ילד שנולד מת לראות ילד שנולד מת בחלום מעיד על תאונה מצערת ….

וכל מי שראה שהוא עולה על ספינה מאמצע הים לאחר שהיה בטוח במוות, ואם הוא אשם הוא חזר בתשובה על חטאו, ואם הוא היה מסכן הוא נפטר, ואם היה חולה, הוא התעורר, ואם הוא היה מחפש ידע, הוא הבין אותו, ואם הוא מודאג, הדאגה שלו נותרה, ואם הוא רלוונטי, הוא היה נשוי או לא ….

…באשר לגרון, מי שרואה בכך שהוא משתעל, הוא יתלונן על אדם המחובר לשלטון . אם היה רואה כאילו הוא משתעל מזרחה, הוא ימות . ונאמר כי שיעול מעיד על כך שהוא מעוניין בתלונה של אדם ואינו מתלונן עליו, ואם הוא רואה כאילו שיער או חוט יוצא מגרונו, אז האריך אותה ולא נשבר ולא נשבר צא לגמרי, ואז הוויכוח שלו והריב עם הבוס שלו ממושך . אם הוא היה סוחר, המסחר שלו הוצא . אם הוא ראה כאילו הוא חונק, הוא נכנע לקבל אמון . אם הוא מת בדיפתריה, הוא עני . אם הוא רואה כאילו חי אחרי מותו, אז הוא יתעשר אחרי העוני, ואם הוא רואה כאילו הוא חונק את עצמו, אז הוא משליך את עצמו למצוקה וצער ….

…אף אחד לא ראה בחלום שהוא חונק את מחלתו הוא נענש, כולל רווח מעוול . אם הוא מת, אז הוא מעיק ומסכן . אם הוא חי לאחר מותו, אז אלוהים אדירים מחליף אותו ומתעשר . אם אדם רואה שהוא חונק את עצמו בתלייה, זה מעיד על צער ומצוקה, ואולי החנק מעיד על דרישת חוב ….

…בננה בחלום מציינת את הכסף, או את הילד בשליה, או אדם בקברו או במאסרו, או מעורב בספר בחדשות שלמעלה, או בתיקייה המכילה את הדגל מכיוון שהוא פרי גן עדן, הקב~ה אמר : ( ומטלאי טלה ). בננות מציינות לבוש, אינטימיות ואהבה, ובננות הן איש נדיב בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא מקבל כסף מחברה או מזר . ונאמר : זה לבעל השגת החוב בפולחן שלו . ובננות עבור הסוחר הן כסף, ולסגפן יש חוב וטקסיות, ואכילתו לחולה היא רעה והוא חושש למוות בשבילו, וזה בגלל צבעו ושמו, כי אם נקודת הזאי היא נקודה זה הופך למוות ….

…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של ​​שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…

…ש : האם הסנה הביא לנו את הלגיטימיות של קריאה עבור גברים ונשים חולים? ג : קסם הנביא עליו השלום , האם הוא נעלם לאבד את הקסם הקסום? האם זה מוזכר בקריאת הסונה לנשים? אמת – למיטב ידיעתי – את השנה שבה ההפך ממה הוא נפוץ כיום . שליח עליו השלום הורה על טיפול והוא אמר כי : ~ יש רק מחלה ואללה גילה לו לרפא ~ (1), את הידע שלו על הידע שלו ועל בורותו של בורות , וגילה לו מהקוראן שמרפא. ורחמים למאמינים , קרא גבריאל לשליח אללה שלום שאלוהים יהיה עליו ויעניק לו שלום, והוכח שהוא חפן את עצמו לטיפול, וזה לגיטימי לאומה זו, אך האם דווח עליו שהוא קרא לאחד המטופלים החולים? האם דווח כי אחת הנשים בתקופת שלטונו הוקראה לה על ידי כמה המלווים והתשובה הייתה : לא ; זו עדות לכך שעבודה זו חדשה בימינו, והשמש מציינת כי אדם קורא לעצמו – ואבא או אם קוראים לילדיהם בגלל קטנות או מוגבלות, למשל, והוכח כי השליח, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו, ציווה עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, לחפש הגנה מהעין (2). עליו השלום כאשר . השינה קוראת בידיו ופולטת בהם, את שני המנופים ואת הכיסא, ואז מנגבת בהם את גופו. זו הסונה (3), ואף אחד לא יתלהב לרפא ממך לבד , אז קרא בעצמך ובקש מאלוהים לרפא בזמן שאתה בטוח בתשובה (4), ואין שום דבר רע בבורות של קריאה של חלקם ' לשאול את אביו או את אמו או את אשתו, קריאה זו היא הפרויקט ' הנשים בוגרות סיימו במהרם לגבר זר ואז קראו אותן עשויות לירוק על חזה, זה לא חוקי ועלול לגרום לעונש כדי שלה בעלים, ואת כול חזיונות כי הוא רואה אדם נמצא בתוך המעגל או מערבולת זו של החולה ואת הסובבים אותו כי הם שומעים חמלה וחסד יום ביטויי Kcolhm : מסכן , נכון מדהים, לעשות את אותו הדבר , Mndol , עינה . . . Etc . ביטויים אלו הופכים טובים ואת טוב , חולה . . . ובכל הביטויים הללו, על ידי אלוהים, לתרום במצב הגרוע שלו . אני אומר שכל החזונות בנסיבות כאלה עשויים להיות חלומות מקטרת , כלומר הוא ישן בזמן שהוא בשליטת חיפוש תרופה או אין או אשף , ומי הוא? במקום זאת, חלקם מבקשים מאלוהים לפני שהוא ישן לראות את העין. !! שינה, לחשוב למי Anah , ואת הקסם שלו? ו אז ישן והרואה שלו אנשים חלום אולי חשבו שזה לפני השינה , או שזה עלול להיות פיקפק בכך , Vitohm כי הסיבה , היא שנקבעה הצעדים שננקטו מן שרידי בגדיו או ספוג , ובכך הפכה בקשת הריפוי בהתבסס על חלומות בתקופת מדע , האם זה נכון? אני חוזר כאן כי אני לא נגד אחד , ואני לא נגד טיפול הקוראן עם אשפוז , אבל אני עם מדע נגד בורות , אשר נהרג אותנו ההתפשטות הפעם על ידי מחלות קטלניות , תנאים פסיכולוגיים , מחלות כרוניות ומחלות ועם אלה מחלות – כמו שאומרים . הרוכב אלץ קשה – והציבור עשוי לפתור בעצמם , כך שאם אתה אומר להם : למה? הוא יופתע מהם, והם יסיקו ראיות לא מהקוראן או מהסונה, אלא מהפתגמים : … (איש אינו מרגיש אש אלא אדם שנחות ממנו ) … אמור לה נאנח ka NH רוצה שתתמוך בזה במדריך זה , אני אמרתי לו : זה חראם , הוא אמר : ( נחת בינך ובין בן האש הושמעה !) האם העניים ידעו שהאש סטוקלה ואכלה את מוטאווה, שלפטי וטוען באלוהים ללא ידיעה או הדרכה או ספר מוניר , ~ השני – חסד לסטות מדרכו של אללה בעולם זה חרפה ונציגה יום הדין ייסורי האש ~ ( חג'ג : 9 ). אני קורא לכאן ללכת בדרך הטיפול הנכונה . הזמן חלומות בשמך כי אין מרשם למחלות, ולך לרופא או לבית החולים ולקחת טיפול , לבקש מאלוהים לרפא , ולקרוא לעצמך את הקוראן ולבקש מאלוהים לרפא , שלא לדבר על האשליות האלה מתפשט : ( אני מספר , אני מעון , יש לי את אותו הדבר ). . . וכו ' , ואת אלוהים ירפא אותך, אם ירצה השם , רק אמון באלוהים ולשים בצד את הפחד, הפאניקה, האשליה ממך, ואת תוכלו לרפא, אם ירצה השם , לנסות לא תבצע שום דבר להפסיד . השישית : חזיונות המעברים כמה תרמו כדי התפשטות התופעה – אני מתכוון – את התופעה של חיפוש עבור טיפולים באמצעות חזיונות – לפרש כמה חזיונות בתדירות גבוהה ככל Mndhirat לקבל מחלות בגלל התפשטות חטא . . , ובכל דרך לומר כמה מהם כי הוא יכול לדעת את האובייקט באמצעות חזון, ויש האומרים כי הוא הגיע לטיפול מועיל וריפוי באמצעות חזיונות שהוא ניסה ועבד , וכן הלאה . . . השרשרת ממשיכה , ואני אומר כאן להטיף לא להגר , ואנשי Arvqgua , לא להיות מבועה אותם , ואתה, כאשר הביטוי של חזון, כפי שהוא היה רע של לרואה לשאול אותו מה לורד כאשר אדם רואה מה הוא שונא את הדברים שציינתי בתחילת הספר (5), אם כי כאשר ראיות למשהו לא נעים לחזונו , אתה, אחי, נקשר אליו ומפחיד , אבן חג'אר (438 \ 12 ) כאשר המילים המודרניות של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר : ~ הייתי קצת והחטיא כמה ~ (6) , כי עם הביטוי הזה, בעולם יש את הזכות לשמור על שתיקה בנוגע ביטוי של חזון או חלק ממנה, במקרה והסתרה סביר יותר מהזיכרון . אלוהים יברך אותך בידע שלך, ואנחנו עומדים שוב כאשר עאישה כאשר חצה את האישה של מות בעלה והיא יולדת ילד Vajra ידי ואמר : ~ Meh O עיישה, אם Abernhm למשך טוב עלי Vaabroha החזון המוסלמי, החזון יהיה על מה שחוצה את בעליו ~ , סיכומים מסופרים (7). אבן אל- עראבי אמר בפירושו להאדת של עבדאללה בן עבאס, יהי רצון שאללה יהיה שמח ששליח אללה עליו השלום, אמר : ~ בזמן שישנתי, ראיתי שהוא שם לידי את סוואראן הלך לווקטתמה ו לטמה, נתנה לי אישור ונפאיתמה אפטרה, וואלטמה קמאבן תצא . ~ עובא אללה אמר : אחד מהם היה אל-אנסי, שנהרג על ידי פיירוז בתימן, והשני היה מוסיילימה . סופר על ידי אל-בוכרי (8). אבן אל- עראבי אמר : שליח אללה עליו השלום צפוי לפסול שהמוסימילמה הורה לאנסי החזון הראשון שלהם היה לכוון להשאיל אותם ולשלם עבור החזון ללא פגע, והוא עשוי להיות בהשראה, החזק הראשון (9) , וזה אפשרי, כפי שאמרו אם יש ביטוי היבט נכון, אז אנחנו פונים אליו, ולכן ייתכנו בחזון של אחד השואלים או שאלות המציינות עין או מגע, לכן עדיף לא להביע את זה ולהיות על המשמר מפני האמור כי זה ימנע את הרוע שבחזונות כאלה, ואלוהים יודע הכי טוב, אלא אם כן אתה חותם עליו, העניין הוא שונה, ויברח להיות סבלני כאן ואת התועלת עשויה להיות מציאות חזון אזהרת Bshiy של הציבור הרחב כפי שהוא חונק מדענים אמרו העליונות הגברית של סודיות (10). ________________ (1 ) בוכרי סיפר מאבו הוראירה והתרגשות : ~ מה שאללה גילה כי מחלה שלחה רק תרופה ~ ראה : פת 'אל – בארי (134 \ 1 0 ) – אופ -. (2 ) ראה שיחה בסונן אבן מג'אח, ספר הרפואה מדלת אסטרקי העין . (3 ) נאמר על ידי אל- בוכארי מאת עיישה, אללה ייאמר : שליח אללה עליו השלום הלך לישון נפיחות בכף ידו קטניה היא אלוהים אחד ופלמאוסטין הכל , ואז נגב את פניה והכה את ידיו מגופו. . עאישה אמר : כשהוא התלונן אמר לי שאני עושה את זה על ידי ~ . כיבוש ( 10/209 ) – אופ .. (4 ) ראה : זאד אל-מעד אבן ג'ווזייה (168 \ 4 ) להכיר בנביא הנביא. טיפול בפירוט , וכדי להכיר באלטומאת הנבואית ברוך השם, יובילו תוצאות נהדרות כפי שאבן אמר ערכים ( ונסה אלה מכנה את אלאוז את סכום היתרונות שלהם ואת חומרת הצורך הידועה לו שמונעת את הגעת ההשפעה של עין. ופיצויים לאחר הגעתו, על פי האמונה של הכח של Qailha ואת הכח של עצמה שלה המוכן מתעצם כוחו היציבות של הלב ואת המשימות הפקידו אותו נשק ואמצעי הלחימה Darabh ) . של . ההתייחסות הקודמת שלו . (5 ) ראו עמ '. 24 et seq . (6 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 37. (7 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 39 . (8 ) הסכימו, מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם הדלת נפתחה דבר בתוך חלום (12 /42 0 ) – אופ – , והמוסלמיות בספר ההתגלות (15 /34 ) – הפניה לשעבר -. (9 ) ראה אבן חג'ר – כיבוש – ההתייחסות הקודמת ( 12/421 ). (10) עיבוד : אבן חג'אר – אופ (438.421 / 12) ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל – אוסיימי…

…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….

…טיולון אם אתם חולמים על כרכרת תינוק, זה מצביע על כך שיהיה לכם חבר שיהיה הרמוני לכם בלב ובנפש, והוא ייצור עבורכם הרבה הפתעות נעימות ….

…ראש אם אתה רואה את ראשו של אדם בחלום שלך, והוא מעוצב וברור, אז תפגוש אנשים בעלי סמכות והשפעה שיכולים להושיט לך יד מסייעת בפרויקטים בעלי חשיבות רבה . אם חלמת על הראש שלך, אתה מאוים על ידי עצבנות וצרות מוחיות . אם תראה ראש מופרד מגופו והוא מדמם, תתמודד עם אכזבות מתסכלות והרס התקוות והציפיות האהובים עליך . אם אתה רואה את עצמך עם שני ראשים או יותר, זה מנבא עלייה מהירה ויוצאת דופן בחיים, אך רוב הסיכויים שהגובה אינו מבוסס היטב . אם אתה חולם שהראש שלך כואב, זה אומר שאתה תהיה נתון לחרדה . אם חלמת על ראש נפוח, אז יהיה לך יותר טוב מרע בחייך . אם חלמתם על ראשו של תינוק יחכו לכם הנאות רבות וזה אומר גם הצלחה כלכלית . אם חלמת על ראש של מפלצת, המשמעות היא שאופי הרצונות שלך יתנהל ברמה נמוכה ואתה תהיה מודאג רק מהנאות פיזיות . אם תשטפי את הראש זו תהיה נשיקה לאנשים בולטים בגלל החוכמה והעצה הטובה שלך ….

…אם ראה כאילו האדם המת אומר לו: ~אתה תמות בזמן כזה וכזה~, אז אמירתו נכונה . אם ראה כאילו הלך אחרי מת ולא נכנס איתו לבית, או נכנס ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח ….

…שממה מעידה בחלום על פיזור המשפחה ועל מותם . חורבן העיר מעיד על מותו של מלכה, או על דיכויו, כשם שמות המלך מעיד על חורבן העיר . ומי שרואה את עצמו בחורבות, הוא ייפגע ממצבים שלא יכולים להיות להם . ומי שרואה כי עיר הושמדה על ידי רעידות אדמה או כל דבר אחר, הוא יישפט למוות . ומי שרואה כפר משגשג נהרס, ומשקיו משובשים, אז ההנחיה או האומללות פוקדים את בעליו, ואם הוא רואה אותו מלא כוח, אז זו צדקת דת בני עמו . ומי שרואה את העולם הרוס מחוות ומבתי מגורים, והוא רואה את עצמו בהריסות, עם צורה טובה של בגדים וסירות, אז הוא עולם שיוליך אותו שולל . ומי שרואה את קירות הבית נהרסים בזרימה, אז זה מוות של אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו, ויש אבק, אז זה חצבת . אולי נפילת הגג הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא ישוב לבניין אמיתי, כי זה טוב בדת בעליו, וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל פנימה, והוא נעדר, אז עליו לשלם אותו . ואם הרוח מפילה בית, הרי זה מוות במקום ההוא בידי שליט לא צודק . ומי שרואה שהוא הורס בית או מבנים עתיקים, אז הרע יפקוד אותו . ומי שרואה שביתו קרס כנגדו, וחלקם קרסו, אז מת בו אדם, או שאסון או תאונה איומה פוקדים את בעליו . אם אישה רואה שגג ביתה קרס, הרי שזה מות בעלה . ומי שרואה שהגליל של ביתו שבור או נהרס, אז הוא או חלק ממשפחתו האהובים על ידו ימותו, כמו גם כל הפסקה או הריסה של בית או חומה הם אסון . ואם סולטן ראה שביתו נהרס, זה היה מסיר אותו בכל מקרה ….

…רחמה היא בחלום אדם טיפש מטונף אם רואים אותו בלילה . אבל אם זה נראה במהלך היום, זה מצביע על מחלה . ומי שיראה שהוא לקח רחמים, הוא ייחשף למלחמה, ודם רב יזרום בה, ואולי מחלה קשה . ומי שיראה אבנים רבות, הוא ייכנס לעיירה שאנשיה ילכו למחנה צבאי . אם הוא רואה אדם חולה בביתו הוא ימות, או שהוא יהיה קרוב למוות בגלל מחלתו . אל-רחמה לבורסקאים וכלי חרס היא עדות לטובה ותועלת, ולרופאים ולמטופלים זה סימן לרוע . אל-רקם מציין אויבים, אנשים בטלים ואנשים ששוטפים את המתים, או הולכים לקברים . ואל-רקם מציין גנבים, להקה, בדידות, הרס האדון ודיבור מגונה ….

…מי שרואה מלון לא ידוע, אם הוא חולה, הוא חושש למוות בשבילו, ואם הוא נמצא במסע אז הוא נוסע, והוא עלול לעבור ממקום למקום ….

…מי שרואה בחלום שהוא עיוור לעין, צמצם מחצית מכספו או מחצית מחובו, או חטא חטא גדול ומחצית מחייו הלכו, לכן ירא אלוהים ויתחרט בשנית חצי . ונאמר : אם יש לו אח או בן, הוא מת . ואם אדם רואה שהוא עיוור, ואם הוא אדם לא מוסרי, הוא יאבד מחצית מחובו, או שהוא יסבול ממחלה או מחלה שהוא מתקרב למוות . זה עלול להיפצע באחת מידיו, בשפתיים, באשתו או באחותו ….

…רעל הוא כסף בחלום, אז מי שרואה שהוא שתה את הרעל ונפוח ונפוח, אז הוא יפגע בכסף כמו הנפיחות והנפיחות, ואם המוגלה לא מעידה על הרעלה, הוא יהיה במצוקה . הרעלים הקטלניים בחזון הם עדות למוות . והרעל מיועד למי ששותה אותו . ומי שרואה את אחד העבדים כאילו שתה רעל, אז עליו להשתחרר או להתחתן . ומי שרואה שהוא משקה רעל אחר, אז הוא נואף עם אישה, ושהרעל אינו מושקה אלא בהסתרתו, וכמו כן ניאוף אינו קורה אלא בסתר . ומי שיראה שהוא שותה רעל, חייו יתארכו ….

…מדינה : מציין את אנשיה ואת תושביה, ומציין את המפגש וההמונים, הבטיחות והביצור הגדולים יותר, מכיוון שכאשר משה נכנס למדין, אמר לו שועייב : אל תפחד, שרדתי, ואולי הכפר מעיד על העולם, העיר מציינת את הבא, מכיוון שאושרה חשוב יותר, ואנשיה חלקים יותר, ובתי מגוריהם גדולים יותר . והעיר עשויה להתייחס לעולם, ולכפר להר, מכיוון שהוא בולט ומבודד ממנו ברשלנות אנשיה . אולי העיר הידועה הצביעה על משכנו של העולם, ועל העיר הלא ידועה של העתיד . אולי העיר האלמונית היפהפייה מסמלת גן עדן, והכפר השחור השנוא שעולה באש, בגלל האושר של תושבי הערים ואומללותם של אנשי מור . אם אדם עובר בשנתו מכפר לא ידוע גם לעיר, התבונן במצבו. אם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא טוב, עני ומבוזה, אז הוא עשיר וגאה, ואם הוא עם טובתו מחשש לביטחון, ו אם בעל הסוד נשוי, ואם הוא עם טובתו, איש חולה, הוא מת, ואם זה היה עבור אדם מת, מצבו השתנה וביתו השתנה, אך ישנם שני בתים, אחד שמהם טובים יותר מהאחר, כך שמי שעובר מהבית המכוער למעשה הטוב היפה נמלט מהאש ונכנס לשמיים, ברוך השם . אבל מי שיצא מהעיר לכפר לא מזוהה, בניגוד לראשון, אך מרובין נחשב לשמותיהם וג'וואהרהמה, ישלוט במשמעויות שהועברו מחדש, כיוון שבחוץ בגדה לעיר מצרים, זה מסכם מהפאנק. של שאלות ומבטיח את פחדו, הפסוק : ~ היכנס למצרים, ברוך השם, אמנין .~ אם עזיבתו הייתה מהסוד של מי שראה לחוראסאן, אז הוא עבר בשמחה לתקופה לא טובה, הגיע זמנו . כמו כן, החיצוני ממחדיה ומהפנים לסוסה, מחוץ להודא וזכות לרוע ולשחיתות, בדרך זו והשלכותיה בכל הכפרים והערים הידועים . באשר לשערי העיר הידועים, אפוטרופוסיהם או שליטיהם ואלה ששומרים עליהם ושומרים עליהם . באשר לתפקידה, אנשיה הם בין ראשי הזקנים וזקני היישוב שלה, וכל דרך מעידה על אלה הסמוכים לה, ועל אלה הנדרשים לאנשי היישוב ההוא במשימותיהם ובענייניהם, ותאונותיהם יוחזר מהם בזכותו ובסמכותו, או בידע ובכסף שלו . חלקם אמרו : מדינה היא איש ידע, אם אתה רואה את זה מרחוק, ונאמר : מדינה היא דת, ועזיבת מדינה היא פחד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הוא יצא ממנה בפחד ומחכה . ~ והכניסה למדינה היא פיוס בינו לבין העם, הם קוראים לו לאמת. אלוהים אדירים אמר : ~ היכנסו לשלום ~ , העיר, העיר ראתה שהבציר, הרס אותה מראה זקנים או שנולדו שם מלומד או אימאם, קורה שם אדוק ונאסקה . ומי שראה שהוא נכנס למדינה וראה עיר הרוסה שאין בה חומות, מבנים או אנדרטאות, כי אם באותו יום היו חוקרים שמתו והלכו ולמדו, ואף אחד מהם או צאצאיהם לא נשארו, ואם הוא ראה שהוא מזדקן, אז הוא ייוולד מצאצאי החוקרים הנותרים, יופיע בו בן. אותם מדענים, וראו את העיר או את המדינות הריקות של הסולטאן, מחיר המזון הולך שם לקיצוניות, היא ראתה עיר או מדינה שאינה מופרית שתילה טובה. , זה יותר טוב אם האנשים, ואמר כמה מהם : אם סטטי הערים השקט, הם בתוך פורים בלילה על רעב, ואת הירידה בפוריות הוא מדריך הפוריות . עדיף לאדם לראות את העשירים ערים פוריות, שהרי הן מעידות על גבוהה ופוריה, ואם הוא רואה מעט פוריות עם זאת, המשפחה מעידה על חוסר הטוב והעיר של האדם מעידה על האבות, למשל : שאדם ראה כאילו עירו נפלה מרעידות אדמה, ולכן גזר את אביו למוות . וסיפר שקיי היה עם מה שקוטאיבה עבר מהשקיה לחוראסאן, הוא ראה את וויקי בחלום כמו להרוס את שריף, את העיר שלו ופוצצה , הוא שאל את המעבר, הוא אמר : פיקוח על הנפילה ג'האם על ידך ואוסמון, היה גם ….

…ומי שיראה את שער גן העדן סגור בפניו, ההורים יוקצו . הוא ראה שהוא קרוב לגן עדן, ואז חזר ממנו, חלה ומחלתו גרמה למוות ולא התאושש ….

…אקסהומינג קברים : הנבלות מבקשת מבוקש מוסתר, כי הערבים קוראים לו מסתתר, בטוב או ברע, כך שאם אקסהומקס הוא מדען, אז הוא נחפר על פי משנתו ותחיית מה שלמד עליו הידע שלו, כמו גם קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אלא אם כן הוא מוביל אותו לערימה מיושנת והוא שובר עצמות קרועות או שבורות, ואז הוא יוצא בידיעתו לכפירה ותאונה , ואם הוא מוצא אותו בחיים, הוא מוציא מקברו דבר טוב ומגיע למטרתו להחיות את סונתו ואת חוקיו בהתאם לגורלו וכדומה . אם חפירת קברו של כופר או כפירה או אחד מאנשי הדהמה ביקשו את תורתם של אנשי ההסבה או התייחסו לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם החפירה מובילה אליו לגופה מסריחה, בוצה , או תירוץ רב, שהוא חזק יותר בראיות ומצביע על הגעה לשחיתות הנדרשת . באשר למי שרואה אדם מת שחי, סוננה שלו חי לטוב ולרע למבקש, במיוחד אם הוא מבני ביתו או שהוא רואה אותו בביתו, או עבור כל האנשים אם הוא שליט או מלומד . באשר לאכילת הנפטר מבית חולה, זו עדות להרסו, אחרת כסף ילך למשפחתה . באשר למי שקרא לו המת, אם הוא היה חולה, הוא הלך אחריו, ואם הוא היה משפטן, אז הוא המליץ ​​עליו והזכיר לו את הדרוש לו לחזור ממה שהוא נמצא ולתקן את מה שהוא הוא, ולגבי מי שהכה אותו למוות או פגש אותו בזעף ואיום ועזוב את השלום, אז עליו להיזהר ולתקן את מה שהשאיר לו מהצוואה אם ​​זה לו או במעשיו של עצמו וחטאיו בין אותו ואת אלוהים אדירים . ואם היה מקבל אותו עם בני אדם, הודיה, ברכה וחיבוק, אז היה מסדר אותו כנגד מצבו של הראשון, והזכר דלת המתים הוזכר לעיל מה שעשיר בה . באשר לכבש מעל הארון : הוא תומך במה שציין המוות בחזון, והוא עשוי לעקוב אחר מצב בו הוא כובש את הצוואר . באשר לקבורה, היא נחקרת כפי שמציין המוות, וייתכן שזה טוב למי שהשחית את חובו, וזה עשוי להצביע על שהותו הארוכה של המטייל, הנישואין והכלה והכניסה לבית. בסך הכל עם הכלה מכביסה, לבושת בושם לבן ונוגע ללב, ואז אחיו מבקרים אותו במהלך השבוע שלו . ואולי הוא הצביע על מאסר למי שציפה לכך, ואם הרחיב את שנתו ואת שנת הכלה, אז מה שמוכיח הוא מיטב אכילתו, השלכותיו הטובות ושפע עולמו, ואם אחרת מצבו החמיר וחייו היה מצער . אבן סירין נהג לומר : ~ אני אוהב לקחת מהמתים ואני שונא לתת את זה .~ והוא אמר : אם לוקחים ממך את המתים, משהו מת . ומי שמת ולא רואה שם את גופת המתים, הרי זו הריסת ביתו או משהו ממנו, ואם השכונה רואה שהוא חופר לעצמו קבר, הוא בונה בית במדינה ההיא או בזה יישוב ומתגורר בו, ומי שקבור בקבר בזמן שהוא חי נכלא ומוחזק בגלל זה, ואם הוא רואה אדם מת שמחבק ומתערבב איתו, זה חיים ארוכים של החיים, ואם הוא ראה את המתים ישנים, זו הייתה מנוחתו ….

…ינשוף הוא בחלום מלך נורא ואדיר . הוא גם גנב חמור עם קוץ חזק שאין לו שום תמיכה . האלבום מציין אבטלה בעבודה ופחד . הוא אדם בוגד בלי טוב . ומי שרואה שהוא מרפא ינשוף, הוא מתייחס לאדם . ומי שרואה כי ינשוף נפל לביתו, אלה חדשות שמביאות אותו למוות . הינשופים מעידים על גנבים, להקה, בדידות ודיבור מגונה ….

…רגיל אם ילדה חולמת שהיא חותכת מישור, המשמעות היא שמזל ואושר ילוו אותה אם המישור ירוק בעשב . אבל אם המישור יבש ויבש, או שהדשא יבש למוות, זה מנבא שהוא יחיה ימים קשים לבד ….

…ומי שרואה שהוא עף לשמיים ואז יורד ארצה, הוא יחלה כדי שיהיה קרוב למוות ויתאושש, ברוך השם ….

…אל-טייב : במקור שבח טוב, ונאמר שהמטופל הוא עדות למוות ….

…אם הוא ראה שהוא עיבד את האוכל הזה עד שייפטר ממנו, הוא אמר, ואם הוא לא נפטר ממנו, עליו להתכונן למוות ….

…באשר לטוב, זה מתפרש בשבחים יפים, ונאמר שהמטופל הוא עדות למוות ורגש, ואולי הטוב מעיד על מריבות השלום ….

…ומי שרואה גנב שנכנס ולא נושא דבר, אז אדם יחלה בו והוא יהיה קרוב למוות, ואז הוא יירפא ….

…לגבי dhikr : זהו אזכור של אדם בקרב אנשים וכבודו או בנו . והגידול והירידה בו בכך . ונאמר שאם יראה אותו זמן רב, הוא ישיג אותם . אם ראה שני זכרים היה לו בן עם בנו, וזכר בקרב העם עם אזכורו, וכבודו, ואם עקר אותו בידו או משך ממנו, אז הוא החזיר אותו למקומו. ואז נפטר בן ונהנה ממנו, וכספו חזר אליו . והפסקתו עד שברור ממנו היא עדות למותו או למות בנו, משום שזכרו נקטע במותו . ותחייתו היא כוחו של הסב, ותנועתו ופעילותו ורוחב חייו העולמיים . אולי הפרעת אזכורו, הפרעת שמו והזכרת המדינה או היישוב ההוא . וזאת כאשר עדויות לבטיחות וטובות נקטעות, ואין שום עדות למוות . והזכר אם הוא מצומצם, גדל, עצם או קטן, לאחר שיש לו איבר אחד, הפרשנות הכללית שלו היא אצל הילדים והצאצאים . ואם זה סטה, היו לו אנשים רבים או מעטים, הפרשנות הכללית אליו היא לכבודו והזכרתו בקרב העם, עד כדי כך, משום שאנשיו הפיצו את אזכורו . וחולשת הזכר, עדות למחלת הילד או פיקוחו על ג'אה . אם הוא רואה כאילו הוא מוצץ זכר או בעל חיים, הפראייר חי על ידי אזכור הבעלים הגברי ושמו, ואם הוא רואה שהוא הרמפרודיטה, הדת שלו טובה ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…בלרינה הנשף באשיר חולה מאוד אם המסיבה יפהפייה ואם הרקדנים לובשים בגדים בהירים ורוקדים לקצב המוסיקה הנשמתית . אם אתה מרגיש מדוכא ומדוכא בגלל הזנחה של אחרים, אתה יכול לצפות למוות במשפחה בקרוב ….

…שטיח בחלום הוא פשוט, מכובד ועדין, במיוחד אם הוא בבעלות החזון איש . ומי שרואה שהוא על שטיח, אז הוא קונה קרקע, ואם הוא במלחמה, אז הוא בטוח מזה . השטיח נחות מבעליו, שהפיץ אותו אליו . הוא ראה את השטיח מקופל וכל עולמו מתקפל ממנו . אם השטיח חדש, מרווח ומעוצב היטב, יהיו לו חיים ארוכים וחיים רחבים . ואם יראה ששטיח לא ידוע נמרח עבורו במקום לא ידוע בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא ירוויח עולם בגלותו וריחוקו מארצו ומאנשיו . אם השטיח דק או בלוי, אז זה עולם עם מעט חיים . ומי שרואה את השטיח שלו מקופל על עצמו, הוא הופך ממצבו למיקום לא ידוע, ויוצא מרשותו ומקפל את עולמו . אם השטיח הורחב אליו, פרנסתו התרחבה והוא שוחרר . השטיח מעיד על ישיבה עם שליטים וראשים וכל מי שדורך את השטיח שלו, כך שמי שמקפל את השטיח שלטונו יושעה, או שמסעו אינו אפשרי, או שמרחקים ממנו את עולמו . ואם השטיח שלו נחטף ממנו או נשרף באש, הוא ימות, או שאי אפשר היה לנסוע, ואם השטיח נהרג בסמוך למועד האחרון שלו והוא היה תחוש או קרוב למוות . והשטיח השחוק הוא ביזיון . והשטיח הוא האיש שמשבח את עצמו, משבח אותו ומרים אותו, ולכן הוא לא מתגבר אלא בשקר ובשקר ….