…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
חולם על משמעות נחש הים
(89 פירושים ומשמעויות של חלומות על משמעות נחש הים)…האם למספרים יש משמעות? נושא הסמנטיקה של המספרים לעצור אותי לעתים קרובות , ולעתים קרובות נשאלתי על כך , השבח לאלוהים ובהצלחה, ולקחתי הרבה לפענח את זה, אבל צריך לדעת כאן שהחזון או החלום מבחינתי הם גוש ולא מילה אחת , כך שהוא נלקח מהחזון על ידי סמל המספר , למשל , וזה יכול להיות שבחזון יש סמלים חזקים יותר, אז קח אותם, אבל אין ספק שהסמלים האלה שזורים זה בזה, ומשמעותם של חלקם מחזקת את חשיבותם של אחרים. דוגמאות לקונוטציות של מספרים מסוימים הן : מונחים עכשוויים – מספרים…
…ובשר הנחש נובע מכספי האויב, והאכילה ממנו כובשת אותו ….
הוא ראה שגופו היה גוף חי, שכן הוא מראה מה מסתיר איבה ….
…חולם על נחשים מציין מחלה הדורשת טיפול ותשומת לב, כמו גם סביבות מדכאות ועצובות . חלום זה מלווה בדרך כלל בתסכול ….
…ומי שרואה שנחש נושך אותו, הוא יפרש דבר לא נכון מאויבו ….
…ומי שרואה שנחש מציית לו בזמן שהוא מסלק אותו לאן שירצה, אז הוא יפרש בהשגת תהילה, זכות וחסד ….
…נחש אם אתה חולם לראות נחש נושך, וחבר מת שנראה שהוא שוכב ונושם, ואז עולה לישיבה כאשר הנחש תוקף אותו ואז שניהם נעלמים בתוך כמה שיחים סמוכים, זה מעיד על כך תתאבל עמוקות על צערם של החברים והאובדן שמאיים עליך בעצמך . אם אתה רואה בחורה עם נחש, זה מנבא שאדם מרמה יגרום לה צרות . אם הנחש יימלט ממנו, הוא יוכל להגן על אופיו מפני התקפות נגדו . אם אישה חולמת שנחש מת נושך אותה, אז היא תסבול מתככים של חבר כוזב . אם חלמתם לראות נחשים, אז ניתן לפרש את כל הרוע, האומללות והכסף הרע . ואם אתם חולמים על נחשים שנלחמים ויפלו זה על זה, הפרשנות שלו היא מאבק מר עם מזל רע, עצב וכאב . אם אתה הורג נחש בבשר, הפרשנות שלו היא שתרגיש שניצלת וניצלת כל הזדמנות אפשרית כדי להשיג את האינטרסים שלך או לכבד את האינטרסים של אחרים . אתה תשמח על הניצחון שלך על האויבים . אם הלכת על נחשים בחלום, אז הסביר לך שתחיה בפחד מתמיד ממחלות, שכן אנשים אנוכיים יבקשו להתחרות איתך על מיקומך בחברה . אם הנחש ינשך אותך פירוש הדבר שתתמסר לחבלי השטן והאויבים יגרמו לך הפסדים בסחר שלך . אם חלמת שנחש מנומר מתקרב אליך מחוץ לג'ונגל ירוק, אבל אתה קופץ ממנו כשהוא קפץ עליך, ואחרי שאתה שוכח את האירוע, אתה רואה אותו שוב מתקרב וגדל ככל שהוא מתקרב אליך ואז מופיע בצורה של נחש שקט בגודלו, אם לאחר מאמץ גדול הצלחת לברוח ממנו, אז זה נעלם לפניך, כל זה מוסבר על ידי העובדה שאתה מדמיין שאחרים בגדו בך ומרדו בך וזה הדברים יעבור מרע לגרוע . אתה תהיה אובססיבי יותר ויותר למחלות וחרדות, אך לאחר שתשתחרר מאשליות מפחדות וביצע חובות באגרסיביות, תרגיש מרוצה ושלווה . אם אתה חולם שנחש עוטף אותך סביבך ומושיט לך את לשונו, פירושו שתתפוס עמדה בה תהיה חסר אונים ושובב בידי האויבים ותהיה חולה . אם אתה רואה בחלום כי שיער הראש הפך לנחשים, הפרשנות שלו להתרחשות תאונות הגורמות לך עצב וחרדה . אם נחשים בחלום לובשים צורות לא טבעיות, הם יתקלו בבעיות ובסכנות שייעלמו אם לא תשים לב אליהם ותעמוד אותם עם רצון ושליטה עצמית . אם חלמת שדרכת או ראית נחש קוטף פרחים או רוחץ, הפרשנות שלו להסתבך בתקופה בה ציפית לאירועים משמחים . אם אתה רואה את הנחש נושך אדם אחר, ההסבר שלו הוא שתתקוף כמה חברים ותפגע בהם . אם אתה רואה נחשים קטנים, את הפרשנות שלו שאתה תכבד מישהו ותשפר אותו, אז הוא בכוונה פוגע בך, מכפיש אותך ופוגע בך . אם אתה רואה ילדים משחקים בנחשים, הסביר כי אינך יכול עוד להבחין בין חבריך לבין האויבים . אם אישה חולמת שילד הניח נחש מאחורי ראשה ושהיא שומעת את רשרוש הנשימה של הנחש, הפרשנות שלה היא שהיא תשתכנע לוותר על חלק ממה שיש לה לטובתה, אך בהמשך היא תגלה כי היא נפלה לעלילה בה האויבים פוגעים בה . ואם אתה רואה נחשים מרימים את ראשם מעל ראש חברך, הפרשנות שלו היא שתגלה עלילה לפגוע בך ובחברך . אם אתה רואה אישה בחלום והנחש נרדם, הפרשנות שלו היא שמישהו יגזול את זכויותיך, אך החוק והחברים המשפיעים יגנו עליך ….
…הנחש מעיד בחלום על איש העמק . אולי זה הצביע על עוינות מצד הורים, בעלים וילדים, ואולי הוא היה שכן מקנא ורשע . נחש המים הוא כלי עזר למדכא או דגלים לשליט . ומי שיראה שהוא בעל נחש, אז תהיה לו סמכות גדולה ….
ומי שרואה שהוא ירד לים ואז מתוך זה, אז הוא מתייחס לעניין העולם הזה לדת ולצדק, ואולי טביעה הייתה מסע בבטחה ….
…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….
…אל-בהר : בהרמנויטיקה, סמכות מלכותית וחזקה, כמו שהים הוא הנהר הגדול ביותר ….
ומי שראה שים שזורם ממין נוזלי שינה אז את הבעלות על אותו מקום, ונאמר שאם סוגו הוא דבר שזוכה לשבחים במדע הביטוי, אז עדיף בזכות המלך, ו אם סוגו אינו מוצא חן בעיניו, הוא נגדו ….
ונאמר שמי שרואה שהוא עומד על פני ים, אז הוא יפגע במשהו מהסולטאן שהוא לא רוצה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר שהים המתוק התייבש, מותו של הח'ליף והים הגבוה, הם סכסוך ועריצות, כי אלוהים אדירים אמר: ~ אכן, כשהמים מכוסים ~ , הפסוק ….
ומי שרואה שים קם במקום שלא הופקד בו, אז יעבור המלך על ידו או על צבאו, ובאשר לים אם הוא של דם, אז זה מעיד על משפט בו שופכים דם ….
ומי שרואה שמותר בים, אז הוא נוסע ומשאיר את דאגתו ונותן טוב ….
…ומי שרואה שהים קם מהארץ, אז הוא סמכות מרמה ולא צודקת ….
…ומי שרואה שהים הופך למחסור והופך למפרץ, אז השטן נחלש והולך מאותה מדינה ופוקד אנשים בטוב ….
…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….
…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….
…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….
…מה עמדתך כלפי אלה השואלים אותך לגבי משמעותם של כמה סמלים בחלומות או בחלומות, כאילו מישהו שואל על משמעות : אש , למשל , או ג'ין , או פירות , או נחשים וכן הלאה? האם לדברים האלה יש משמעות ספציפית? זה קורה מאוד מהמתקשרים . התשובה שלי היא שהשאלה הזו לא תקפה, ואני לא עם מישהו שמפרש חלומות בצורה כזו. מכיוון שלא ניתן לחלק או להפריד בין חזונות ( בלוקים ) בין הסמלים שלהם, ולחזון יכול להיות סמל רע, אך יכול להיות שהוא בעל משמעות טובה בהתחשב בגורם הזמן בו נראה החזון. כמו אש, למשל, לראות את זה נעים בחורף ומדלקת בקיץ . המשמעות של סמל רע עלולה להיות מוסחת גם בגלל סמלים אחרים בעלי משמעות טובה בחזון . לפיכך אתה רואה שהשאלה בדרך זו אינה נכונה, ולסמל יחיד עשויות להיות קונוטציות רבות הנבדלות בין אדם לאדם על פי מין, עיסוק, מצב משפחתי או מקום מגורים; האם הוא גר בים או במדבר, למשל, או בערים או בכפרים .. … וכן הלאה ….
…אם אתה חולם שאתה שומע את אנחת הים הבודדת, זה מנבא שתוכל לחיות חיים מדכאים וסטריליים נטולי אהבה וחברים . חלומות הים מעידים על ציפיות שלא מומשו . אמנם נהנים מעונג גופני, אך קיימת כמיהה פנימית מוחצת להנאה שהגוף אינו יכול לפגוש . אם אישה צעירה חולמת שהיא מחליקה בחן מעל הים עם אהובתה, אז החלק שלה הוא שתקוותיה הבתוליות יתגשמו במתיקות, והשמחה תעמוד על המשמר בפתח הגשמת נדרים שלא משתנים ….
…נדיר אמר שאנס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג לבוא לאום חראם והיא הייתה בפולחן של אבן אלסמית, והוא נכנס אליה יום אחד והיא האכילה אותו ושמה את ראשו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואז התעורר מצחוק. היא אמרה : אז אמרתי מה מצחיק אותך, שליח אלוהים הוא אמר : אנשים מעם שלי הציעו לפולשים למען האל, רוכבים על ים הים הזה כמלכים על המשפחה . או שהוא אמר, כמו מלכים במשפחה, היא אמרה, אז אמרתי, שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם, אז הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו ואז ישן, ואז הייתי מתעורר בצחוק, אז אמרתי, מה מצחיק אותך, שליח אלוהים. שני Frckpt הים הראשון ) זמן סיד Vsrat כאשר Daptha יצא מן הים Vhlkt אללה להיות מרוצה ….
…דיון במשמעויות של גילוי עריות. ראית שיש לך יחסי מין עם אמא שלך? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אביך? ראית שאת בת צ'אמה? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אחיך, דודך או דודך? האם חלק מכם ראו שהוא מקיים יחסי אישות עם אחיו? מוזר שלפעמים אנו רואים את הצד השני מרוצה ממה שהם עושים איתו ! אתה יכול אפילו לראות אדם שאתה אף פעם לא מכיר, ואתה מקיים איתו יחסי מין, אז מה ההסבר לעניין זה? האם החזונות האלה אתה רואה פחות או יותר? האם אתה מספר על זה או שותק על זה וחושש ממנו? האם יש לך מה להוסיף לנושאים אלה באמצעות חוויות אישיות או קריאה מיוחדת? האם יש אירועים שקשורים לראות חזונות כאלה אצלך? ועוד הרבה שאלות אחרות? אין לדבר הזה שום תקווה לחזור עליו, ולכן יחסי המין שונים, זה יכול להיות בעל משמעות נעימה ומשמחת, וזה אולי ההפך הגמור, אבל אני לא אוהב פחד ומבוכה מלראות דברים כאלה, וזו הנקודה של הסוס, וזה מה שגרם לי לכתוב עליו כאן . יש אנשים שקיימים יחסי מין עם אנשים עריקים כצדק וחיבור איתם, וחלקם עוינות ומחלוקת, וחלקם הם עדות לנישואיהם, וחלקם הבשורה לביקור במכה …. וכך המשמעויות אינן זהות, ואנחנו מוצאים כמה שמסבירים חלומות כאלה בהסבר קיצוני על פסימיות , ולכן ג'דה מתגרש מאישה , או מטיל ספק בנוגע לשחרור , או מטיל ספק בכבוד אחותו ! ואנשים כאלה אם נאמר : כיצד נוכל לשכנע אותם לטעות? אנו משכנעים אותם שהאדם מתייחס לידע ולא לבורות , ואומר לו : שהחזונות אינם מפרים אותם עם שיקול דעת , הם מניחים ולא ודאות משמעות , ואנחנו גם אומרים לו שמשמעות החזון שלך אינו בהכרח כפי שהבנתם אותו , מכיוון שיש לכך משמעות שונה לחלוטין ….
…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….
…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…
…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….
…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….