והגלגל מסתובב על פניו, ומי שרואה שהוא נוהג על גלגל בזמן שהוא רץ איתו, זה מעיד על השגת כבוד וגובה ….

…חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

…חלב חזיר מעיד על הבלבול וחוסר הדעת שלו ועשוי להצביע על צריכת כסף אסור ועשוי להצביע על התרחשות מצוקה וחוסר מזל ….

וחלב הצבוע מעיד על בגידת ילדיו איתו ….

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…ואם זו דרישה של אגת, אז זה מצביע על כך שהושגה תועלת ממלך או מאדם גדול, ואם זו דרישה, ואם זו דרישה אולי זה מעיד על השגת יוקרה, כבוד ו מעמד, והוא מקבל עבורו מחזקת כסף וחסד ….

ומי שראה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אבן סירין אמר שהוא יהיה בעל התנהלות טובה, ונאמר שהוא יהיה ארוך טווח וסגולה באמירת האמת יעילה לטוב, כוזב כוזב, ואולי ברכה עקיפת הבית הישן ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

אבן סירין אמר שחזיונות הטוואשה מכל מין מעידים על טובות וצדקות, ונאמר שטוואשה באה לידי ביטוי על ידי מלאכים או על ידי טוב ….

…ומי שרואה שהוא רכב על צווארו של איש אויב, מעיד שהוא רוכב על דבר פגום, ואם הסירה היא המטען שלו, אז הוא נושא אותה עם אספקתו וכובש אותו בסדר שלו, ואם אין איבה בינו לבין כל אחד, ואז משהו מכספו או מעמדו עלול להיפגע ….

…אם אתה חולם שאתה הולך עם אהובתך בפרדס ירוק ומלא פירות בשלים, פירוש הדבר תגמול נדיב על נאמנותך למי שאתה עובד עבורו, שפע טוב והצלחה בעבודה . באשר לנשים, משמעו של חלום זה בית מאושר וילדים צייתנים . אם חלמת שאתה בחורשה וראית פרות אוכלות פירות שנפלו, פירוש הדבר שתפזר את חלומותיך במסעך לדרוש את מה שאינו שלך . אם חלמת שאתה אוסף פירות מחורשה, זה מבשר טוב וברכה לכולם . אם אתה רואה בחלום שמזיק חקלאי פגע בחורשה, המשמעות היא שתיפול לעוני לאחר שפע ועושר . אם חלמת שאתה הולך בחורשה ונלכד בין צמחי אוכמניות השזורים זה בזה, מזהיר אותך שיש מתחרים שיקנאו בך . אבל אם אתה נשוי, זה אומר ריב ומריבה עם בן הזוג לנישואין . אם חלמת לראות פרדס עקרות, המשמעות היא שהסיכוי לעלות לרמות גבוהות יותר בחיים יימלט ממך . אם אתה רואה בחלום פרדס חשוף ללא ירוק , פירוש הדבר שעיסוקך בהנאות ההווה והסחת דעתך מהבטחת עתידך . לראות פרדס הרס בסערה פירושו שאורח כבד יירד עליכם או שתעשו עבודה קשה ….

פירות נמצאים בנישואין חלומיים, כי אלוהים אדירים אומר : ( אנשי גן העדן בימינו הם עסק פורה . הם ובעליהם נמצאים בצללים על הספות השוכבות ). ונאמר : פירות רטובים הם פרנסה משום שהם מתקלקלים במהירות, ופירות יבשים הם פרנסה רבה . ונאמר : פירות לעניים הם עושר, ולעשירים כסף נוסף . ומי שרואה שפירות מורחים עליו, הוא ידוע בטוב ובטוב ….

…תאריכים : כסף מותר לפי מידת זעירותו ושפעו, ומי שקוטף פרי מעץ שאינו פריו, אז הוא עובד למשהו אסור, או שהוא מחפש דבר שלא ניתן לענות עליו, או שואב שכר טרחה לא הוגן . וקטיף הפירות מהעץ מעיד על כך שלמדען הוענק דגל, וקטיף אותו משורש העץ הוא מריבה עם אדם . ונאמר כי פירות לעניים הם עושר, ולעשירים סכום כסף נוסף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ופירות ואב כמשהו בשבילך ועבור בעלי החיים שלך .~ ולמי שפוחד יש ביטחון. אלוהים אדירים אמר : ~ הם קוראים לזה לכל פרי .~ נאמר שלפירות רטובים אין מזון, כי הם מתקלקלים במהירות . והאדמה נותרה פרנסה רבה . ומי שרואה כאילו מפזרים עליו פירות, הוא ידוע בטוב ובטוב . ומי שרואה את זה כאילו הוא נקטף מעץ מחובר ללא פריו, חזונותיו מעידים על חתן צדיק ובן זוג טוב . ומי שרואה עץ פורה בחורף ומאשר זאת, אז הוא צריך אדם שחושב שהוא עשיר, ואם הוא לא יקצור שום דבר מפירותיו, הוא יימלט ממנו באותה מידה, ואם הוא יקצור ממנו אז הוא מוציא על כך כמה כסף שהוא הרוויח ….

…ראייה או אכילה של אפרסק בחלום מעידים על מחלת ילדים, אובדן בעבודה וחוסר יכולתך להגיע למסיבות ערב או לביקורים מהנים . אך אם חלמתם על פירות אפרסק על עץ, תגיעו למצב שאותו ייחלתם לאחר צרות וסיכון רב לבריאות וכסף . אם אתה חולם לראות אפרסק מיובש, האויבים מתכננים לגנוב אותך . אם בחורה חולמת שהיא קוטפת אפרסק טעים מעצים הנושאים פירות רבים, היא תזכה לחתן עשיר וחכם במהלכיו אם תשתמש ביופיה ובכישוריה . אם הפירות ירוקים, תמצאו שנאה מקרובי משפחה ותאבדו את טריותם בגלל מחלה ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…ואם הוא רואה שהוא בירך שייח 'שמכיר אותו, אז הוא יתחתן עם אישה יפה, ויקבל סוגים שונים של פירות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ יש בהם פירות, ויש להם את מה שהם טוענים . שלום יהיה עם דבר אדון רחום . ” אם צעיר שאינו מכיר אותו מברך אותו, נחסך ממנו רוע אויביו ….

…לאירוח : מפגש של טוב, אז מי שרואה כאילו הוא מזמין עם לאירוח שלו, אז הוא נכנס לעניין שעובר בירושה של חרטה והאשמה, על סמך סיפור שלמה, עליו השלום, כשהוא ביקש אדוניו הקב~ה שיאכיל את בריאתו יום אחד, והוא לא יכול היה להשלים אותה . אם הוא ראה כאילו הזמין עם אנשים לאירוח האוכל שלו עד שהם היו מרוצים, אז הוא מכהן עליהם . נאמר שלקחת אירוח מעידה על הגעתו של נעדר . אם ראה כאילו הוזמן למקום לא ידוע שיש בו הרבה פירות ושתייה . הוא נקרא לג'יהאד, והוא מות, כי אלוהים אדירים אומר : ~בו הם מתפללים הרבה פירות ושותים .~…

פירות יער בחלום מצביעים על כך שמחלה תמנע מכם להגיע למטרותיכם, וכי מישהו יזמין אתכם לעזור לו ולהקל על סבלו . אם אתם אוכלים פירות יער בחלום, הדבר מעיד על אכזבה וחוסר מזל ….

אגסים אגסים בפרנסתו בזמן, או נעדר השתתף או השתתף . אך בתקופתו היא מחלה הזויה . ואם חולה רואה שהוא אוכל אגס, הוא נרפא ….

…איזו שפת ראייה יש לי דו לשונית? שפת החזונות והחלומות היא על פי שפות בעליהם, כך שמי שמדבר ערבית יגיד לך מה הוא ראה בשנתו בערבית, ומי שידבר בשפה אחרת. כמו אנגלית, צרפתית או גרמנית, זה יגיד לך לראות את זה . אבל השאלה כאן היא / מי דובר שתי שפות או יותר, איזו מהן תחלום? ובאיזו שפה הוא יספר את מה שראה? מנקודת מבטי, מה שאדם רואה מקבוצה זו, המדבר ביותר משפה אחת, יספר את החזון בשפה שהוא מתרגל הכי הרבה בזמן החזון, או שהוא יחיה בקהילה שלו בזמן ה חָזוֹן. באשר לחזון עצמו, הוא רואה דימויים וסמלים דרך מלך החזון, ולכן הוא מדמיין אותו עבורו, ומאז הרואה מעביר אותו ומוציא אותו בזמן החיתוך כדי לראות על פי השפה שבה הוא דיבר והשתמש בזה . אבל הוא מצא כמה אנשים שראו בחלום מישהו מדבר איתו בשפה לא מובנת, והפרשנות הזו לדעתי נובעת מכמה הסברים או פרשנויות, כולל שהוא יפגוש את האדם הזה שבבעלותו שפה זרה, או שהוא ישלוט שפה זו, או שהוא ייסע לארץ שפה זו, או שהוא חושב לנסוע למדינה זרה . לסיכום, למה שאנחנו רואים יש משמעויות מרובות, ותהליך הסרתו מבעל החלום, עבור המתורגמן, שונה מאדם אחד לאחר, מבחינת סגנון, כנות, הגזמה וערצה, וגם שונה מבחינת המונחים. של השפה המדוברת על ידי בעל החלום או החזון…

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…מי שנכנס לחורשה לא ידועה : בימי נפילת העלים, והוא ראה את העלים נופלים, או שהוא ראה את העצים חשופים לא ידועים, הוא נדהם מדאגות . ומי שרואה גן עשיר בו זורמים מים וארמונות, ואישה קוראת לו לעצמה, הוא יספק קדוש מעונה וייכנס לגן עדן . אם יראה שיש לו חורשה לאכול את פירות העץ שלו, אז הוא יקבל כסף מאישה עשירה . אם קטף את הפירות משורשי העצים, הוא התמודד עם אדם מכובד וזכה בו ….

…משמש : מחלה, ואכילה ירוקה ממנה נותנת לך צדקה בדינרים וחפה מפשע, ואכילה צהובה ממנה היא הוצאה של כסף במחלה . אם הוא רואה את זה כאילו הוא אוכל משמש מעץ, אז הוא מלווה אדם מושחת ורב דינרים . נאמר כי קטיף משמשים מעץ התחתן עם אישה שהחזיקה כסף מירושה . אם הוא רואה כאילו חלק מהסולטנים בחרו משמש מעץ התפוח, אז הוא מכניס את צאנו לכסף שאינו טעים . ועץ המשמש הוא אדם עם מחלה רבה . חלקם אמרו, אלא הוא גבר חוזה עם משפחתו, שטוח עם אנשים, נועז ולא פחדן . אם היא הייתה נערצת מההריון שלה, זה מצביע על גבר עם הרבה דינרים, ואם הוא היה משמש ירוק, אז היא הייתה גבר עם הרבה חולות . ומי ששובר ענף מעץ שלו, הוא מכחיש או מכחיש כסף מאדם, או משאיר תפילה או צום, או מקלקל כסף שאינו שלו . אם ענף נשבר מעץ אחר שאינו פורה, שייקח כמקל, הוא ירוויח ממנו הנאה . כל אשר פירות ופירות צהובים הם מחלה, ומה חמצמץ הם ועצב, וירוק מהם אינו מחלה ….

…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….

…בננות : באשר לבננות, למחפש העולם הזה יש פרנסה שהוא מקבל בהתאם לטיפוחו, ולמי שמחפש בו דת על פי רצונו יש כוח בפולחן שלו . בננות העץ מעידות על אדם עשיר שמאמין בנימוסים טובים, והצמח שלו הוא עדות ללידתו של בן, אלוהים אדירים אמר : ~ צמח הטלה ~ , בננה, לא פוגעת בו, צבע וחומציות ולא בטרם עת, סכום כולל של כסף. . העץ שלו הוא אחד העצים הנדיבים ביותר, ועליו הם הנייר הכי טוב ורחב, והפרשנות לכך טובה לאדם שאליו מיוחס העץ שלו . וכל פרי מתוק פרט למה שתואר, שצבעו צהבהב או שהוא חמצמץ, לא מומש בזמנו הידוע, כי הוא פרנסה, כסף וטוב . הישרדותו ארוכה כל עוד פרי זה נשאר עם הפירות, וקלילות אספקתו וזירוז הופעתו ויתרונו לאנשיו, למעט ענבים שחורים ותאנים, כי ממילא אין בהם טוב . ומי שחושב שהוא הכה משהו מהפרי, אז אין שום דבר רע בזה בזמנו אם הוא מכיל את הרצוי מסוגי הטוב המתוארים, כגון פרנסה, דת וידע . אם המצפון שלו הוא שהפירות האלה הם בין פירות גן העדן, אז זה מדע ודת שהם מעל לכל ספק. אחרת, על פי מה שתואר העץ המכובד, איש שפע . ומי שנקטף מעץ בישיבה, זה כסף שפוקד אותו ללא עבודה קשה או עייפות . דברו, העץ, היה מה שהוא הסכים איתו, ומה שנאמר עליו היה עניין מופלא שאנשים התפלאו ממנו . נאמר כי העץ הוא אישה, אם יש לה משהו הדומה לאישה, ואישה זו צריכה להיות אם של מלך, אישה, בת של מלך או משרתת של מלך ….

…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע ​​על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….

…פחאני הוא בחלום אדם הנאמן לכסף ולסודות של אנשים . בפרשנות, זה ראוי לשבח, כל עוד לא תופסים פירות כמחיר . וראייתו מציינת את הרשומות השימושיות או את הבעלים של חדשות המלכים . אולי החזון שלו הצביע על ילדים, בעלים, כסף מהיר ורווח במונח ….