ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….
חולם על מה קורה שמתנדנד על חבל
(116 פירושים ומשמעויות של חלומות על מה קורה שמתנדנד על חבל)…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….
…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….
…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….
…מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….
ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…
…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….
…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….
…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….
…ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….
…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….
…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….
…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…
…שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….
…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….
…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….
…חיטה : זה כסף מותר בצרה ובמצוקה, וקניית חיטה מעידה על כך שהכסף נפגע עם עלייה בילדים. גידול חיטה הוא יצירה להנאתו של אלוהים אדירים, והשאיפה לטפח אותה מעידה על ג'יהאד . אם הוא רואה את זה כאילו הוא זרע חיטה וגידל שעורה, אז זה מעיד שהיא טובה יותר מבחוץ מאשר בפנים . אם הוא זורע שעורה, וחיטה צומחת, העניין הוא נגד הראשון . ואם היה זורע חיטה ומגדל דם, יאכל ריבית . והדוקרן הירוק מפרה את השמש, והדוקרן היבש שצומח על רגלו הוא העקרות של הסונה, כי אלוהים אדירים אמר בסיפור יוסף והדוקר ביד אדם, או בגורן או בתוך מכולה, כסף שבעליו מקבל מרווחי אחרים, או ידע שהוא לומד . נאמר כי אני אוהב שחמדאן ראה שהוא מכר חיטה לשעורה, ואז הוא סיפר לאל-שאבי על חזונו ואמר : הוא החליף את השירה בקוראן . ומי שיאסוף את חלוקת אלסאנבל ממטע שמכיר את בעליו, יהיה לו כסף מופרד מבעליו . אם הוא רואה שהזריעה נקצרת בזמן אחר, אז זה מעיד על מוות באותו מחנה או מלחמה . אם האוזניים אפסות, זה מעיד על מות הזקנים . אם זה ירוק, אז זה מוות או הרג של צעירים . והחיטה במיטה היא חבל האישה, ונאמר שמי שראה שנטע יבולים הוא חבל אשתו. אם הוא רואה שהוא חורש על אדמת מישהו אחר והוא מכיר את בעליו, אז הוא מתחתן עם אשתו . ומי שזורע זרע בזמנו, הוא עשה עבודה טובה . אם הוא היה וואלי שהשיג כוח, אם הוא היה סוחר שהשיג רווח, ואם הוא וולגרי, אז הוא הפך לפרד, ואם היה סגפן שהגיע לאדיקות . אם מה שזרע יגדל, החדשות מקובלות, ואם הוא יקטוף אותו, הוא יזכה לתגמול . מי שיראה שהוא אוכל חיטה מבושלת או יבשה, הוא יתאכזב . מי שרואה שקיבתו, עורו או פיו מלאים בחיטה יבשה או מבושלת, אז זהו מוות חייו, אחרת, כי מה שנשאר בו יהיה מה שנותר מחייו . ומי שהלך בין צמח מאוסף, הוא הלך בין שורות המוג'אהדין . ונאמר שההשתלה היא מעשה ידי בני אדם, אם ידוע, עמדתה דומה למקומות ההשתלה באורכה . נאמר בפתגם : ~ מי שזורע טוב קוצר אושר, ומי שזורע רע קוצר חרטה .~ המשורר אמר : אם לא זרעתם וראיתם קוצר … הצטערתם על ההזנחה בזמן הזריעה, ואם הזריעה הפרה מאפיין זה, הרי הם גברים המתאספים במלחמה . הקצור נהרג . אלוהים, שיהיה מהולל ונעלה, אמר: ~ זה דומה להם בתורה ודמיונם במקרא, כזרע שהוציא את חוףו, כך שיבח אותו, אז הוא ניצל אותו .~ אם הוא ראה שהוא אוכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב ונזיר בדת . ומי שרואה שיש לו זרע ידוע, אז זו עבודתו בדתו או בעולמו . על פי כל זה, מה הוסבר מדברי בעל החזון ומנהלו, ואם היה זה בדתו, אז התגמול על עבודתו הוא בדתו בסכום הנטיעה ההיא, סכומה וכמותה תועלת, ואם זה היה בעולמו, זה היה סכום כסף שיהפוך לו ותגמול עבור עבודה . אם עבודתו היא בענייניו העולמיים, והוא רואה את בגדו על פי מה שהוא רואה ממצב הנטיעה, אז הכסף הזה נותר אסוף עד שהאהבה תצא מהספייק, ואם הוא ייצא, הכסף הזה יופרד ממצבה הראשון, אלא שהוא מכובד מכסף בקשיים או בהונאות, במיוחד אם זה היה חיטה, ואם זה היה שעורה, זה הכי טוב, והוא מברך את בריאות הגוף וקלות האספקה . אם זה מדויק, זה כסף מובן מאליו, וזה יותר טוב מחיטה, וטוב יותר מלחם, כי האש נגעה בלחם ….