…ומי שרואה שהוא תפס דג שהוא שונא לאכול עם אנשים כדי למכור אותו, אז הוא ייכנס לריב עם חותניו, ונאמר שחזון הדג הרך מתפרש על ידי אישה ….
חולם על יולדת דג
(49 פירושים ומשמעויות של חלומות על יולדת דג)…דג קטן : צערו של מי שהכה אותו כנערים, ומי שהיכה דג רך או שניים, היכה אישה או שתיים, ואם היה מכה פנינה בבטן הדג, היה מכה נער . ואם הכה את בטנה בשומן, היכה ממנה בכסף ובטוב, ואם הכה דג מלוח, הם היכו אותו מנקודת מליחותו, וגם צעיריו אינם טובים . אולי דמותו של אדם, אם היה רואה דגים מלוחים בשנתו, הייתה פוגעת בכסף ובטוב, ואם דג יצא מפיו, זו מילה שהוא מדבר מהחנויות באישה, ומי שרואה דג שבא מתוך זיכרונו, ילדה אותו ילדה, ואת הדגים הטריים, החיים, הבכורה והדגה ביבשה, כשהם מבצעים מגונה, ונאמר שאלה חדשות טובות . והדיג ממצוקת מים קשה, וממים טהורים פרנסה, או בן נולד לו . מי שאוכל דגים חיים מקבל מלך . ודג צלוי רך הוא שלל וטוב, לסיפור שולחנו של ישוע עליו השלום . ונאמר שזה מילוי הצורך או התשובה לתפילה או לפרנסה רחבה, ואם האיש אדוק, אחרת זה עונש, והמלוח הצלוי נוסע ברדיפה אחר ידע או חוכמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את לוויתן. ~ ומי שראה שהוא מולא דגים קטנים בקמח ומטגן אותם בשומן, אז זה מתאים מה שלא מועיל לו ומוציא עליו מכסף ישר, והוא מתעייף מזה עד שזה הופך לכסף טעים ומכובד . מסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי על שולחני דג שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו, היא אמרה, חפש את עבדך, כי זה משפיע על משפחתך . אז הוא חיפש אותו ומצא את הורגל ….
…דג זהב אם אתה חולם על דג זהב, זה מנבא הרבה הרפתקאות נעימות ומוצלחות . עבור ילדה, חלום זה מעיד על נישואים מפוארים עם גבר עליז . אם דג הזהב חולה או מת, הוא יפגע באכזבות כבדות ….
…הרינג אם חלמתם לראות הרינג, הדבר מעיד על משבר של בלבול כלכלי, אך בהמשך תמצאו הצלחה . ~ הרינג : דג מהסרדינים .~…
אם יוצא דג הוא יולד בת מכוערת
…דגים אם חלמתם שראיתם דגים בנהרות צלולים, פירוש הדבר שתאהבו את העשירים והחזקים . דג מת מנבא אובדן עושר וכוח עקב אסון נורא . אם בחורה חולמת שהיא ראתה דג, זה מנבא שיהיה לה מאהב נאה ומוכשר . אם חלמת שתפסת שפמנון, פירוש הדבר שחוטי האויבים הרעים יבלבלו אותך, אך המזל והנוכחות הנפשית שלך יעזרו לך להתגבר על צרות בבטחה . אם נכנסת למים כדי לתפוס דגים, זה אומר שיהיה לך הון שתקבל בגלל המאמצים והעבודה שלך . אם אתה חולם לדוג, משמעות הדבר היא אנרגיה וכלכלה, אך אם אינך מצליח לתפוס דג כלשהו, מאמציך להשיג כבוד ועושר יהיו לשווא . אכילת דגים בחלום מעידה על אסוציאציות חמות ומתמשכות ….
ואם יצא דג, נולדה לו ילדה שפחה מאישה שפגעה בה מחוף ים המזרח.
…מי שרואה שהוא משפיע על דג רך אחד או שניים : זה משפיע על אחת או שתיים נשים . אם ראה שהוא הכה פנינה אחת או שתיים בבטן הדג, הוא היכה מהם נער אחד או שניים . אם הוא היכה את בטנה בשומן . זה משפיע על הכסף והטוב ממנו . כך גם בשר דגים . ואם היו עוד דגים, זה היה כסף . אם הוא רואה שהוא הכה דג מלוח שהוא אוכל לאחר שהוא בא בידו ומחזיק אותו, אז הוא מוכה על ידי מטרה דיבוקית, משרתת או בבעלות, והוא סובל ממנו באותה מידה שהוא קיבל מהמלוח דגים, אכלו אותו או היכו אותו . כמו גם דגים קטנים וכבירה מלוחה לא המשובחת ביותר בה . ואולי טבע האדם סותר את הדג המלוח, אם היה רואה אותו בשנתו יהיה לו כסף וטוב, אם הדגים היו זקנים . זה היה הדג בו משה עליו השלום אמר לילדתו : הבאנו את ארוחת הצהריים שלנו מלוחה גדולה, אז משה נכנס בדאגה . אם הוא רואה דג חי מסתובב במקום לא ידוע, אז אם הדג הוא תמצית של נשים או משרתים, אז אולי משרת או משהו דומה לו יהפוך לשלילת פקודתו מעולמו או לגינויו . אם הוא ראה דג שיוצא משופכו, אז תהיה לו ילדה שפחה, ואם הוא ראה שהדג יוצא מפיו, אז הוא מדבר מילים שמבולבלות עליו . באשר לאכילת דגים טריים, זה קלקל וטוב, כי זה מהדיג ….
…מה שהוא אכל מדגים טריים : זה קלקל וטוב, כי זה מדייג . אם ראה שהוא הכה דג מלוח וראה שהוא אכל אותו או לא אכל אותו אחרי שהיה בידו והחזיק אותו, אז זה קרה להם על ידי בעלים או משרת, והוא נהנה מזה כמו שהוא הגיע מהדג המלוח או אכל אותו או הכה אותו, כמו גם הדג המלוח הצעיר והזקן אין בו טוב. אולי הטבע סתר את האדם בדגים מלוחים, אם היה רואה את זה בשנתו יהיה לו כסף וטוב אם הדגים היו זקנים ….
…ומי שרואה שהוא חתך את בטן הדג ונראה ממנו טבעת, אז יפרש את הכבוד והמדינה ….
…הוא נמצא בחלום, אם הוא יודע את המספר שלו, אז זה נשים, ואם הוא לא יודע את המספר שלו, זה כסף וקלקל . הלוויתן הוא שר המלך, והים הוא המלך והדגים הם צבא המלך . אם הדג היה טרי, מסומן העוזרת הבתולה . ומי שרואה שהוא תופס דג גדול, זה מעיד על תועלת וטוב . דג הקליפה הרך הוא מדריך טוב למי שרוצה להונות . ודגים חומים הם מדריך טוב למי שרוצה להתחתן . והדגים המתים בים הם סימן רע לתקווה שלא יתגשם . ומי שרואה דג במיטתו, זו עדות גרועה למי שהולך בים או חולה . ומי שיתפוס דגים ממים כאוטי, הם ייפגעו קשות . ומי שיראה שהוא אוכל דגים חיים, זה יגיע למלך . ואם הוא אוכל דגים מלוחים, הוא סובל מחומרה . ונאמר : אם הדג מגיע לארבע, זה נשים, ואם הוא יותר מארבע, זה שלל וכסף . ודגים מטוגנים מעידים על תשובה להזמנה, ונאמר שדג בגריל הוא מסע בבקשה לידע . ומי שרואה שהוא קונה את הדג שלו מדג, אז הוא קונה משרתת או מתחתן עם אישה . אם הדג עובר מהים המתוק לים המלוח, ודגי הים המלוחים עוברים למתוק, הדבר מעיד על צביעות . ודגים קטנים וגדולים מעידים על עניין בשמחות וצער . אם יורד עליו דג קלוי משמיים, חדשות טובות הן שתפילתו תענה, ניצחונו על אויביו ויכולתו המוגברת . ואולי לראות דגים מעיד על דאגה, התלונות ומחלות ….
ומי שרואה שהוא תפס דג גדול ולא רואה גדול ממנה, אז הוא יתחתן עם אישה עשירה מבית הבית, ונאמר כי חזון הדג הרך הצלוי בגריל מעיד על עדות לסיפור ישוע, שלום יהיה עליו, על דבריו אדוננו
…ומי שרואה שהוא תופס דג מסריח ואוכל אותו ומשאיר קצת טוב מהאוכל, אז הוא בא אסור ומשאיר את המותר ….
…ומי שרואה דג לפניו בזמן שהוא אוכל אותו, ומישהו משתף אותו, עליו להיזהר מאשתו ….
…ומי שרואה שהוא תופס דג טרי, הוא יכה כסף מפני פיתרון ….
…ומי שרואה שיש עוד דג בבטן של דג, אז הוא מתחתן עם אישה, ואם הוא מוצא שני דגים בבטנה, אז הוא מתחתן עם שתי נשים ושומן של דג מלוח בגריל מתפרש על ידי נסיעה במרדף של ידע או חברת צלפים, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ואם המלוח אינו צלוי, אז זה מעיד על חוסר טובתו של המחפש ועונש שמגיע אליו ואומרים שאכילת דגים אינה רצויה כי העצם שלה יותר מהבשר שלה ….
ונאמר שאם אישה תראה שדגים יוצאים מהנרתיק שלה, זה יתפרש על ידי הילדה ….
…ומי שרואה דג יוצא ממנו, אז באה אליו ילדה, ונאמר שאם זה יצא משופכה, היא הייתה בת, ואם זה יצא מפיו, זו הייתה מילה בלתי אפשרי, ואם זה יצא מפי הטבעת שלו, אין בזה שום טוב ….
…דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….
באשר למצב, מי שרואה שהוא לידה של ילדה שפחה, יהיה לו הרבה טוב, ואם הוא יולד ילד, הם רעים מאוד והוא יקבל מילים שנואות והוא עלול למות, ומי שיהיה רואה שאשתו או המשרתת שלו הביאו ילד לעולם, ואז היא יולדת ילדה שפחה אם היא בהריון ואם היא לא, אז הוא סובל אותו ואז הוא משוחרר כמו גם אם האישה ההרה רואה שהיא ילדה עבדת, היא יולדת ילד, או יולדת ילד, ואז היא יולדת עוזרת.
…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…
…באשר לציר, זה מציין את הילדה, ואם אישה ראתה שהיא לקחה ציר בידה אם היא בהריון, אז היא יולדת ילדה או שאמה יולדת ילדה, אחרת אישה מקרוביה. אם היא בהריון, ואם אישה רואה שיש לה שני משקולות ביד, היא תינשא לה ולאחותה ואם אישה תראה שזה שבור, בתה נפטרת או שאחותה נפטרת ….
…ומי שרואה שאישה גדלה עם שפם, אז היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון או סטרילית, אז היא לא יולדת, ואם הוא רואה מי שנמצא בעבדות אלא אם כן פגם בו, אז זהו ….
…עגיל באוזן : לגבי העגיל לגברים, זה עושה מעשה שמיעה, והנאת האוזן אינה הולמת אלא לנשים, כמו לשיר ולהכות את העניבה, אחרת הוא עושה את מה שלא צריך, והוא מעשיר את הקוראן, ואם אין דבר כזה, היא מסתכלת על האישה ההרה ממשפחתו, באשר לאשתו או לבתו, היא יולדת ילד אם העגיל הוא זהב, ואם העגיל הוא כסף, והיא יולדת נקבה . ומי שרואה אישה או משרתת באוזניה, עגיל או שאנף, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה, פיקניק שיש בו עבדים, ויש נשים שמקושטות, כי האישה וה עוזרת בית היא סחר, והאוזן שעליה מונח העגיל היא עבדים ונשים. העולם ויופיו, מכיוון שיופיו של כל דבר הוא פנינה, והקוראן והדת הם מבורכים, קול טוב ושלמות בענייניו . ואם בכל זאת הוא היה שונבט, הייתה לו בת . אם אישה בהריון תראה זאת, יהיה לה בן זכר . העגיל והשאב שווים לגברים ונשים, ואם העגיל הוא מזהב אז איש זמר, ואם הוא מכסף, אז הוא חוסך מחצית מהקוראן . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש עגיל באחת מאוזניי, אז הוא אמר לו : איך שרת? הוא אמר שיש לי קול טוב ….
…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….
…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….
…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….
…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….
…התורה מי שרואה בחלומו שהוא קורא את התורה אך אינו יודע אותה, אז אדם הולך לתורת הפטליזם והפטליזם . ומי שראה שיש לו תורה, אם הוא מלך מוסלמי, הוא היה פותח מדינה מארצות אויביו, או מתפייס איתם כרצונו . אם הוא היה מדען, הוא הגדיל את הידע או הצטיין במה שהוא יודע, או נטה לעקוב אחר משנתם של אנשי הגחמות . אולי ראיית התורה הצביעה על הפגישה עם היעדר או נוכחות של אבודים . ואולי הספר מציין מי נמנה עם משפחתו . ואם הרואה היה רווק, הוא התחתן ללא דתו, ואולי מסעותיו גדלו, והתורה עברה מסעות . ואם אשתו הייתה בהריון, היא הביאה ילד בחשד, כפסיקה בספרים אחרים . איש החזון עשוי להתחתן עם אישה ללא אפוטרופוס, או שהוא עלול להתרועע עם מישהו שמקלקל את דתו, ולראות מה שאינו ספר הספרים והעיתונים היקר בחלום מעיד על תהילה לאדוני העניינים . ראיית התורה והבשורה מצביעה על חזונו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או הוויתורים הניתנים . ראיית התורה בחלום מעידה על חוכמה, ידע והדרכה . אם למישהו יש אישה בהריון ורואה את התורה בידו, אשתו יולדת ילדה, כי שם התורה הוא נשי ….
…הדרקון הוא בחלום סולטן מעיק ופוחד או אש בוערת . אם המטופל רואה דרקון, הדבר מעיד על מותו . אם אישה בחלום יולדת דרקון, היא תלד ילד במשך זמן רב . כי הדרקון גורר את עצמו אם הוא הולך . ומי שרואה את זה כאילו דרקון גרר אותו במים, הוא ייענש בסמכות, או באלוהים הכל יכול, או על ידי שליטו . אם ראה כאילו הוא הופך דרקון, חייו יתארכו ויקבלו סמכות . אם הוא אכל בשר של דרקון הוא היה מקבל כסף מהמלך . הדרקון אולי חי זמן רב, בגלל אורכו . אם הוא רואה באדם כאילו הוא בא לקראתו ללא נזק, או כאילו שהוא נותן לו משהו או מדבר אליו בלשון קולחת, אז הוא מציין טוב הרבה שיהיה לו . ומי שרואה בחלומו דרקון משתנה, ויש גבר מזה, אז הוא מציין צבא של הג'ין, ואם הוא רואה את זה משתנה ויש אישה מזה, אז זה מעיד על צבא נשי של ג'ין, והוא אויב הרואה את שתיקת האיבה עם ראשים רבים באומנויות הבינוניות, הרע והרע . אם יש לו ראש אחד, שלושה או ארבעה עד שהוא מגיע לשבעה, אז כל אחד מראשיו הוא סבל ואיזשהו סוג של רוע, ואם זה הופך לשבעה ראשים אז אין לו שווה ברועו ובאיבה שלו . ומי שרואה שיש ברשותו דרקון, הוא יכבוש אדם בלי שכל . אם אישה בהריון תראה שהיא ילדה דרקון, היא תלד בן מאורס ומפואר, שממית את הלשון, או בן מגדת עתידות, או כומר, רשע, לא מוסרי או גנב ….
…באשר לאף : נאמר שזה יופי לגברים, ונאמר שזה יחסי גבר, ואם הוא רואה כאילו אין לו אף, אז אין לו רחמים . אם הוא רואה שיש לו שתי אפים, אז זה מעיד על הבדל בינו לבין משפחתו, מכיוון שהאף אינו זר, כך שאם הוא מריח ריח טוב, זה מעיד על פות שמשפיע עליו . אם אשת החזון איש בהריון, היא יולדת בן מאושר . ונאמר שהאף, הילד, ונאמר שהוא יוקרה וחוכמה . נאמר שההורים, והפרשנות של מה שנכנס לאף, מהלך התרופות וכל מה שרע לו נכנס לתוכו, זה חוטא שמדכא אותו, ומי שרואה את זה כאילו יש לו צינור, מציין שיש לו חישוב חזק ….
…מי שרואה תמרים בחלום, הם סמל לגשם, ולמי שאוכל להם פרנסה כללית טהורה שתושג על ידו, ואף אחד לא ישייך אותו לזה . התמרים הקבורים הם כסף שנחסך, כמו גם הקנים והתמרים המנוסרים הם דראמות שלא נותרו, ומי שאוכל עשב חיטה הוא מהדהמה . ומי שרואה שמגיע אליו תאריך, כסף מגיע אליו מאנשים עם סכנות, וסוכן הדייטים הוא שלל . ומי שקוצר תאריך בזמנו, הוא יתחתן עם אשה עשירה ומכובדת, שיש בה הרבה טוב וברכה, או שהאיש יפגע בכמה גברים מכובדים ללא עייפות, ואולי יהיה לו ידע . אם התאריכים אינם בזמן, אז הוא שומע ידע ולא פועל על פיו . אם הוא מתפשט מעץ דקל יבש על עצמו, אז הוא לומד מאדם צבוע בעל ידע, ואם הוא בענן או שהם כל כך רחוקים מאלוהים על סיפור מריה, עליה השלום : ( והוא לעג לך עם תא המטען של דקל התמרים שנופל עליך לח ) . אם היא רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, אז היא לוקחת ירושה מבעלה, והיא גרושה בסתר, וירושה אסורה . אם אדם היה רואה שהוא לוקח תאריך וגוזר אותו ומפיק ממנו את תוצריו, יהיה לו בן . ומי שראה שהוא קטף זרעי ענבים שחורים מעץ דקל, אז אשתו יולדת בן מלכות שחורה . תאריכים מוסברים על ידי פרנסה טובה וחללית . ומי שרואה שהוא אוכל דייטים טובים, הוא שומע מילים טובות ומשיג תועלת רבה . ומי שראה שהוא קובר תאריך קיבל כסף מהכספות, או מכספי יתומים, או אוגר כסף . ומי שראה שהוא אוכל ארבעים תמרים בפתח הסולטאן, וזה לא היה הזמן בו הופיעו התמרים, וגם לא זמן איסתייא שלהם, הוא היה מכה בארבעים שוטים . ומי שיראה את זה כאילו אכל ארבעים תמרים והיה בזמן הבגרות, יהיו לו ארבעים אלף דרהם . ומי שרואה סלים של תמרים חומים נופלים מקיבה של חזירים, בזמן שהוא מגדל אותם ונושא אותם לביתו, הוא מקבל שלל מכספי הכופרים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מוצץ תאריך ונותן אותו לאחר ומוצץ את זה, ואז הוא יחלוק איתו טובה טובה . ומי שרואה כאילו אכל תמרים, ימצא את מתיקות האמונה . ומי שיראה כאילו יחלק את התאריך שלו ויבחין מכוונתו ממנו, אז יהיה לו בן ….