…ראה טבעת ציפורן אדומה, זה יוצר נולד מושח למרות Woldh השחור מוכיח להיות מושפל וראה שזה פגע הטבעת נמצאת מסגד או תפילה או של אלוהים למען, יש לו אישה גרמה לה ) דת אלא מלך או סולטאן, זה משפיע על הגובה והכוח ועם זה הוא עומד בפני מלחמה, ואם הוא היה סוחר, הוא הרוויח בסחר שלו והגיע לטוב ….
חולם על טבעת כסף בצבע טבעות טבעות בהן האצבע
(131 פירושים ומשמעויות של חלומות על טבעת כסף בצבע טבעות טבעות בהן האצבע)…ומי שרואה שהוא חובש טבעת או מציל אותה באונת ספיר, אז מפרשים אם יש לו אישה בהריון שמביאה ילדה ומתה במהירות, ואם אין לו אישה בהריון, אז הוא מציין ש היא בהריון, ואם הוא בפרישה, הוא ירים ילדה מושלכת ואולי יציין משהו ….
…ומי שרואה שהטבעת עשויה כסף, אז היא מעידה על שמחה לבעליה, אך בכוח ונאמר כי חזון הטבעת מעיד על שמחה ונוחות, וטבעת הזהב על אצבעו של אדם היא חידוש אצלו דת ובגידה בטיפולו ….
…לאגסים בחלום יש כסף להגיע . ומי שאכל את זה קיבל כסף וברכה . ונאמר : האגס הוא מחלה, ומקורו הוא כסף עם מחלות . מי שיתעשר יותר יירש כסף שנצבר . ונאמר : האגס הוא ראיה טובה, כי הוא נשאר ימים שלא משתנים, ואוכלים אותו בימיו עדיף, ובימים אחרים זה כסף אסור . עץ האגס הוא אדם זר שמנהל את משפחתו כדי להפיק מהם כסף . והאגס מציין את הילד הזכר של אישה בהריון או בעל של אישה רווקה . ואולי הצביע על מות החולה וקבורתו באדמה . והאגס בזמן הלא נכון הוא מחלה וגידול . ראה גם אגסים ….
…ומי שחושב שיש לו קרסול כסף אז הוא מחדש את אחיו ולוקח אותם ורואה את מה שהוא שונא או מכה בשוט, ואם הקרסוליים צבעוניים זה חזק יותר וחזק יותר, ואם האישה רואה שהיא ברגליים יש קרסול של כל מתכת, ואז כל מה שהיא רואה בו הוא זאין או ברק, אז זה מתפרש בבעלה ואם לא היא לא צריכה שיהיה לה בעל, כי הוא הקישוט שלה באנשים כמו היופי ומראה הקרסוליים ….
…ומי שחושב שיש לו הרבה כסף, זה מעיד על מגבלה בדאגה, בצער ובצרת מוחו ….
…ומי שרואה שהוא מצא הרבה כסף, אז הוא מציין שהיה אוצר בסכום הזה ….
…ומי שראה שהוא מצא חתיכת כסף מותכת מהמתכת שלה, או שמישהו נתן לה אותה, הוא מציין שהוא יתחתן עם אישה מאותה מדינה ומתכת ….
…באשר לביצים : אם הן נראות בקערה, הן מסומנות על ידי המשרתות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו היו ביצים שנוצרו .~ אם הוא רואה שתרנגולותיו מרובדות, הוא יולד בן . וביצים מבושלות, המובחנות מהקליפה, הן מזונות נעימים . אם הוא רואה את זה כאילו אכל אותו גולמי, אז הוא אוכל כסף לא חוקי, או שהם נפגעים מהם, או שהוא מבצע מעשה לא מוסרי . ואכילת קליפות ביצה מעידה על כך שהוא חופר קבר . אם הוא רואה כאילו יצאה ביצה מאשתו, והיא ילדה ילד לא מאמין, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והמתים יצאו מן החיים ~. אם הוא רואה שהוא שם ביצה מתחת לתרנגולת והיא נסדקת מהעוף, אז הוא חי עבורו עניין מת ונולד לו בן מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : ~ החיים יצאו מהמתים , ~ ואולי למספר של כל עוף יהיה בן . ואם הוא שם ביצים מתחת לתרנגול, והוא מוציא את הגוזלים, הוא מביא לשם מורה שמלמד את הבנים . אם הוא שובר ביצה, הוא מניח בכור, ואם הוא לא יכול לשבור אותה, הוא לא מסוגל לעשות זאת . אם הביצה מכה ואשתו בהריון, הוא מורה עליה ליפול . אם מישהו רואה מישהו אחר שובר ביצה ומחזיר לו אותה, אז בתו תבחר בגבר . ומי שדורך את שרוולו ויוצאת ממנה ביצה, ואז הוא נכנס לאומתו ונולדת ממנו עבדת . אם הוא רואה איתו הרבה ביצים, אז יש לו הרבה כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וכל זה בביצים גולמיות . ומי שרואה ביצים טהורות, הוא מתאים למשהו שהלך רחוק מדי וקשה, ועל ידי תיקונו הוא ישיג כסף ויחיה עבורו עניין מת, ואם הוא אוכל אותו עם הקליפה שלו, הוא נבלות . אם זה גיהוק, הוא אכל כסף של אישה ובזבז אותו . אם הוא אוכל את זה, הוא יתחתן עם אישה שיש לה כסף . ביצי החמוציות הם ילד מסכן . וביצי התוכי הן עבדת אדוקה, ונאמר כי מי שראה שהוא מקבל ביצה היה לו בן מכובד . אם הביצה תישבר, הילד היה מת . ונאמר : הביצים מיועדות לרופאים המעוטרים, ולאלה שהפנסיה שלהם היא ראיה טובה . לגבי שאר האנשים . הביצים הקטנות, מציינות את היתרונות מכיוון שהן נאכלות . והביצים הרבות, זה מעיד על דאגות ודאגות, ומצביע שוב ושוב על דברים נסתרים . אמרו שהמבוגרים היו לבנים, בנים . הילדים הם בנות, וגבר בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את זה כאילו אני אוכל קליפות ביצה, אז הוא אמר: ~ירא אלוהים, אתה גוזל את המתים.~ הוא ראה גבר רווק כאילו מצא ביצים רבות, ולכן הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, אז הוא אמר : יש אישה לפרישות, ולגבר הנשוי יש ילדים . אדם ראה שהוא מקלף ביצים מבושלות, אז סיפר על חזון במעבר, והוא אמר : אתה מקבל כסף מכמה מהנאמנים . וממלוך ראה כאילו לקח ביצה טהורה ממשרתתו, אז השליך אותה עם קליפתה, והשתמש בכספה, ועוזרתו ילדה בן, אז הממלוך לקח את מי שנולד באירופה על ידי לפקודת בעלה של האישה, והוא הפך לסיבה לפנסיה שבבעלותה ….
…אל-קירמני אמר, ~סירי כסף וזהב משמשים לנשים, וכסף טוב, וזהב נגד זה .~…
…מי שרואה שהוא הכה כסף, בין אם זה לוחות או מטילים, אז זה מתפרש בשמחה ובהנאה, ואולי זה מצביע על כך שהוא התרחש בערות וזה מצוקה וצער, ולכן הוא צריך לדעת בעניין זה חזון הרואה ….
…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…
…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….
…הוצאת כסף : שנאה היא עדות למועד האחרון שמתקרב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הוצא על מה שסיפקנו לך לפני שהמוות מגיע לאחד מכם .~ ואם הוא מוציא ברצון, יהיה לו טוב ומבורך, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הוצא טוב לעצמך .~ והקב~ה אמר : ~ כל מה שבזבזת במשהו, הוא מצליח .~…
…ומי שרואה שלעמוד יש כסף במקומו, ואם הוא שליט, אז עובד שלו חרג מצייתנותו ולא הסכים איתו, ואם הוא היה עובד אז סמכותו נוטה עליו, ואם הוא עבד אדונו מכר אותו ….
…כל מה שהיה מיכל כסף ומטען טוב מעיד על הלב . וכל אחד מהם מעורב וחלקו נכלל בחלק, ולכן זה מעיד על השתתפות, נישואין וסיוע ….
ומי שרואה שאצבעו חלשה וכואבת, אז הוא נופל בתפילתו ….
…והוא סיפר כי עבדאללה אמר, שליח אלוהים, ראיתי בחלום שהאצבע הזו נוטפת שומן, וזה נוטף דבש, וליקקתי אותם. אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : אתה קורא את שני הספרים . דבש לאנשי הדת הוא המתיקות ואמירת הקוראן ומעשי הצדק, ועבור אנשי העולם הזה פגיעה שלל ללא עייפות. במקום זאת, אמרנו שדבש מעיד על הקוראן מכיוון שאלוהים אדיר תיאר את שניהם כריפוי, ולכן אמר בדבורים: ~ משקה בצבעים שונים יוצא מהבטן שיש בהם תרופה לאנשים. ~ והוא אמר בקוראן: ~ אה, אתה. אנשים באו אליך דרשה מאת אדונך ותרופה למה שיש בשדיים ~, הפסוק ….
ומי שרואה שהוא מדבר מילים הכוללות את האדרת האל או את זכרו, אז ישלם עבור האסור ויזכה בניצחון עבור המתנגדים לו ….
…ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו בכעס, אז הסמכות שלו או כל מה שהטבעת מיוחסת לו תוסר ממנו ….
כמו כן, אם ראה כתר או אחיות על המתים והראה אותו יושב על מיטה, וראה בגדים ירוקים על המתים, הוא ציין כי מותו הוא סוג של עדות, כשם שראייה כזו מעידה על המצב הטוב. של המתים בהמשך, אז זה מעיד על המכשול שלו בעולם הזה ….
ומי שרואה שהוא חתום עם חותם הח'ליף, והוא היה האשמי או ערבי, הייתה לו מדינה גדולה, ואם הוא היה מהנאמנים, אז אביו ימות ויורש אותו, ואם לא היה לו אב , אז העניין שלו יהפוך לסתירה למה שהוא רוצה, ואם זה היה חיצוני, יהיה לו מנדט ריק שאינו מחזיק מעמד עבורו ….
…מי שרואה שהוא מכר את הטבעת שלו ולקח את מחירו, זה מעיד שהוא מוכר חלק מכספו ואוחסן אותו, ואם המלך רואה שהטבעת שלו אבדה, אז זה מעיד על פטירת רכושו ….
…מי שרואה שהוא חלק מהטבעת שלו לאנשים מסוימים, אז הוא מציע לעם והם יחזירו אותו, ואם הם לוקחים אותו, הוא מקבל את זה ….
…ומי שיראה שהוא לא אוהב את נוסח הטבעת שלו, הוא ישאיר קצת מכספו והמלך יכעס עליו ….
…ומי שרואה שהטבעת שלו נשברה או נופלה ונעלמה, זה מתורגם לחמש דרכים להשאיר את כספו, להשאיר את אשתו, להתקרב לחייו, למות בנו, וללכת לפניו, ואם האישה רואה את זה, אז זה מקבילו, אבל מותם של האנשים הקרובים אליה גובר בכך לאישה ….
…ומי שיראה שטבעת הטבעת שלו נשברת או נופלת ממנו והציפורן נשארת, אז הסמכות שלו תוסר והזיכרון, הכסף והמראה שלו יישארו ….
…ומי שרואה כי אונת הטבעת שלו נשברה, הוא מציין אחרת ….
פרק : דת . והג'ינגל : מריבה ודיבורים בבדיה ….
…זה הסיוע לאדם בתעשייה העולמית שלו . האצבע בהרמנויטיקה היא ילדים, בעלים, אבות ואמהות, כסף ומלך . מי שראה שאצבעותיו מגדילות תוספת טובה, שמעידה על הגידול במה שהזכרנו, והמחסור שלו הוא ירידה אצל אלה שציינו זאת . ואולי הוא מנותק או שהתועלת שלו בחלום תושעה בגלל חוסר היכולת להועיל לאבות, לאמהות או לילדים, או אם כספו נעלם, או שחיותיו מתות, או רכושו מושעה, או התעשייה שלו מותש . אצבעות עשויות להתייחס לנציגי המלך, הנבדלים בשורותיהם ובתועלתם . ומי שרואה שהוא נושך את קצות אצבעותיו בחלום, אם הוא חולה, הוא ימות . ומי שראה שאצבעותיו מנותקות, או שרק חולשה ירד עליהן בחייליו, ילדיו, קרובי משפחתו או מכריו . אצבעות יכולות להתייחס לחמש התפילות היומיות, כך שהאגודל הוא לתפילה, האצבע היא לגב, האמצע הוא אחר הצהריים, האצבע היא למגריב, הזרת היא לארוחת ערב, והאמצע נועד לתפילה כי רצוי להתארך, הטבעת לגב, והוורוד לשעות אחר הצהריים מכיוון שזה בסוף היום . אם האצבעות הן כסף, אז הציפורניים הן זאקאט, ואם האצבעות הן חייל, הציפורניים הן הנשק שלהן ומספרן . קשרי האצבעות הם חוזה הכסף והאצבעות הם ימים, חודשים או שנים . אצבעות יכולות להתייחס לילדי האח, ומי שהוא כתף הוא אח, והאצבעות הן כמו ילדים, שזה כסף . ומי שרואה אדם חותך לו אצבע, הוא פוגע בו בכספו . ומה שקרה לאצבעות הטוב או השחיתות קשור לתפילות החובה או לאח . אורך האצבעות מצביע על עלייה בתאוות בצע, ואם הוא רואה אצבע שגברה באצבעותיו, זו עלייה בקרבתו או בתפילתו או בידיעתו, ואם הוא רואה שאחת מאצבעותיו עבר למיקום אחר, ואז הוא מעכב את התפילה עד זמנו של האחר . ומי שראה שהוא שזור את אצבעותיו יחד, היה אוסף את תפילותיו בבת אחת, ואולי קרובי משפחתו יתכנסו בעניין להתייעצות ושיתוף פעולה . ונאמר : שילוב האצבעות מבלי לעבוד ביד הדוקה . ונאמר : זה מעיד על חברותא או נישואי תערובת והתכווצות, ואולי זה מעיד על ביטול תנועות ומסיח את הדעת מהתפילה, ונאמר : אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, וקצרן מעיד על חסרונות ועצלות ב אותם, ואורכם מעיד על קיום התפילות, ונפילת אחת מהן מעידה על נטישת התפילה . ומי שראה כאילו הוא נושך בן אדם, זה מעיד על נימוסים רעים של הננשך . ומי שרואה כאילו חלב יוצא מהאגודל שלו מהאגודל שלו ודם על האצבע בזמן שהוא שותה מהם, אז הוא צריך לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על הופעת מילים מכוערות מקרוביו . אם האימאם רואה עלייה באצבעותיו, הדבר מעיד על עליית חמדנותו, דיכויו וחוסר ההגינות שלו . ואצבעות יד שמאל הם ילדי האח והאחות . צביעת אצבעות גברים בחינה היא עדות לשבחים רבים, וצביעת אצבעות אישה עם חינה מעידה על חסד בעלה כלפיה ….
…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…
…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….