…לבעל הפרדס יש ערכים של אישה . וחוטב העץ מרכל . ובעל העבדים והעופות נקאס עבדים . הפירות מיוחסים לפירות שמכרו אותם . מי שמוכר רכוש טוב לו ואין בו טוב למי שקנה אותו, ומי שמוכר שפחה אין בו טוב וזה טוב למי שקנה אותו . כל מה שטוב למוכר הוא רע שקונה ….
חולם על לקיים יחסי מין עם בעל מת
(128 פירושים ומשמעויות של חלומות על לקיים יחסי מין עם בעל מת)…אם אדם רואה בחלום שהוא מחזור, אז הוא בא אסור . אם אישה רואה שהיא סובלת מחזור, היא חוטאת או מבולבלת, ואם היא עושה גוסל היא תשוב על החטא ודאגתה נעלמה . ואם מישהו שוויתר על הווסת ראה שילדה בן, אלוהים אדירים אמר : ( והיא צחקה, כך הטיף לה יחד עם יצחק ) , וצחוק בשפה : מחזור, ואם היא חושבת שהיא מחזור, אז היא בחטא, והיא רוצה להיפטר מכך, והיא לא מתכוננת לישועה, כי זה הפך למאפיין שלה, ולכן היא לא יכולה אם הוא עזב אותו רק לאחר מאמץ, ואם היא חוזרת בתשובה , היא לא נשארת איתנה בתשובה שלה, וכמו כן אם בעלה מקיים איתה יחסי מין כשהיא מחזור, אז היא ובעלה יוצאים מארצה . ונאמר : אם אדם רואה שהוא מחזור, הוא משקר . ואם הוא רואה את אשתו מסתתרת, עניינו סגור בפניה . ונאמר : מחזור הוא כוסות רוח או פלבוטומיה . ונאמר : הווסת היא שטן, ומי שרואה את השטן ראה מחזור . וסת הוא חוסר דת, צום ותפילה . נאמר : מחזור הוא מחלה . ואישה רווקה שנואשת מווסת, אם היא רואה מחזור בחלום, מעידה על כך עבור הבעל . אם היא מחזור, זה מעיד על דימום . כמו כן, בריחת שתן אם אדם רואה זאת בחלום . אולי הווסת והווסת מעידים על מצוקה ונפרדות בין בני זוג . אולי הווסת הצביע על ילדים בהריון סטרילי . מחזור ולידת ילד . אם אדם רואה שהוא מחזור ויש לו יחסי מין עם כסף, מותר לו לקיים יחסי מין . ומי שיראה את אשתו מסתתרת, הענף שלו יהיה מותש ….
…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….
…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….
…ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש ….
…אם היה רואה כאילו זעזע אותו בדרכו, הוא היה סותר אותו . אם הוא בן לוויה של בעל חיים, הוא יצליח אותו בחייו או לאחר מותו ….
…ומי שיראה שהוא תחליף לסולטאן על בעל חיים, הוא ישאף קשה לסולטאן או יהיה יורש ממנו, ואם החיה הולכת הוא יהיה חזק יותר בזכותו ….
…אבל אם היא נשאה אישה בעל אינו בעלה בחלום : זה נכנס אליהם או מועיל לאנשי ביתה או לבעלה מבן זוג או מיוצר משותף שנולד או עוזר לשרת אותו ואת עבודותיו ….
…בעל הדגל, השופט, כי הוא נראה ….
…ומי שרואה שהוא בעל נחש ולא מפחד ממנו, אז הוא ירוויח גובה גובה, ואם זה לבן קטן, אז הוא נמסר על ידי סבו בעבודתו ונאמר שנחש קטן מכל צבע שהוא הועבר על שתי פנים כאויב חלש או אויב של משפחתו ….
…אבן סירין אמר שמי שיקרא ~ אמור אלוהים בעל המלך ~ , הפסוק הוא מיוחד, והוא יזכה בדרגתם ובכבודם של המלכים . אל-קירמני אמר, הוא מקבל את מה שהוא רוצה ….
…ומי שיראה שהוא מתפלל על בעל חיים, הוא יקבל אותם ….
…אם אישה חולה הייתה רואה שהיא התחתנה עם בעל לא ידוע, היא תמות, אלא אם כן הוא שייח 'לא ידוע, והיא תשוחרר ויהיה לה טוב אם היא תבדוק אותו או תיאר אותו כגבר זקן ….
…ומי שרואה שאשתו נתנה לו בעל אחר או אישה, אז הוא עוזב אותה או רב איתה ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג טוב ומה שהוא מקווה שיושג במונחים שלא נספרים, ואם המת הוא אדם ידוע אז גם טוב יקרה. יש לו יחסי מין עם אשתו המנוחה, כך שאין בו טוב, ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש….
…ומי שרואה שהוא היכה את המתים ואת המת מסתפק בהכאתו מציין את מצבם הטוב של המתים בהמשך ….
…ומי שרואה אדם מת נושא משהו כבד, כלומר על ידי נשיאתו, אז הוא יזכה לחטאים ועקבים כבדים, ואין בו טוב שרואה שהמת רכב על סוסו או מתלבש בחרבו או לובש את בגדיו , וכל זה עשוי להיות אובדן, אשליה או דיכוי ….
…ומי שרואה איל מת, זה מותו של אדם ערבי ענק, וכל מי שרואה איל ששוחט ומחלק את בשרו, יפרש את מותו של אדם גדול ויחלק את כספו ….
…ומי שרואה שבני ביתו מתים, הוא סותר אותו, אז הבעלים שלו צריך לעזוב את חברותו ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שרואה אדם מת ואנשים מבקשים ממנו לרחוץ ולא למצוא אותו, זה מצביע על כך שאותו מת חטא, ואנשים מפנים אותו לטוב, אבל זה לא משפיע עליו ….
…ומי שרואה שהמת ישן, אז הוא ינוח ….
…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….
…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….
…ומי שרואה סחורה של כל דבר שיש בו דבר מת, בין אם זה אדם או חיה, הסחורה הזו מתקלקלת ומקורה אבוד ….
…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….
…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….
…מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….
…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….
…דניאל אמר שמי שראה שאדם מת נתן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אכל אותו, אז הוא מפחית את כספו בכמות זו, ואם הוא אוכל את זה, זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורות עולמיות, אז טוב יקרה והתקווה תגיע ….
…ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…