חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

פרח מחחלה אם חלמת שאתה רואה או אוסף פרחי מקלה, אז אתה עומד לסבול מהפרדה כואבת מחבר שתביא לטוב לך . פרח Makhla : זה פרח יפה של המשפחה של שושנים ….

חתול הוא בחלום משרת ושומר לאדם . אם אתה חוטף ממנו משהו, הוא נחוש וסובל מילדים וגנבים, או שנאסר עליו לטפל בו ולמנוע את כספו . מי שמכר חתלתול הוציא את כספו . ונאמר : כוס מעידה על אישה מתעתעת . הכוס נשרט וננשך על ידי בגידתו של המשרת . ראה גם חתולית, ראה חתול ….

פרח אביב אם אתה חולם על זר פרחי אביב זה כולל עצב, אך אם אתה חולם שאתה נמצא בשדה שבו פרחים יפהפיים אלה פורחים עם עליית השמש ושירת ציפורים, אז גם אושר, בריאות ושגשוג יתחרו להוביל אותך לדרכי החיים הכי משמחות . אם חלמת לראות אותה מחוץ לתקופתה, אז הרוע ישנה אותך בתלבושת כלשהי . אם חלמת לראות את הפרח הקטן הזה בעשב ליד כפות הרגליים שלך, אז זה סימן טוב הנושא שמחה, אושר ונחמה ….

…ומי שרואה כי גן פרח וטוב, יתפרש על ידי עבודתו הטובה ועבודתו ….

…ומי שרואה שלא ניתן לו שום דבר מאותו ציפורן, אז הוא מציין אחרת ….

…ומי שרואה שהוא אוכל ציפורן, זה מעיד שהוא מזיק לו ….

…באשר לאגורה, מדובר בגנב, ומי שרואה חתול נכנס לבית, ואז נכנס לשם גנב. אם החתול נעלם עם משהו, אז הגנב הולך עם משהו שם, ומי שרואה שהוא שחט חילזון או הורג אותו, אז הוא מכה בגנב או כובש אותו, ומי שרואה שהוא הכה מהבשר והשומן של החתול, ואז הוא מכה בכסף של הגנב או ממה שהוא גנב ומי שרואה שהוא מכה אגורה עד שהוא מגרד אותו או בולע אותו, אז הוא יסבול ממחלה ארוכה, ואז הוא נרפא או שהם חמורים, ואז הוא משוחרר. ואם החתול הוא המובס, הוא חף ממחלתו או מדאגתו מוקדם יותר ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר במחלה ובדאגה…

פרח אם חלמת לראות פרחים פורחים בגנים, זה מנבא הנאה ורווח אם הפרחים בהירים ורעננים, אך אם הפרחים לבנים, זה מעיד על עצב . פרחים קמולים ומתים מבשרים על אכזבות ומצבים מתסכלים . אם ילדה תקבל זר פרחים שונים, זה מנבא שיהיו לה מעריצים רבים . אם אתה רואה פרחים פורחים באדמה צחיחה ללא שמץ של עלים, זה מנבא שתסבול מחוויה מרה, אך היכולת והשמחה שלך ישפרו את יכולתך להתגבר עליה לתהילה ואושר ….

…באשר לפרח התנועה, אין בו טוב מכיוון שמקורו מפריחה, וייתכן שזה משהו שאדם שונא, ולגבי צמרמורת, זה לא טוב ….

באשר לאל-מיזהר, זה מתפרש בדרכים לעניים בטוב ולמלכים על ידי ניהול נימוסים של דרך סגולה, מכיוון שהוא אחד המאפיינים של אנשי צדק ואחרים עם טוב, והוא נשלל על ידי הקבוצה ….

ומי שרואה שאדם מת נכנס לביתו בשמחה, אז הוא מציין את התגמול, הנדיבות והתגובה לתחנונים על הנפטר מקרב משפחתו ….

…ומי שרואה שהציפורן שלו חזרה לבלגן או לשלנו, אז הוא עדיף על אויביו ומתנגדיו ….

באשר לצפורנים, זה מתפרש בשבחים טובים. אם הוא רואה שיש לו הרבה ציפורנים בזמן שהוא נותן לאנשים מזה, אז זה מעיד על שבחים טובים מאנשי המקום ההוא ושמו ידוע היטב באותו מקום ….

ומי שרואה שציפת הטבעת שלו נשרה, אז יוסרו פני סמכותו ונוכחותו ….

ומי שרואה שהטבעת עשויה כסף, אז היא מעידה על שמחה לבעליה, אך בכוח ונאמר כי חזון הטבעת מעיד על שמחה ונוחות, וטבעת הזהב על אצבעו של אדם היא חידוש אצלו דת ובגידה בטיפולו ….

…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

חתול : הוא חתול, חתול, נבדל בפרשנותו, נאמר שהוא שומר על השרת, ואמרו לו שהוא הגנב של אנשי הבית, הנקבה ואמר לו אישה חולה – מטעה בוטה, ומיוחס לשניהם משייט את פלמרה ושומר ואכטלש וגונב, זה יפגע בו ויעזור לו, הננשך או השרוט הוא נבגד על ידי מישהו שהוליך אותו שולל, או שזה יעשה אותו חולה . אבן סירין נהג לומר : זו מחלת סונה . ואם החתול הוא פראי, הוא חמור יותר, ואם מדובר באגורה שקטה, הרי זו סונה שהיא נוחה ומשמחת בה, ואם זו אכזריות והרבה מאוד נזק, זו שנה של מטרד, ויהיה בו עייפות ומצוקה . ומסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי אגורה מכניסה את ראשו לבטן של בעלי, אז הוא הוציא ממנה משהו והוא אכל אותה, והוא אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייכנסו הלילה לחנות של בעלך, והם יגנבו ממנו שלוש מאות ושש עשרה דירהם. כושי, הם לקחו אותו, והם דרשו את הגניבה, אז הם לקחו את זה בחזרה ממנו . נאמר לאבן סירין : איך ידעת את זה ומאיפה נגזרת? הוא אמר : החתול הוא גנב, הבטן היא האוצר, ואכילת החתול ממנו היא גניבה. באשר לסכום הכסף הוצאתי אותו מחשבון הגמל, והוא : השישים ושש, הצהריים חמישים, הוואו שש, והמאתיים של ה- r, כך שזה סכום החתול ….

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

ונאמר כי מי שראה שהוא נושא קטן בחיתול שלו, שהוא יינצל מדאגה וממצוקה אלא אם הקטן היה תקוע, ונאמר שאם הוא יפחד הוא יהיה בטוח ….

…זה בשמחה ושעשוע חלומי . מי שרואה שהוא אטום באבני אודם, אז יש לו קישוט . ואם ראה שהוא לוקח ציפורן ספיר ורוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפה ויפה, כי אלוהים אדירים אמר : ( כאילו הם אודמים ואלמוגים ). ומי שמוצא ציפורן ספיר, זה הופך לכסף של לא ערבים . והרבה אודמים לעולם זה מדע, למושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . נאמר : ספיר הוא חבר קשוח . ומי שיש לו זר אודם ואלמוגים, זה אשה מתחזק ומחזק אותו . אולי ספיר לעניים היה אוכל להגיע אליהם, ואולי זה הקוראן, והאדם החולה אולי היה בורח מהאש, מכיוון שאש לא עובדת בספיר . ומי שרואה בידו ציפורן אודם, אישה יפה וקשה לב אוהבת את זה . ומי שרואה בידו אונה שנראית כמו ספיר ולא אודם, אז הוא טוען לכבוד ולא לכבוד ….

…ומי שרואה משהו מהפרחים, שאינו יודע את שמו ולא יודע מהו, אז זה מתפרש בשני אופנים, או לראות אנשים שונים לבושים ולא מכירים אותם, או דבר ארוג שיש בו צבעים רבים, ונאמר לראות את הפרחים הריחניים מבחינת המשפט, בין אם הם צהובים או אחרים, זה מתפרש בשבחים טובים במיוחד עבור מי שהריח אותו, ואם אין לו ריח, זה עשוי להיות דאגה או עניין שאינו נמשך למי שיש לו את החזון, והוא עשוי להימשך מעט, ונאמר כי חזון של פרח יחיד אם הוא טוב וזה יחיד המשתרע על גופו, אז כל מה שהוא רואה בה בתאונה, הוא חוזר בתשובה בחייו על האומר הכל יכול ~ פרח חיי העולם ~….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…הוורד : בן או כסף מכובד, ונאמר שוורד מעיד על נעדר או על ספר . ונאמר כי הוורדים הם אישה פרדוקסלית, או ילד שמת, או סחר שאינו מחזיק מעמד, או שמחה שנעלמת, בגלל חוסר ההישרדות של הוורדים . ומי שרואה כאילו צעיר נתן לו תגובה, אז אויב שלו משלם לו ברית שלא מחזיקה מעמד עבורו . ומי שיראה שיש לו זר על הראש, הוא יתחתן עם אישה והחלוקה ביניהם תהיה צמודה . ואם אישה רואה את זה, אז יש לה בעל בתפקיד זה . והשושנה המאושרת היא פרח העולם הזה בלי שיהיה לו כוח או הישרדות . והוא חתך את עץ הוורד בענן, וקטף את הוורדים בהנאה, וקטף את הלבן מגינתו, נשק לאשתו הצנועה . אם הוורדים אדומים, אז אשתו היא אדם עליז . ואם הוורדים צהובים, הרי שהיא אישה מיושרת . והרים את כפתורי הוורדים שלא נפתחו, עדות לאישה שהפילה ילד . ונאמר שהורדים חביבים . ומי הרי ורד גדול ידוע, שהיה מקובל על אותו שוב ושוב עבור אישה יפה, יפה שכול בן רוצה, לזרוק את המאמר המכוער, והיא חפה זה : קבוצה של expressors אמרו : שתי הרוחות מעטים ורבים מהם הם עצב . הוורדים בוכים, אשליה ועצב, למעט מה שנראה במקום בו הוא מוכר, בלי לגעת בו או למשוך אותו . הבזיליקום בוכה אם מסירים אותו ממצבו והעץ שלו מת . כל עוד הוא חי בצמח שלו, אתה מוצא את הריח שלו, אז הוא ילד ומשהו דומה . כמו גם ורדים, הדס, פלפל וכל מה שמיוחס לשתי הרוחות, כמו גם פולסים ומה שאינו ידוע למספר מקורותיו בהתרבותו, הם הם וצער . והם אוכלים קטניות ואבל, ואבל נענע . באשר ליסמין : נאמר שאדם בא לחסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ואמר : ראיתי אתמול כאילו המלאכים יורדים מהשמיים ומרימים יסמין מבסרה . אל-חסן נזכר ואמר : חוקרי בזרה איננו . נאמר כי יסמין מעידה על דאגה ועצב, מכיוון ששמה הפרטי הוא יאס ….

…אל-אספר : פרח אבל על האיש האדום שלו, והוא מחכה לגבר שיעשה עבודה ….

…אם אתה חולם שאתה אוסף חרציות לבנות, זה מעיד על אובדן וסיבוכים רבים . אם החרציות צבעוניות, זה מנבא אסוציאציות משמחות . אם אתה רואה אותה בזרים זה אומר שתינתן לך אהבה אבל שאיפה מטופשת שתשאיר אותך בצד . אם תחצה נתיב של החרצית הלבנה ונראה פה ושם פרח חרצית צהוב בין הפרחים הלבנים, הדבר מנבא שתחושה מוזרה של אובדן ועצב תפקוד אותך ….

…אם חלמת על אבשלום זה מעיד על אירועים עצובים . אתה עלול ליפול מבלי שתבין קורבן לטעות ותנקב את ליבו של אהובך בייסורים וכאב עזים על ביצוע מעשים לא מוסריים והפרת חפות . ושום פרח של טהרה לא ישאר כה קדוש עבורך לנשום עליו נשימה רגשית . אם חלמת על אבשלום או כל דמות עקשנית אחרת, אז זו אזהרה מפני נטיות לא מוסריות . חלום זה מזהיר את האב להיזהר מילדיו ….

…המסמר מציין בחלום את ציפורן האויבים, ואולי אורך הציפורן מעיד על יכולת במזונות או דחייה מכיוון שאורך הציפורן מנוגד לסונה, ודחייה מנוגדת לסונה . אורך המסמר מעיד על כוח וכסף, והוא כלי נשק על האויבים והגנה מפניהם . ומי שמוסרים לו ציפורניים, היכולת שלו תיעלם . ומי שרואה את הציפורן שלו ארוך יותר מזה של האויב שלו, הוא ירוויח את זה . וחתוך את המסמר כדי לעקוב אחר הסונה או מתוך כסף בהלוואה . לבן הציפורניים מעיד על שינון והבנה . וחזון הציפורניים בכמות של סלהאדין והעולם . אם הוא גוזם את זה, הוא היה משלם לזכאת אל-פיטר . ומי שרואה שהציפורן שלו הפכה לטופר, אז הוא עדיף על יריבו או על אויבו אם הוא נמצא במלחמה ….

…ראה טבעת ציפורן אדומה, זה יוצר נולד מושח למרות Woldh השחור מוכיח להיות מושפל וראה שזה פגע הטבעת נמצאת מסגד או תפילה או של אלוהים למען, יש לו אישה גרמה לה ) דת אלא מלך או סולטאן, זה משפיע על הגובה והכוח ועם זה הוא עומד בפני מלחמה, ואם הוא היה סוחר, הוא הרוויח בסחר שלו והגיע לטוב ….

…ספיר : שמחה ושעשוע, מי שרואה שהוא אטום באודמים, אז יש לו דת ושם . אם היה רואה שהוא לוקח ציפורן ספיר ומצפה לבן, הייתה לו בת . ואם הוא רוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפהפייה ויפה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו הם אודמים ומרתקים .~ אם הוא ראה כאילו הוא מוציא מקרקעית הים או מהנהר הרבה אודם כדי למדוד אותו על ידי מיכאל או לשאת אותו בכבוד, אז זה הרבה כסף משליט, והרבה אודמים עבור העולם הוא מדע, ולמושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . אוי להיות חבר . ומי שרואה שהוא הסתכל במהות או פנינה שאין בה אור, או בבקבוק שאין בו אור, אז צריך להיזהר מחנק ומצוקה, כי הנשמה בגוף היא כמו אור בזכוכית ומהות , או שהמוח שלו נעלם, כי המוח הוא חומר פשוט . אם הספיר הוא חבר, הוא קשה לב, ומי שרואה שיש לו זר אודם ואלמוגים, אז זו גאווה וכוחה של אישה יפה, וחלקם אמרו כי ספיר מיוחס ל נשים כדי שיהיה אפשר לספור הרבה ….

ציפורן של צפרדע, נכנס לעבודתם של כמה נשיאים, סולטנים או מלומדים ….