…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….
חולם על מקיים יחסי מין עם חברה לשעבר
(112 פירושים ומשמעויות של חלומות על מקיים יחסי מין עם חברה לשעבר)…ומי שרואה שהוא מקיים את תפילת החובה ותפילתו הושלמה ונשיקתו מתיישרת, אז מתמלא הצורך שלו והוא מגיע למה שקיווה. ואם הוא רואה שהוא מתפלל את פאג'ר, אז הוא הרוויח מותר או הבטחה שהיא טובה או רעה, ואם הוא יראה שהוא מתפלל את תפילת הדהר, הוא ינצח על כל מה שהוא מבקש לעניין העולם הזה והבא. אם הוא רואה שהוא מתפלל ביום שישי, אז הוא ישלים את מה שהוא רוצה ויגיע למה שהוא מקווה, ואם הוא רואה שהוא מתפלל לאסר, זה רצון, אבל אחרי קשיים, ואם הוא רואה שהוא מתפלל מגריב, אז העניין שהוא ביקש מבחינת טוב או רע עבר, ואם הוא רואה שהוא מתפלל ארוחת ערב, אז הוא מתייחס לקרוביו ומגיע אליו לעונג ונאמר שקרה לו מרמה ובכי, ותנאי במה שציין הוא שהוא מקיים כל תפילה במועד לחלוטין, ואם יש בה ירידה או עלייה, זה מנוגד למה שהוזכר ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מהתפילות הללו , ואז הוא מציין את מילוי דתו ומי שרואה שהוא מתפלל זמן קצר בתפילתו ואז הוא נוסע ומזה הוא ראה שהוא מתפלל לילה או יום מיותרים, אז הוא עושה מעשה צדק. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צוחק עליו, אז יש לו הרבה הסחת דעת ממנו. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צופה או במקום שאסור לתפילה, אז הוא השחית את הדת, ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא חולה. הוא מתפלל מזרחה או מערבה, כפי שסטה מהאיסלאם ואולי עתר לאשתו. ד נאמר כי אנשי המסגד מתפללים למעט צ'יבלה, וכל מי שרואה מלומד שמתפלל ללא ציבלה או פועל בניגוד לסונה. , או שהוא מתפלל על הכעבה הפר את השריעה ועקב אחר הגחמות ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, זה גם נסיעה או חג'ג ', ומי שרואה שהוא מתפלל באחד משלושת המסגדים, זה עדות ל הכפלת שכרו וקבלת מעשיו. ומי שרואה שהוא מתפלל על בעל חיים, זה התרחשותם, ומי שרואה שהתפילה החמיצה את זמנה ולא מוצא מקום להתפלל בה בעניין קושי…
…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….
…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….
…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….
…Qandil אם אתה רואה מנורות מלאות בשמן, זה מצביע על הצגת יכולות עבודה שממנה תקבל תוצאות מספקות . המדוזות הריקות מסמלות דיכאון וייאוש . אם אתה רואה פנס מואר בוער עם להבה טהורה, הדבר מעיד על עלייה ראויה במזל ובברכת המשפחה . אם הוא פולט ערפל וקרינה חשוכה, תצטרך להילחם בקנאה ובקנאה הקשורים לחשד, ותשמח מאוד למצוא את האדם הנכון לתקוף . אם תשליך פנס מואר, התוכניות והתקוות שלך ייכשלו פתאום . אם זה יתפוצץ, חברים לשעבר יתחברו לאויביך כדי לפגוע באינטרסים שלך . מדוזות שבורות מעידות על מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה נושא פנס, זה מנבא שתהיה עצמאי ויתמוך בעצמך, והעדיף את אמונותיך הנחרצות על פני הרשעותיהם של אחרים . אם האור יתפוגג, הוא יסיק מסקנות חסרות מזל ואולי גם מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה בבהלה גדולה וזורק אור מבולבל מהחלון שלך, אויביך יגרמו לך ליפול לתוך רעלה של אמונה בידידות ודאגה להישגים שלך . אם תפסת את הבגדים שלך ממנורה, תישא לך בושה ממקורות שציפית מהם עידוד ואהדה, ועבודתך לא תהיה קשורה להרבה טוב ….
…האם ניתן ללמוד ולהדריך את מדע הבעת החזונות והחלומות? זה לא סוד עבור כל מי שמתעניין באומנות זו שידע זה הוא מכובד מאוד, ולכן אלוהים אסיר תודה לנביא יוסף באומרו הקב~ה [ וגם אדונך יענה לך וילמד אותך על פירוש החדית ' . .] , ונביאנו מוחמד [ שלום וברכה עליו ] נהג להביע חזונות ולעתים קרובות שאל את בני לווי כמו בחדית 'של סמרה בן ג'ונדוב : כשהנביא [עליו השלום והברכה ] התפלל בבוקר אליהם בפנים ואמר : האם מישהו מכם ראה חזון אתמול ? למעשה, יש לי נקודת מבט בנושא זה. אני מתכוון לאפשרות ללמוד, וללמד את המדע הזה, שהוא שאפשר ללמוד אותו, וללמד אותו . ודעה זו עשויה להיות מוזרה עבור חלקם; הסיבה לכך היא שמדע זה דומה יותר להשראה ולפיזיונומיה, וכאילו הוא מחקה את השליחים, ולכן הוא מצא מבוכה בעניין זה, אך אני מקווה שנעלה את הנושא לדיון כך שהצעתנו תהיה אובייקטיבית . הנה הדבר החשוב ביותר שגורם לי להיות נוטה לדעה זו, ודיברתי עליה בפירוט בספרי : ביטוי החזון, מונחים עכשוויים, שאלות ותשובות, עמ '. 96 , ומעבר לכך, המו~ל : דאר אל תדמוריה . גרעיני אפשרות להגיב אמרו על ראיון סמרתי לשעבר : זה mustahabb כדי לשאול על החזון, היוזמה לפרש, ולהאיץ את היום הראשון, וזה מותר לדבר במדע פרשנות של התגלות, ואת כמו 0.15 / 30 האבן חג'אר אמר, והגיב על השיחה הקודמת כמו בפתיחה 12/437: אינדוקציה ללמד את מדע החזון ואת ביטויו ולהזניח את השאלה לגביו ואת העדפתו משום שהיא כוללת גישה לחלק מהעלומים והסודות של ישויות . אבן עבד אל-בר אמר, כמו באל- תמהיד 1/313, והעיר על החדית הקודמת : חדית ' זה מעיד על הכבוד והסגולה של הכרת החזון, משום שהוא [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] היה רק שואל על זה לספר לו ולהעביר אותו הלאה, כך שחבריו ידעו לדבר על הפרשנות שלו . השייח 'מוחמד בן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו 5/130: מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מעניק לכל מי שירצה מעובדיו . והוא אמר במקום אחר 5/143: המושג חזון הוא מדע אמיתי שהזכיר האל בקוראן, ומסיבה זו נאמר : רק מי שמכיר יכול לפרש את החזון , כי הוא חלק הגילוי . אל- שתיבי, אלוהים ירחם עליו, הזהיר באל- מוואפאפה 2/415: כי אין שום זכות וצעיף שהנביא [ יתפילת האל ושלום עליו ] נתן למעט מה שהיה פטור, אלא שהוא אומה קיבל מודל, וזה ידוע על ידי התבוננות פנימית, ומכאן נתן לו גילוי, ואומתו קיבלה את החזון הצדיק . אמר האימאם מאליק, והוא נשאל : האם החזון מסביר כל יום ראשון? הוא אמר : הוא משחק עם הנביאות, ואז הוא אמר : רק מיטב החזון יעבור את החזון . אם הוא רואה משהו טוב, אמור לו, ואם הוא רואה משהו לא נעים, שיגיד משהו טוב או ישתוק . והאימאם אבן אל-סעדי אמר בתפיר 2/442 שלו : וביניהם היתרונות של הפסוק הקודם : שמקורו לביטוי החזון, כי ידיעת הביטוי היא אחד המדעים החשובים שאלוהים נותן למי שהוא ירצה . הוא גם אמר 2/449: כולל שידע הביטוי הוא אחד ממדעי השריעה, וכי אדם יזכה לתגמול על למידתו והוראתו . ומה מלמדת על קיומו של למידה וחינוך בקרב בני לוויה – אשרף אל-חאלק – מה הוכח כי עומר אבן אל-ח'טאב, ושאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג לשאול אסמא בינת Umais אל- Khatha'a'miya על ביטוי החזון כמו בתאהד אל-טהדאהב מאת אבן חג'אר 12/399. אבן סעד שהוזכר באל- טאבק 7/124: סעיד בן אל-מוסייב היה זה שחצה את העם לחזון, וזה נלקח מאסמעא בינט אבי בכר, והשמות לקחו אותו מאביה אבו בכר ואבו בכר. לקח את הידע הזה מהשליח האצילי, שנהג לתת לו לפעמים לחצות כמה חזונות, והוא מתקן אותו לפעמים, והוא עלול לטעות בו כמו כל מורה ותלמידו, ותלמיד זה היה בקיא במצבים רבים בהם הוא נבחן, ולכן אנו מוצאים אותו לאחר זמן אחד, והוא הביע חזון שראה השליח, השליח אומר לו בהתפעלות מהבעת הביטוי שלו : כמו כן אמר המלך . אבל קרה לו גם שטעיתי באיג'יהאד שלו, והשליח [ שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום ] לא החמיא לו, אלא עשה עוול. אז הוא אמר לו פעם אחת לאחר שעבר אליו : אמור לי, שליח אלוהים, על אבי, אתה טועה או טועה? הנביא אמר : פגעת בחלק והחמצת את השני . לעאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היו גם עמדות חינוכיות עם אביה, ולכן היא הציגה בפניו חזונות, והיו לו כמה מצבים עם שליח האל [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] . לכן, היא הייתה אלימה פעם אחת כאשר הביעה חזון לאישה שבעלה גוסס וילד ילד שנגרם לו עוול באומרו : [ מה, עיישה אם אתה מביע את החזון בפני המאמין, אז הביע אותו בפניו. בטוב ….] והעד מהחדית 'ביקש מאיישה לנהוג בגישה ספציפית לביטוי, שהיא לבזבז אותה על טוב . האימאם אבן חלדון הצהיר בהקדמתו, עמ ' 389, שידע זה הוא אחד ממדעי השריעה, וזו תאונה בדת כאשר המדעים הפכו לחפצים ואנשים כתבו עליו, וביטויו נמצא בקודמים ובגב, וידע זה עדיין מועבר בין הקודמים ….
…אם אתה חולם שאתה מוצא חן בעינייך, אז זה מצביע על כך שתזכור את אהבתם של עמיתים לשעבר למרות שמצבך יעלה אותך מהמעגל שלהם ….
…ש : האם הסנה הביא לנו את הלגיטימיות של קריאה עבור גברים ונשים חולים? ג : קסם הנביא עליו השלום , האם הוא נעלם לאבד את הקסם הקסום? האם זה מוזכר בקריאת הסונה לנשים? אמת – למיטב ידיעתי – את השנה שבה ההפך ממה הוא נפוץ כיום . שליח עליו השלום הורה על טיפול והוא אמר כי : ~ יש רק מחלה ואללה גילה לו לרפא ~ (1), את הידע שלו על הידע שלו ועל בורותו של בורות , וגילה לו מהקוראן שמרפא. ורחמים למאמינים , קרא גבריאל לשליח אללה שלום שאלוהים יהיה עליו ויעניק לו שלום, והוכח שהוא חפן את עצמו לטיפול, וזה לגיטימי לאומה זו, אך האם דווח עליו שהוא קרא לאחד המטופלים החולים? האם דווח כי אחת הנשים בתקופת שלטונו הוקראה לה על ידי כמה המלווים והתשובה הייתה : לא ; זו עדות לכך שעבודה זו חדשה בימינו, והשמש מציינת כי אדם קורא לעצמו – ואבא או אם קוראים לילדיהם בגלל קטנות או מוגבלות, למשל, והוכח כי השליח, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו, ציווה עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, לחפש הגנה מהעין (2). עליו השלום כאשר . השינה קוראת בידיו ופולטת בהם, את שני המנופים ואת הכיסא, ואז מנגבת בהם את גופו. זו הסונה (3), ואף אחד לא יתלהב לרפא ממך לבד , אז קרא בעצמך ובקש מאלוהים לרפא בזמן שאתה בטוח בתשובה (4), ואין שום דבר רע בבורות של קריאה של חלקם ' לשאול את אביו או את אמו או את אשתו, קריאה זו היא הפרויקט ' הנשים בוגרות סיימו במהרם לגבר זר ואז קראו אותן עשויות לירוק על חזה, זה לא חוקי ועלול לגרום לעונש כדי שלה בעלים, ואת כול חזיונות כי הוא רואה אדם נמצא בתוך המעגל או מערבולת זו של החולה ואת הסובבים אותו כי הם שומעים חמלה וחסד יום ביטויי Kcolhm : מסכן , נכון מדהים, לעשות את אותו הדבר , Mndol , עינה . . . Etc . ביטויים אלו הופכים טובים ואת טוב , חולה . . . ובכל הביטויים הללו, על ידי אלוהים, לתרום במצב הגרוע שלו . אני אומר שכל החזונות בנסיבות כאלה עשויים להיות חלומות מקטרת , כלומר הוא ישן בזמן שהוא בשליטת חיפוש תרופה או אין או אשף , ומי הוא? במקום זאת, חלקם מבקשים מאלוהים לפני שהוא ישן לראות את העין. !! שינה, לחשוב למי Anah , ואת הקסם שלו? ו אז ישן והרואה שלו אנשים חלום אולי חשבו שזה לפני השינה , או שזה עלול להיות פיקפק בכך , Vitohm כי הסיבה , היא שנקבעה הצעדים שננקטו מן שרידי בגדיו או ספוג , ובכך הפכה בקשת הריפוי בהתבסס על חלומות בתקופת מדע , האם זה נכון? אני חוזר כאן כי אני לא נגד אחד , ואני לא נגד טיפול הקוראן עם אשפוז , אבל אני עם מדע נגד בורות , אשר נהרג אותנו ההתפשטות הפעם על ידי מחלות קטלניות , תנאים פסיכולוגיים , מחלות כרוניות ומחלות ועם אלה מחלות – כמו שאומרים . הרוכב אלץ קשה – והציבור עשוי לפתור בעצמם , כך שאם אתה אומר להם : למה? הוא יופתע מהם, והם יסיקו ראיות לא מהקוראן או מהסונה, אלא מהפתגמים : … (איש אינו מרגיש אש אלא אדם שנחות ממנו ) … אמור לה נאנח ka NH רוצה שתתמוך בזה במדריך זה , אני אמרתי לו : זה חראם , הוא אמר : ( נחת בינך ובין בן האש הושמעה !) האם העניים ידעו שהאש סטוקלה ואכלה את מוטאווה, שלפטי וטוען באלוהים ללא ידיעה או הדרכה או ספר מוניר , ~ השני – חסד לסטות מדרכו של אללה בעולם זה חרפה ונציגה יום הדין ייסורי האש ~ ( חג'ג : 9 ). אני קורא לכאן ללכת בדרך הטיפול הנכונה . הזמן חלומות בשמך כי אין מרשם למחלות, ולך לרופא או לבית החולים ולקחת טיפול , לבקש מאלוהים לרפא , ולקרוא לעצמך את הקוראן ולבקש מאלוהים לרפא , שלא לדבר על האשליות האלה מתפשט : ( אני מספר , אני מעון , יש לי את אותו הדבר ). . . וכו ' , ואת אלוהים ירפא אותך, אם ירצה השם , רק אמון באלוהים ולשים בצד את הפחד, הפאניקה, האשליה ממך, ואת תוכלו לרפא, אם ירצה השם , לנסות לא תבצע שום דבר להפסיד . השישית : חזיונות המעברים כמה תרמו כדי התפשטות התופעה – אני מתכוון – את התופעה של חיפוש עבור טיפולים באמצעות חזיונות – לפרש כמה חזיונות בתדירות גבוהה ככל Mndhirat לקבל מחלות בגלל התפשטות חטא . . , ובכל דרך לומר כמה מהם כי הוא יכול לדעת את האובייקט באמצעות חזון, ויש האומרים כי הוא הגיע לטיפול מועיל וריפוי באמצעות חזיונות שהוא ניסה ועבד , וכן הלאה . . . השרשרת ממשיכה , ואני אומר כאן להטיף לא להגר , ואנשי Arvqgua , לא להיות מבועה אותם , ואתה, כאשר הביטוי של חזון, כפי שהוא היה רע של לרואה לשאול אותו מה לורד כאשר אדם רואה מה הוא שונא את הדברים שציינתי בתחילת הספר (5), אם כי כאשר ראיות למשהו לא נעים לחזונו , אתה, אחי, נקשר אליו ומפחיד , אבן חג'אר (438 \ 12 ) כאשר המילים המודרניות של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר : ~ הייתי קצת והחטיא כמה ~ (6) , כי עם הביטוי הזה, בעולם יש את הזכות לשמור על שתיקה בנוגע ביטוי של חזון או חלק ממנה, במקרה והסתרה סביר יותר מהזיכרון . אלוהים יברך אותך בידע שלך, ואנחנו עומדים שוב כאשר עאישה כאשר חצה את האישה של מות בעלה והיא יולדת ילד Vajra ידי ואמר : ~ Meh O עיישה, אם Abernhm למשך טוב עלי Vaabroha החזון המוסלמי, החזון יהיה על מה שחוצה את בעליו ~ , סיכומים מסופרים (7). אבן אל- עראבי אמר בפירושו להאדת של עבדאללה בן עבאס, יהי רצון שאללה יהיה שמח ששליח אללה עליו השלום, אמר : ~ בזמן שישנתי, ראיתי שהוא שם לידי את סוואראן הלך לווקטתמה ו לטמה, נתנה לי אישור ונפאיתמה אפטרה, וואלטמה קמאבן תצא . ~ עובא אללה אמר : אחד מהם היה אל-אנסי, שנהרג על ידי פיירוז בתימן, והשני היה מוסיילימה . סופר על ידי אל-בוכרי (8). אבן אל- עראבי אמר : שליח אללה עליו השלום צפוי לפסול שהמוסימילמה הורה לאנסי החזון הראשון שלהם היה לכוון להשאיל אותם ולשלם עבור החזון ללא פגע, והוא עשוי להיות בהשראה, החזק הראשון (9) , וזה אפשרי, כפי שאמרו אם יש ביטוי היבט נכון, אז אנחנו פונים אליו, ולכן ייתכנו בחזון של אחד השואלים או שאלות המציינות עין או מגע, לכן עדיף לא להביע את זה ולהיות על המשמר מפני האמור כי זה ימנע את הרוע שבחזונות כאלה, ואלוהים יודע הכי טוב, אלא אם כן אתה חותם עליו, העניין הוא שונה, ויברח להיות סבלני כאן ואת התועלת עשויה להיות מציאות חזון אזהרת Bshiy של הציבור הרחב כפי שהוא חונק מדענים אמרו העליונות הגברית של סודיות (10). ________________ (1 ) בוכרי סיפר מאבו הוראירה והתרגשות : ~ מה שאללה גילה כי מחלה שלחה רק תרופה ~ ראה : פת 'אל – בארי (134 \ 1 0 ) – אופ -. (2 ) ראה שיחה בסונן אבן מג'אח, ספר הרפואה מדלת אסטרקי העין . (3 ) נאמר על ידי אל- בוכארי מאת עיישה, אללה ייאמר : שליח אללה עליו השלום הלך לישון נפיחות בכף ידו קטניה היא אלוהים אחד ופלמאוסטין הכל , ואז נגב את פניה והכה את ידיו מגופו. . עאישה אמר : כשהוא התלונן אמר לי שאני עושה את זה על ידי ~ . כיבוש ( 10/209 ) – אופ .. (4 ) ראה : זאד אל-מעד אבן ג'ווזייה (168 \ 4 ) להכיר בנביא הנביא. טיפול בפירוט , וכדי להכיר באלטומאת הנבואית ברוך השם, יובילו תוצאות נהדרות כפי שאבן אמר ערכים ( ונסה אלה מכנה את אלאוז את סכום היתרונות שלהם ואת חומרת הצורך הידועה לו שמונעת את הגעת ההשפעה של עין. ופיצויים לאחר הגעתו, על פי האמונה של הכח של Qailha ואת הכח של עצמה שלה המוכן מתעצם כוחו היציבות של הלב ואת המשימות הפקידו אותו נשק ואמצעי הלחימה Darabh ) . של . ההתייחסות הקודמת שלו . (5 ) ראו עמ '. 24 et seq . (6 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 37. (7 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 39 . (8 ) הסכימו, מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם הדלת נפתחה דבר בתוך חלום (12 /42 0 ) – אופ – , והמוסלמיות בספר ההתגלות (15 /34 ) – הפניה לשעבר -. (9 ) ראה אבן חג'ר – כיבוש – ההתייחסות הקודמת ( 12/421 ). (10) עיבוד : אבן חג'אר – אופ (438.421 / 12) ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל – אוסיימי…
…אם חלמתם לראות זקן, הדבר מעיד על כך שאדם שאינו תואם אתכם יכפה את רצונו בניגוד לרצונכם ויהיה מאבק שליטה וייתכן שתפסידו קצת כסף במאבק זה . זקן אפור מסמל מזל רע ומריבות . וראיית זקן על סנטרי נשים מנבאת התנגשויות לא נעימות והאטת מחלות . אם מישהו מושך לך את הזקן, זה מצביע על כך שתסתכן בזה אם אתה לא מאבד רכוש . אם אתה מאבד את זקנך ומתפעל ממנו, זה מראה שגאוותך תגבר עם ההצלחה, מה שהופך אותך לאדם שונא בעיני רבים מחבריך לשעבר . אם ילדה אוהבת זקן, זה כולל את הרצון שלה לעזוב את הפרישות, אך היא מאוימת בנישואין חסרי מזל ….
…אם אתה רואה בחלומותיך סמור שמוטה במסע גזל, זה מזהיר אותך להיזהר מלהיות חברים עם אויבים לשעבר, מכיוון שהם יפזרו אותך בזמן לא מתאים . אם תסלק סמור, תצליח לסכל תוכניות עמוקות שנועדו להביס אותך ….
…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….
…הימורים אם חלמתם שאתה מהמר ומנצח, זה אומר חברה והנאה בזויה על חשבון אחרים . ואם אתה מפסיד, זה מנבא שהתנהגותך המבישה תשפיע על מישהו קרוב לך ….
…הזמנות בכתב על הקיר 100 – האימאם אל-סמרקנדי אמר : הוא הזכיר שכאשר סף הילד מת, אדם ראה אותו במשרתת, אז הוא שאל אותו מה עשה לך אדונך? הוא אמר : סלח לי. נהגתי להתפלל עם זה, וזה כתוב על הקיר, כך האיש התעורר, והביט בקיר, ואת, אם הוא נכתב על הסף של ילד – אולי הבורא יתברך ירחם עליו -: O אלוהים, הו את הדרכים, ואתם רחמנים על החוטאים, ואתם אומרים שעשרות הסוהרים, רחמו על עבדכם מכך. הסכנה הגדולה והמוסלמים כולם ביחד, והופכים אותנו בין הטובים והמצליחים, עם אלה שהתברכתם מקרב הנביאים, הצדיקים, האנוסים והצדיקים, וטובתם היא חברה שלך עם רחמים, הו רחום…
…אם אתה חולם לראות את המשפחה שלך כשהם מאושרים, תחיה חיי חברה שמחים בהרמוניה מושלמת . אם הם מופיעים לפניך לאחר מותם, זהו מבשר של בעיות ומצוקה שמתקרבים, אז נזהר בזהירות ושים לב למה שאתה עושה . אם אתה חולם על משפחתך בעודם בחיים ואתה רואה אותם מאושרים בביתך, אזי שינויים רבים ינחו אותך בעתיד לטובה . לילדה שמשמעותה נישואין ושמחה . אם אתה חולם על משפחתך חיוורת ומלאה בשחור, אז תעבור בתנאי עצב ומצוקה . אם חלמת לראות את משפחתך נראית נינוחה ומרוצה, פירוש הדבר שאתה חי טוב בסביבה מאושרת . המזל מחייך אליך מבחינת רגש ועבודה . אבל אם אתה רואה את המשפחה שלך עצובה או חולה, הפרשנות שלה היא שסיכויי החיים יחלפו על פניך בלי לקחת אף אחד מהם ….
…אם אתה חולם שקיבלתם קבלת פנים חמה בכל חברה כלשהי, זה מנבא שתתכבדו בין מכריכם וזרים יראו לכם כבוד . המזל שלך יתקרב לציפיות שלך . אם אתה נותן לאחרים את קבלת הפנים שלך, זה מצביע על כך שההרמוניה והטבע החם שלך יהיו המעבר שלך להנאה או לכל מקום אחר ….
…כרית היא בחלום משרתת אישה לבעליה . אם גנבים לו כרית, מת נפטר, או שאשתו נפטרת, וכל מה שנראה בכרית, כולל פריצה, בלאי, אובדן או אחרת, נמצא במשרת . ונאמר : כריות מיועדות לסולטן, לספרו, לסוכניו ולאוצרותיו . הכריות מתפרשות באמצעות מזרנים ושטיחים, ונאמר : כריות הם ילדים, והם מוסברים לחוקרים ומשפטנים על טובתם וחסידותם . ומי שיראה שהוא נושא כרית, יהיה לו טוב . הכרית היא אישה, חברה, ילד או אם . אולי הכרית הייתה סימן למנוחה, או למחלה, של הבריאים . ראה גם ציפית ציפית ….
…אם אתה מבקר בחלום, אז זה מנבא אירועים משמחים שיקרה בקרוב . אם הביקור שלך לא צלח, זה מצביע על כך שיש אנשים זדוניים שפועלים לקלקל את שמחותיך ואושרך . אם חבר מבקר אותך, זה מנבא שתשמע חדשות טובות ומשמחות . אם החבר נראה עצוב ועייף, הביקור יביא איתה חדשות רעות, ומצוקה ודאגה עשויות לבוא בעקבותיו . אם חברה מבקרת אותך והיא לובשת שחור-לבן ונראית חיוורת או חולה, תהיה תאונה עצובה עבורך או שתחלה קשה ….
…אם בחלומך תשמע את אחד משירי הלילה שהאוהבים שרים בדרך כלל מתחת לחלונות חברותיהם, אז תשמע חדשות טובות מחברים נעדרים והציפיות שלך לא יאכזבו אותך . אם אתה זה ששר מתחת לחלון של חברה שלך, העתיד שלך יהיה מלא בדברים משמחים ….
…יום אם חלמת על היום, המשמעות היא שיפורים במצבך וזה אומר חברה נעימה . יום עגום או מעונן מנבא אובדן והצלחה ירודה בפרויקטים חדשים ….
…אם חלמת על שוער, זה אומר ניהול גרוע וילדים לא צייתנים . משרתים זעירים ירגיזו אתכם . אם תחפש שומר ולא תמצא אותו, זעם טריוויאלי יפריע איכשהו באורח החיים הרגוע שלך . אם תמצא את זה, תהיה לך חברה נעימה עם זרים, והעסק שלך לא ייפגע ….
…אדישות אם חלמת להיות רשלנית, זה מעיד על חברה נעימה לתקופה קצרה . אם ילדה חולמת שלאהובה לא אכפת ממנה, זה מצביע על כך שהוא עלול שלא להוכיח את רגשותיו כלפיה באמצעים המתאימים ביותר . אם היא חולמת שלא אכפת לה ממנו, זה אומר שהיא תוכיח שהיא לא כנה איתו ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי ארבה הוא סוג של ייסורים מאת אלוהים אדירים. מי שרואה את זה במקום של חברה מעיד על כך שירד חושך לשם, והוא לוקח את זה ואכל זאת פרנסה, ופגישתו במיכל מתפרשת בדירמות או דינרים ….
…מלווה אם חלמתם לראות בעל או אישה, הדבר מעיד על חרדה קלה ומחלה אפשרית . אם חלמת על חברה חברתית, המשמעות היא שהגשות קלות ועדינות יסיחו את דעתך ותסיחו את דעתך ממילוי חובותיך ….
…ראה אם השתמשת במסור יד בחלום, זה מנבא חיי משפחה מאושרים ונמרצים, וזה גם מנבא חיוניות בהשגת עבודתך . אם אתה רואה מסור מכני בחלום, זה מנבא שתפקח על חברה גדולה ותקצור ממנה רווחים עצומים . חלום זה מנבא את האישה שהיא תזכה בכבודם של אחרים שיבואו אליה, בבקשה לעצותיה ולעצותיה . אם אתה רואה מסור שבור או חלוד, הדבר מנבא כישלון ותאונות כואבות . אם אתה מאבד מסור, זה מנבא שאתה תהיה מעורב בפרויקט שייגמר באסון . אם אתה שומע צליל של מסור, זה מנבא ברכה ושגשוג בעסקים . אם אתה מוצא מסור חלוד, הדבר מנבא שתוכל לשחזר את עושרך האבוד . אם חלמת על מסור בגב, תהיה לך אחריות ענקית, אך רווחית ….
…ערמונים אם חלמתם לסחור בערמונים, זה מנבא הפסד באחד מתחומי העבודה, אך זה מעיד על חברה מקובלת במהלך החיים . אכילת ערמונים מעידה על עצב לתקופה מסוימת, אך בסופו של דבר האושר יגבר . אם ילדה חולמת שהיא אוכלת ערמונים או קוראת בהם את הונה, יהיה לה מאהב, עשיר ושופע ….
…שעון יד אם אתה חולם על שעון יד, פירוש הדבר שתצליח בספקולציות מסחריות מפוקחות היטב . אם אתה מסתכל בשעון כדי לספר את השעה, המאמצים שלך יתוסכלו מהתחרות . אם תשבור שעון יד, יאיים עליכם חוסר מזל ואובדן . אם אתה מפיל בקבוק שעון יד, זה מנבא אדישות, או חברה אומללה . אך אם אישה מאבדת שעון יד, הדבר מעיד כי הטרדה משפחתית תיצור אומללות . אם אתה מדמיין שאתה גנב שעוני יד, תתמודד עם אויב אלים שיתקוף את המוניטין שלך . אם אתה נותן שעון במתנה, המשמעות היא שתסבול מאינטרסים מופחתים בעקבות התפתחויות טריוויאליות ….
…עצמות צולבות אם אתה חולם על שתי עצמות מוצלבות, זה מנבא שתסבול מההשפעות הרעות של אחרים, וההצלחה תתקבל בצורה שנוגדת את האפשרויות שהובטחו . אם אתה רואה שתי עצמות צולבות בהזמנה להלוויה, שנשלחה על ידי חברה חשאית, אז זה אומר שפחדים מיותרים יתערערו בפני מישהו והאירועים יתרחשו כלפי חוץ מטרידים אך מתוכן טוב לחולם . ~שתי העצמות המצטלבות מתחת לגולגולת הן בדרך כלל סמל לסכנת המוות .~…
…מה שיש בחלום מציין ריחוק, טיגון, קירוב בין אנשים ומילוי צרכים . Fudgeon היא חברה שימושית ….
…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….
…הזדקנות חלום על זקנה מציין כישלונות של כל סוג של התחייבויות . אם חלמת על זקנתך שלך, אז זה מצביע על כך שטמטות בדעה תמשוך את הטינה של קרובי משפחה עליך . אם בחורה חלמה שהיא מואשמת שהיא מבוגרת ממנה, הדבר מעיד שהיא תעבור חברה גרועה, והכחשתה של דברים מסוימים תעורר לעג . אם היא רואה את עצמה נראית זקנה, זה מצביע על מחלה אפשרית או על סיכונים לא מספקים, אך אם היא רואה את המאהב שלה זקן, היא בסיכון לאבד אותו ….
…אם שוטטתם בחלום בארמון או התפעלתם מהיוקרה שלו, הדבר מנבא על הגדלת היכולות והמוניטין הטוב שלכם, ותקבלו מעמד יוקרתי . אם אתה רואה ושומע גברים ונשים יפים מדברים ורוקדים בארמון, זה מנבא להיות נצרך על ידי חברה שימושית ושמחה חדשה . אם ילדה ממוצעת חולמת שהיא השתתפה במסיבה עם אנשי כיתתה בארמון, זה מנבא שהיא עומדת להתחתן וקרובי משפחה יהיו נדיבים ואדיבים כלפיה . עבור ילדה שמגיעה מסביבה צנועה, החלום הזה מבלבל ואינו נושא משמעות ברורה, מכיוון שמוחה הקפדני והעצלן ממולא בחלומות בהקיץ קלים, וכשהיא ראתה את החלום הזה, עליה להתחיל בעבודה כנה רצינית ולרסן אותה שאיפות מתעתעות על ידי שימוש בעצת האם והחברים . אם אתה חולם שאתה נמצא בארמון עם חדר המאוכלס ברוחות רפאים, זה מנבא כי הימים הקרובים שלך יביאו לך חוסר מזל ואכזבה . אם אתה חולם שאתה בארמון גדול, זה מנבא הצלחה בימיך ובעושרך הקרובים . אם אתה חולם על אחוזה שאתה רואה מרחוק, זה מנבא הצלחות בעתיד שלך ….