אותם ואת מצבם וגופם המותש וחילוקיהם התגלו לו המרוסקים, וה הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לזה כשנכנס אליו ובירך את תושביו : משכנו של עם מאמינים . אולי זה מעיד על מוות מכיוון שהוא ביתו, והוא עשוי להתייחס לבית הכופרים, לאנשי החדשנות ולקהילת הדהימים מכיוון שאלה נמצאים מתים . המוות בפרשנות הוא השחיתות של הדת, והוא עשוי להצביע על תפקיד המזלזל במעשים הרסניים ושחיתות, כמו תפקיד הנואפים ותפקיד האלכוהול בו מושלכים השיכור כמו המתים, ותפקידם של חסרי תשומת הלב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים ואינם מעלים אותם למעשים, וזה עשוי להצביע על מאסר משום שהמת כלוא בקברו. הוא נכנס לבית קברות בחלום והיה חולה כשהוא ער, הוא נהפך אליה ומת ממחלתו, במיוחד אם יש בו בית או בית, ואם הוא לא היה חולה אז הסתכל, ואם הוא היה בבית בזמן כניסתו ליראת כבוד בעיניו או בעקבות ספר אלוהים אדיר או מתפלל לצ'יבלה, אז הוא הכניסה לאנשי הטוב, גילח את זכר הזכר, והוא קיבל את הטקס הטקסי ונהנה ממה הוא ראה או שמע, ואם זה היה כשנכנס לתוכו בצחוק או נחשף לרעה או ליילל על הקברים או ללכת עם המתים, אז זה נכנס לאנשים של רוע, מוסר ושחיתות דת ומערבבים אותם על מה שהם , ואם הוא נכנס אליו עם האדנהן, הוא מטיף למי שאינו מלמד ומצריך טוב מי שאינו מבצע את המעשה, קם באמת ומעיד באמת בקרב אנשים בורים, בורים או כופרים, ולגבי אלה ראו את המתים וקמו מקברם או חזרו לבתיהם לא ידוע לא ידוע, אז הוא יעזוב את הכלא או ימסור את תושבי העיר לפוליתאיסטים או ינביט את מה שהאנשים נטעו באהבה על פני האדמה ממה שהם כל כך אומללים לנצח a להפחית ככל העלייה בחזון והראיות הברורות והעניינים השולטים בהתעוררות ….
…התנ~ך הוא זה שבין המוסלמים ראו שיש לו בשורה שמוקדשת לפולחן והתמסרה לתיירות, ספורט ובידוד, גם אם הוא מלך שהביס את אויבו . אולי חזונותיו הצביעו על שקרים, שקר והוצאת דיבה על נשים, וייתכן שהוא הצטיין במריבה אם נשפט, ואם היה עד שהעיד שקר, או דיבר על מה שלא נוגע לו, ואם היה חולה. , הוא ניצל ממחלתו . אולי החזון שלו הצביע על מדע הגיאומטריה או על העברת חוקרים . אולי חזונו הצביע על אדוני הצילום, השירה והשירה ….
…דירהם : דירהם של סוס הוא דת, ידע והגשמה של צורך או תפילה, והטהור הוא המינימום של החזון איש ויחסו בכל יום ראשון לנאמנות והישרדות הרווחים והאמון . אל-סאהח ובלבולו על אדם ששומע את דברי האמת . ומספרם הוא מספר פעולות הצדק מפני שכתוב עליו אין אל אלא אלוהים ומוחמד הוא שליח האל, והמעשים לא הושלמו ללא זכרו של אלוהים אדירים . אם אדם יראה זאת, אז עניין הדת והעולם יתגשם עבורו. אם הוא רואה איתו פרק רחב ויפה, אז זו דת, ואם הוא אחד מילדי העולם הזה הוא יקבל עולם רחב ופרנסה טובה . ואם אישה בהריון ילדה ילד טוב . והדירהם הרבים אם נגרם עליו עדות הוא הרבה יותר טוב משמחה והנאה, ואם הוא רואה שיש לו דרהם טוב ובריא על האדם, אז יש לו תעודה נכונה, ואם הוא מבקש ממנו את זה, ואז הוא מבקש ממנו עדות, ולכן חזרתו היא עדות של אמת ובריאות. ובכן, הוא מייעץ לאנשים בורים ולא מקבל אותו . הדירמות המנופחות הן הונאה, שקרים, מחלוקת ובגידה בחיים, או ביצוע חטאים גדולים בהם אין כיתוב במילים שאינן מכילות אדיקות . ואשר נחקק על ידי צור, כפירה בדת ובחוסר מוסריות, והיריבות המופסקת אינה פוסקת, ונאמר שהמאמר מנותק . לקחת את זה טוב יותר מאשר לשלם את זה כי הם שילמו את זה. אם הוא גונב דירהם ונותן אותו בצדקה, אז הוא מספר את מה שהוא לא יכול לשמוע . אם הוא רואה עשרה דרהם איתו, אז חמש הופכת למחסור בכסף שלו, ואם הוא רואה חמש, זה הופך לעשר, ומכפיל את כספו . חלקם אמרו כי הדראמות שבחזון הם עדות לרוע, וכל מה שנחתם עם המסילה, והנאמר כי הדירמות מצביעות על דברים תכופים של דברים אצילים, ועל הדירהם נאמר מילים וטיעונים אם הם בולטים, אם נותנים את החולות בצרור או שקית, הם הופקדו בסתר . אולי דירהם אחד היה ילד, והכסף היה רע וקשה, ודהרם הסוסים היה מילים טובות, והדירהם הרעים היו מילים רעות. נאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי שני דינרים, אז ביקשתי אותם והוא אמר : תראה, איבדתי משהו מהספרים שלך . הוא אמר, והסתכלתי אם איבדתי שני ויכוחים . ומסופר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בעשרים וארבעה דינרים, שנספרו לכולם, ומצאתי רק ארבעה מתוך אותם . הוא אמר : אתה מתפלל לבד ומתגעגע לקהילות . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בדרהם כקסראוי, אז הוא אמר : אתה תשיג טוב, אבל הוא לא נגע בזה עד שהוא נהנה ממנו . ואז בא אחר ואמר : ראיתי כאילו ירהתי בדרהם ערבי . הוא אמר לו שאתה מכה . אז הוכח לו שהוא פגע במאה קשר . נאמר לאבן סירין איך אתה יודע את זה? הוא אמר : לקאסראווי יש מלך וכתר, ועל הערבי להכות בדרהם הזה . ועוד בא ואמר : ראיתי כאילו אני מכה בדרהאם . הוא אמר, אתה מרגיש? הוא אמר שכן . והוא ראה אדם כאילו הניח דירהם מתחת לרגלו, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה . הוא אמר, ~ אתה – אתה תפנה מחובות .~ איש החזון היה מבועת ונעמד, והוא התכוון לג'יהאד למסור את דתו. כאשר שתי הקבוצות ראו את משפחת כופריו, הוא הוכה בצבעי הייסורים עד שנפטר מדתו, והראיה לכפירתו היא דריכתו על שמו של האל הכל יכול . איש אחר בא ואמר : כאילו רמסתי את פניו של הנביא, תפילת ה 'ושלום עליו ברגליים. אבן סירין אמר לו : ~ קצת אתמול ופחד ממך ברגל שלך?~ הוא אמר שכן . הוא אמר, תוריד את זה . אז הוא הסיר את זה, ונפל ממנו דירה, שעליו שם אלוהים ושם שליח האל ….
…פרשנות של חזון הגיהינום אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים ממנו אבו עמר מוחמד בן ג'עפר בן מטר אמר לנו : חמד בן סעיד בן מוחמד אמר לנו , הוא אמר : מוחמד בן יקוב אלקרביסי אמר לנו, מוחמד בן אבי בכר אל-מוקדמי. אמר לנו אל-חכם בן זוהיר, אמר לנו תאבת בן עבדאללה בן אבי. בסמכות אביו, בסמכות סבו, הוא אמר : מי שרואה שהוא נשרף, הוא בגיהינום . אם הוא רואה את זה כאילו מלך לקח את הובלתו והשליך אותו לאש, אז חזונותיו חייבו את השפלתו . אם בעל שומר האש ראה ירייה רעילה, הוא היה נותן לשוטר, להורג, או למי שייסר את הסולטאן . אם הוא רואה אש מקרוב, אז הוא נקלע למצוקה ולצער שממנו הוא לא יכול לברוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והפושעים ראו את האש, אז הם חשבו שהם לוקחים אותה ולא מצאו דרך לצאת ממנה . ” והוא סבל מאובדן לא מוסרי, כי הקב~ה אמר: ~ ייסוריה היו נטל .~ חזונותיו היוו לו טעם מקדים לחזור בתשובה מחטאו ….
…לעיתים נדירות, כמה צדיקים ראו את המטה של קאמאלי לבוש בשמלה סונית, והזמן לא היה תפקידו, ואז המחבר שלו ראה שהוא לובש שמלה, אז הוא נכנס למטה כמאלי מרחוב מדינה, והרואה הודיע לו על כך. לאחר תקופה קצרה נפטר שופט השופטים באל-שאם אל-מהרוסה וסופרו השתלט על הסולטנות המכובדת של קאראק אל-מהרוס ….
…זרבול נמצא בחלום כשהוא לובש אישה, חיה, נסיעה או תפקיד . ראו גם את הסנדלים, וראו את הסוליה ….
…בתולה נתונה בקשיים חלומיים לאחראים על המשרה, כמו שאישה מהווה הקלה לבעלי חדלות פירעון . ראו גם מיידן ….
…הכפר נמצא בחלום עוול והרס, כי אלוהים אדירים אמר : ( הם אמרו : אנחנו המשחתים של אנשי הכפר הזה, כי אנשיו לא היו צודקים .) ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא להילחם או להרוג מישהו אחר . ומי שרואה שהוא חוצה את ארצו לכפר, הוא בוחר במשהו צנוע על פני עניין משובח . אם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, אז הוא ילך אחרי הסמכות או יכנס למלאכת צדק . ואם הוא ייצא מכפר, הוא יימלט ממצוקה . אם הוא רואה כפר הרוס, זה מצער עבור בעליו, וחזונו מלא בסלאחודין . הכפר הידוע מציין את עצמו, את אנשיו ומה בא ממנו . אולי הכפר סימן את משכן העוול, ההתעללות והשחיתות . הכפר עשוי להתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מציין את הכפר . שכן מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או עבר את הזרם, או שהוא נשרף באש והיה ידוע שהסולטן רץ אליו, וזה עשוי להצביע על ארבה, ברד, מגפות ומגיפה . ומי שרואה שהוא עוזב כפר טוב לו בדת . ומי שיראה שהוא עובר מכפר לעיר, הוא יעבור מעייפות למנוחה, מפחד לביטחון, ולהיפך . ראו גם את הכפר ….
…חזון האל, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : מי שרואה בשנתו כאילו הוא עומד בידיו של אלוהים אדירים, והאל הכל יכול מסתכל עליו, ואם בעל החזון הוא אחד הצדיקים, ואז החזון שלו הוא חזון רחמים, ואם הוא לא אחד הצדיקים, עליו להיזהר, כי אלוהים אדירים אומר : ( ביום אנשים יקומו לאדון ה ' עולמות ). אם הוא רואה כאילו הוא מדבר אליו, היה חביב אליו ואהב לעם, אלוהים אדירים אומר : ( וקרב אותו בטיסה ). כמו כן, אם ראה שהוא משתטח בידי אלוהים אדירים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ להשתטח ולהתקרב .~ אם היה רואה שהוא מדבר אליו מאחורי צעיף, הוא יהיה טוב בדתו ויבצע אמון אם זה בידו, ויחזק את סמכותו . ואם ראה שהוא מדבר אליו בלי רעלה, זו תהיה טעות בדתו, כי אלוהים אדירים אמר : ( ושום בן אנוש לא יכול היה לדבר אליו בלי גילוי או מאחורי צעיף ) , אז אם הוא ראה אותו בלבו גדול, כאילו הוא מהלל אותו, הוא קירב אותו אליו, כיבד אותו וסלח לו, או שהוא לא סבר לו את התכונה, פגש את אלוהים הכל יכול בתחיית המתים . כמו כן, אם הקב~ה רואה אותו, הוא הבטיח לו סליחה ורחמים, ההבטחה נכונה ללא עוררין, מכיוון שאלוהים הקב~ה אינו מפר את המועד האחרון, אלא סובל ממנו אסון בעצמו, ואת פרנסתו כל עוד הוא חי . אם הקב~ה רואה אותו כאילו הוא ממריץ אותו, הוא סיים את מה שאלוהים הקב~ה אינו מסכים לו, משום שאלוהים הקב~ה אומר : ~הוא ממריץ אותך, כדי שתזכור .~ אם הוא היה לבוש בבגד, הרי שהוא הדאגה והמחלה של מה שהוא חי, אבל מגיע לו תודה רבה . נאמר שאנשים מסוימים ראו כאילו אלוהים הלביש אותו בשני בגדים, אז הוא הניח אותם על מקומו, והוא שאל את אבן סירין, והוא אמר, תתכונן לפורענותו, ולא עבר זמן רב לאחר מכן הוא התפרץ עד שפגש את אלוהים אדירים, ואם הוא ראה בו אור, הוא לא היה מסוגל לתאר אותו, הוא לא הרוויח מידיו את מה שהוא חי . אם ראה שאלוהים יכול לקרוא לו בשמו או בשם אחר . הפקודה שלו גבוהה והוא כובש את אויביו, ואם הוא נותן לו חלק מסחורות העולם הזה, הוא די ראוי לחסדיו . אם הוא רואה שאלוהים הכל יכול כועס עליו, זה מעיד על זעמם של הוריו כלפיו. אם הוא רואה כאילו הוריו כועסים עליו, הדבר מעיד על כך שאלוהים כועס עליו . שכן עז אמר ששמו הוא ~ תודה לי ולהוריך .~ וזה סופר בכמה חדשות, הנאתו של אלוהים אדירים סיפוק ההורים, וזעמו של אלוהים אדירים בזעמם של ההורים . ונאמר : מי שיראה כאילו אלוהים אדיר כועס עליו, אז הוא ייפול ממקום גבוה . כי אלוהים אדירים אומר : ( ומי שמתיר כעס נגדו, הוא יאבד את גחמתו ). אם הוא ראה כאילו נפל מקיר, שמים או הר, זה מעיד על חמתו של אלוהים אדירים עליו . אם הוא רואה את עצמו בידיו של אלוהים אדירים, במקום שהוא מכיר, צדק ופוריות יתפשטו באותה נקודה, ועושקיה נספו והמדוכאים מנצחים . אם היה רואה כאילו הוא מסתכל על כסא האל, יתברך ומעלה, היה לו חסד ורחמים . אם הוא רואה דוגמה או תמונה, ואומרים לו שהוא האל שלך, או שהוא חושב שהוא האל שלו, כבוד לו, אז הוא עבד אותו וסגד לו, אז הוא עוסק בשקר, על מתוך הבנה שזה נכון, וזה חזון של מישהו שמשקר לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה כאילו הוא מעליב את אלוהים אדירים, אז הוא לא מאמין בחסד אדונו, הנעלה, ואינו מסתפק בשיקול דעתו ….
…כרית היא בחלום בעל וכסף שנחסך, ועם סוד, והקלה מעייפות . ראו גם את הכרית ….
…פרוסות בשר, אם אדם רואה אותן בחלום, היא רוע מרושע או ריח . אולי זה הצביע על שביעות רצון, פרנסה מהירה, עליית הרצון והצגת מה שאדם מתכוון להסתיר . בשר פאונד מציין מה עוקב אחר הלם והמכה . זה עשוי להתייחס לפרישות לאישה, ולאישה ההרה לבן . ואולי מעיד על ידי ערבוב הכסף עם השותפים והופעת העניין בקרבם . אם הבשר התבשל בחלום, הרי זה כסף. באשר לבשר נא, זה הכל או רעב ומחלות, ולקנות אותו מהקצב זה טוב . ובשר רך הוא מוות . ומי שרואה שהוא אוכל בשר אדם, הוא יעקוב בו . ואם אישה אוכלת את בשר עצמה, היא נואפת . ובשר רזה מעיד על מחלה . ובשר נחש הוא כסף מאויב . ובשר משבעת הכסף מסולטאן . בשר טרף מעופות ובשר חזיר אסור לכסף . והבשר הישן הוא נקמה למתים . ובשר גמלים הוא כסף מאדם ענק, אויב חזק . ונאמר : מי שאוכל בשר גמל מקבל תועלת וכסף מהמלך . ובשר בקר מעיד על עייפות וחוסר עבודה . אם מישהו יראה כבש שחוט בביתו, הוא יצור קשר עם מישהו שהוא לא מכיר . אם הוא רואה בביתו שלא חותכים את הטלה הנשחט, אז זה מצער שמפתיע אותו, ואם השחיטה שמנה, אז הוא יורש כסף . מי שרואה שהוא אוכל בשר נא הוא טוב, ואם הוא רואה אותו ולא אוכל אותו, זה רע . ואם הוא אוכל בשר מבושל, הכסף שלו גדל . ואם הוא אכל את זה עם שייח ', זה יהיה גבוה . צלי בקר הוא ביטחון מפני פחד, ונאמר : הוא פורה ועשיר . ובשר עוף מעיד על התועלת של נשים . אולי בשר מעיד על החלום לבעלי כעס, והיעלמות הדאגות והייסורים מעידים על ריפוי מחלות . ובשר אסור פה אחד בכסף . ובשר ציפורים הוא יתרון מנסיעה, ואכילת בשר ציפורים עשויה להצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ( ופירות ממה שהם בוחרים, ועוף בשר שהם רוצים ). בשר החיה הוא פרנסה מותרת, והוא עלול להיות מסוכן וקשה . ובשר דגים הוא פרנסה שמחה, דחופה והללית, והוא עשוי להצביע על תועלת הים או הסולטאן . ובשר אדם ניצח את האויב . ראיית בשר ודם לא ידוע היא עדות לסכסוכים ולניצחון, ואם הוא אוכל בשר עופות שאינו מותר לאכול, אז הוא אוכל מכספו של עם עוול זדוני . ובשר אווז מעיד על תועלת מבעלי הדת, וכסף של בשר אפרוחי ציפורים בעייפות ובמצוקה . ובשר האדם מורכב מרווחיו, מבריאותו ומחלתו, או מעושרו, מדתו ואדיקותו . והבשר הלא ידוע מעיד על מורשת האבודים . ואם הוא קונה בשר אדם, הוא קונה סחורה שבורה . ומי שאוכל את הבשר הנוסף של עצמו, הוא יאכל את הריבית וישמור על ההון, ואם הוא אוכל משהו אחר מלבד התוספת, הוא יעלה על הונו, או יתחרט על מעשה שהוא עושה . בחלום, מבושל עם בשר הוא עושר לעניים, ומבושל עם בשר הוא עוני . אם הוא בישל אוכל טוב בעצמו, הוא זכה בתפקיד, או חילק אחרי הפסקה שלו . אני מבשל . יש לו עוד, אולי ערמומי . בשר עם חומץ, ראו אלסקבאג ' ….
…ניאוף ונואפת אישה עובדת, זונה בחלום זה העולם והתלמידים, התלמידים היו ידועים בצדק, דת ומדע, והם קראו לחסן ולצדיקים, והם ראו אם הם לא מסכימים עם זונה, הם חלוקים בידיעת העולם, ופוגעים בו ככל שהשיגה האישה הנואפת . ומי שרואה גבר עם אישה, אותו גבר יחפש את המינימום של בעלה של אישה זו . ומי שרואה שהוא ניאף, הוא יבצע את חג'ג ' . ומי שיראה שהוא מבהיר עם אישה צעירה, הוא ישים את כספו במקום בלתי נראה . ומי שראה כי הוא ניאף, הוא יהיה נתון לרע ופיתוי . ומי שרואה שהוא נכנס למקום של זנות ולא מסוגל לצאת ממנו, אז הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא שוכב עם אישה אחרת, ובעלה נמצא איתה בלי לגנות אותו, אז אותו בעל מאציל אותו לענייני משק הבית שלו ….
…הפרשות הן כסף בחלום . מי שעושה את צרכיו בזמן שאנשים מסתכלים עליו, היזהר משערוריה . הוא הרגיש שהוא אוכל לחם והפרשות זה אוכל לחם ודבש, ונאמר : זו הפרת השנה . מי שעושה את צרכיו על המיטה מתגרש מאשתו או חולה זמן רב . וצואה אסורה בכסף כי זה מריח רע . מי שפוחד בצואה נופל לדאגה . מי שנופל לסכין נכלא . מי שעושה את צרכיו יפול לחטא . וצואה היא ישועה מהחטא, או עזיבה חלשה . והפרשות עשויות להצביע על נסיעה, כי אלוהים אדירים אומר : ( או שאחד מכם בא מהשרפרף ). וצואה מעידה על ביטול הצורך, ומעידה על היעלמותן של מחלות פנימיות, ומעידה על המחשבות והאובססיביות והחזרת הפיקדונות . והפרשת פרנסה מחוסר צדק גס . ומי שרואה שיש לו הרבה צואה ורוצה לנסוע, הוא לא צריך לנסוע . מי שעושה את צרכיו בבגדיו מבצע מעשה לא מוסרי, ואם הוא בשטח פתוח, הוא פטור מהם או ממילוי חוב . ואם הוא עושה את צרכיו במזבלה, זהו סימן טוב וחסר דאגות . מכתים בצואה היא מחלה או פחד . ואם יעשה את צרכיו במדבר, אז הציפור או חיית האדמה הרימו את צואתו ונסעו, הגנבים היו חותכים עליו את הדרך והולכים עם כספו . ומי שרואה שהוא עושה את צרכיו תולעים הדומות לנחשים, אז ילדיו יתרבו והוא יגלה להם עוינות . ראו גם את האירוע ….
…ומי שראה שהוא נמלט מהכלא הוא בשתי דרכים, ישועתו או מותו, כאשר חלקם ראו זאת וניסו אותו שוב ושוב ….
…המתים ראו שנישואים ידועים : ההשפעה של השחקן משפיעה עליו טוב יותר מאשר תפילה או קישור . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם קדושת המתים, אז הנושא מגיע לאובייקט בטוב, כמו צדקה, פולחן או תחנון . ואם הוא רואה אדם ידוע שמת מתחתן בחיים, הוא מגיע לשכונה המזועזעת שהיא טובה יותר מהמורשת של הנפטר או היורש שלו או היורש שלו מתוך ידיעה או משהו אחר . הנשיקה היא הפוכה, מכיוון שהנושא בה פוגע ומקבל טוב יותר מהאובייקט ….